Beutyblogtopic XL #4

Het zal niet meteen werken nee zo’n injectie.
Het zou als het goed is gedoseerd opgenomen moeten worden in je lichaam, dus het krijgt elke dag een beetje.

Dus dat is onwijze onzin

Placebogloss is een mooie naam voor een nieuw kanaal :crazy_face: wat hebben die 2 zichzelf allemaal al wijsgemaakt zeg, klysma’s, espresso-migraine, sapcentrifuge ‘djuussszen’, allerlei soorten diëten, doodshoofdjes-sieraden :stuck_out_tongue_winking_eye:

19 likes

Cuppen dankzij dr. Uber

8 likes

Oh, dat is aan mij voorbij gegaan :smile: wrs vrij recent, ik kijk al tijden bijna niks meer op YT

1 like

Jaa die klysma’s, dat is echt al een aantal jaren geleden. Toen ging ze 2 weken leven op sapjes toch?

Dat gevoel van “energie” en “beter voelen” zit bij de foefoes tussen hun oren.
Van vitamine b12 ga je je niet in 1 x energieker voelen.
Van een zak zoutoplossing per infuus ook niet. ( want dat zit als hoofdbestanddeel in die antikater infusen en soms een antibraakmiddel en een beetje pijnstiller)

1 like

Oh dat weet ik niet meer eigenlijk. Maar die sapcentrifuge was toen ook hot & happening idd.

Die injecties en infusen zijn een goudmijntje daar.
Terwijl er ( ik noem even een voorbeeld) in Afrika landen zijn waar er geen injectie of infuusmateriaal te krijgen is.
Waar mensen/kinderen sterven aan uitdroging omdat die geen zak zoutoplossing toegediend kunnen krijgen.
Mensen/kinderen die zo ernstig uitgedroogd zijn dat ze niet eens kunnen drinken of tranen kunnen huilen.
Eigenlijk best erg he dat influencers en mensen die decadent van hun kater af willen komen voor views aan een infuus gaan liggen.
Verman jezelf en drink een paar glazen water.

30 likes

Maar 1 Mg… dat zijn gewoon ook de sterktes die hier gegeven worden dus bij mensen met ernstige tekorten. 1mg van iets kan al echt veel zijn.

2 likes

Muricahhh

1 like

Waarschijnlijk voelden ze zich gewoon beter van het blikje redbull/monster wat ze in de wachtkamer aangeboden kregen…

(Is maar een theorie, ik was er niet bij)

3 likes

Maar zo’n fancy infuus is wel het uiterste. Die commerciële infuusbars zijn niet nodig en die materialen die daar aan verspild zijn, hadden levens kunnen redden

1 like

Daar heb je inderdaad gelijk in

Wel knap van Mascha inderdaad dat ze meteen verbetering merkt… dat heeft mij bijna 10 maanden gekost. :tipping_hand_woman:

9 likes

Nee alleen MacDonalds en cola helpt.

7 likes

Mascha: “Ik heb niet eens een vliegoutfit gekocht”

Girl…

35 likes

Ik heb ooit de keuze gemaakt om in plaats van injecties te kiezen voor zuigtabletten die je moest laten oplossen onder je tong zodat de stof goed opgenomen kon worden. Weet jij hoe het daarmee zit? Want mij is ook nog nooit wat verteld over die afhankelijkheid aan een injectie

Wrs net als bij alle middelen: of je lichaam raakt er aan gewend en je hebt steeds meer nodig.
Of je lichaam went eraan dat het het “krijgt” en maakt het zelf niet meer aan.

Dit hebben vrijwel alle medicijnen bij langdurig gebruik.

Vaak went je lichaam aan het krijgen ervan en maakt het zelf niet meer aan.

1 like

Vergeet die vriezertherapie niet :joy:

Je zet het wel om in je maag misschien bedoelen ze dat dat niet meer gebeurd