Beutyblogtopic XL #4

Ik moest gelijk hieraan denken hahaha

Trouwens nog mooi hoogtepunten uit de vlog;
Massa heeft hoofdpijn en volgens gregor omdat ze binnenkort: ‘… moet bevallen van een rode zee’
En je bent een echte piraat als je ook over de rode zee vaart.

GAD VER DAMME :nauseated_face::face_vomiting:

Massa legt ondertussen nog graag even uit wat dit betekend. Seks hebben als je ongesteld bent.

Zo beste minions, weer wat geleerd

Toen ik dit vanochtend zag, wist ik 100% zeker dat ik het hier terug zou vinden op dit forum :joy:

Kan ik dit ergens terug lezen/kijken? Ik hoor dit zo vaak voorbij komen maar heb het helemaal gemist waar dit van is.

Oooh mygod il kreeg echt kippenvel (op de nare manier) na die opmerking, dat is iets van 14-jarige puberjochies tegen elkaar zeggen. En dan nog is het niet okee.

Wacht effe hoor, effe vragen. Vind je seks terwijl je ongesteld bent gadverdamme? Of is het de manier waarop ze het zeggen?

Nouuu, context is wel even belangrijk. Gregor zegt eerst idd dat ze “een rode zee eruit moet drukken” en dan zegt Mascha: “gadverdamme. Weet je wat ik echt een walgelijke opmerking vind? Dat over een echte schipper” en dan zegt Gregor: “ja die dan de rode zee bevaart, echte piraat toch, ofzoiets.” En vervolgens zegt Mascha nog dat ze dat een ongepaste opmerking vindt.
Dus het is niet alsof Gregor zelf die opmerking maakte haha

Het gesprek en de manier waarop was gadverdamme.

Wow ja vet vies om seks te hebben als je ongesteld bent. Vrouwen kunnen beter in een kelder opgesloten worden als ze menstrueren :roll_eyes:

Het ging meer om het gesprek zelf, niet om al dan niet seks hebben tijdens je menstruatie.

Dan had ‘het gesprek zelf’ wel beter weergeven mogen worden, want zoals @Stateofmind al zei ging het heel anders dan @DOLCExBANANA beschrijft…

Ja daar ben ik het wel mee eens. Dacht dat je nog niet had bijgelezen omdat je zo sarcastisch reageerde.

Cynthia gaat weer een instagramcursus geven, met als titel ‘Just Doel It’ (à €78,99 per ticket).

How-About-No-Bear

Just Doel it? :sweat_smile: :rofl:

Yep! Leuke woordspeling he? Wat is het toch een creatieve malle meid :crazy_face:
Het gaat over het stellen van doelen, hihaho.

Wat een stomme titel.

En ik ben het gelukkigst wanneer ik geen doelen nodig heb en nergens naartoe hoef te werken. Nooit begrepen hoe ‘doelen stellen’ zo algemeen aanvaard als goed gezien wordt.

Cynthia’s eigen doel is zoveel mogelijk geld binnenharken met cursusjes? :joy:

Jaaaaa! En dat doelen stellen als doel op zich wordt gezien en niet als middel om iets te bereiken. Ja, ok, je hebt nu een perfect SMART-doel geformuleerd. En nu?

De afgelopen cursus was 64€? En nu 79€? Explain yourself Sint.

Just Doel it in België