Beutyblogtopic XL #4

Nu niks meer! Over naar je volgend te stellen doel en vooral niet leven ondertussen!

Ja pfff ik word zo moe van dat geblaat. Ik kwam van de week ook langs een youtube kanaal van een Britse “studytuber”. Nu vind ik van die studytubers soms wel leuk om te zien, maar deze sloot haar video’s allemaal af met “HAVE A PRODUCTIVE WEEK”. Hoezo? Laat mij ook gewoon lekker een zogenaamde onproductieve week hebben waar ik mezelf even rust geef?

Edit: overigens had zij ook video’s als study with me: 15 HOUR STUDY DAY. Naaahh even normaal doen.

Ik voorspel dat Sint voor het einde van het jaar nog Lifecoach heeft toegevoegd aan haar Instagram bio.

Nu gewoon veel vision boards maken en dan komt het allemaal vanzelf! Dat verdien je gewoon <3

Ik weet gelijk over welke youtuber je het hebt.
Denk dat dat ook een probleem is tegenwoordig hoor, je moet altijd productief en succesvol zijn. Als student voel je die druk ook dus snap dat het hele plannen enzo populair is.

Oh was dat niet Annic die daar video’s over had? Ik weet nu niet of ik het me goed herinner maar had zij dan ook niet een bepaald type man op die vision boards gezet. En nu heeft ze hem. Of verzin ik dat stuk nu?

Want ja als je iets maar hard genoeg wilt dan krijg je het natuurlijk, en zo niet heb je het gewoon niet hard genoeg gewild en moet je het zelf maar weten dat je faalt door je eigen domme schuld.

Weet ik niet, maar het klinkt wel on brand. Het leven is gewoon maakbaar jongens!!! Positieve energie he?

(haha nee ok ik vind het heel goed als mensen elkaar willen motiveren hoor maar het gaat zo vaak gepaard met een enorme blinde vlek wat betreft omstandigheden waar je weinig aan kan doen)

Ja en meestal zijn het ook van die types die hun successen aan zichzelf toeschrijven en hun mislukkingen aan anderen of factoren buiten zichzelf. Terwijl het in werkelijkheid meestal omgekeerd is.

Had Massa hier niet een prachtvlog over gemaakt ooit?

Ja, op het strand in curaçao geloof ik? En ook eens in hongkong. Wss nog wel vaker

Huh haha ik dacht juist dat @instantramen bedoelde dat Mas daar heen was geweest in een vlog?

Ik denk echt dat ik wel wat kan leren van Cynthia op het gebied van doelen stellen, maar man, ik wist niet dat zoiets onnozels als een belachelijke titel me tegen zou houden.

Ben waarschijnlijk alleen hierin, maar ik vind ‘just doel it’ juist wel grappig gevonden.
Moet er wel bij zeggen dat ik vaker slechte woordgrappen/woordspelingen als enige in mijn vriendengroep grappig vind.

Gevonden!

Haha ja ik zie nu dat ik het verkeerd had begrepen. Dacht dat het ging over haar gepreek over doelen bereiken.

Gregor eet nu toch glutenvrij? Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen in Las Vegas met die iHop enzo

Waarschijnlijk net als dat marcha op dieet is; zogauw ze op vakantie is dan heeft ze geen dieet

Daar is hij alweer mee gestopt, dus hij kan weer los in Las Vegas.

Gaan de Foefs nog een cartoon tattoo laten zetten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, wat?

• Avocado
  • Kat
  • Camera
  • Apple logo
  • Maan/zon/planeet
  • Tekenfilmfiguur
  • Elkaars naam
  • Bloem