Beutyblogtopic XL #4

Dear,
Ze moet wel wat knaken maken met een dubbele hypotheek en dure huur.

1 like

“misschien concert van Nicki Minaj met wellicht mijn man, misschien ook niet”

6 likes

Door deze titel te kiezen bewijst ze ons een dienst. Hierdoor ga ik iig niet kijken

3 likes

Hoe werkt dat dan? Is het niet erg dat het werk niet gedaan wordt dan? Vanaf wanneer wordt er iets mee gedaan? Of gaat dit enkel over het ziek melden voor 1 dag? Of wordt het onderling geregeld, maar niet officieel geregistreerd? Is het een klein bedrijf? Ik vind dit wel leuk klinken, maar ik zie niet voor me hoe dat in de praktijk werkt, haha.

Ik werk in een klein bedrijf en dat wordt inderdaad gewoon onderling geregeld.

Mensen doen altijd overigens een beetje alsof naar de bedrijfsarts gaan iets heel enga is/is om te controleren of je echt ziek bent maar het is doorgaans ook gewoon om je te helpen hè. Mijn vriend werkt wel bij een groot bedrijf en daar word je na drie dagen ziekteverlof altijd gebeld door de bedrijfsarts om te checken wat je hebt en of je niet thuis zit met een (beginnende) burnout. (Want dan moeten ze vanzelfsprekend meer hulp bieden dan wanneer je gewoon even griep hebt.)

Yes!

1 like

afbeelding

15 likes

Leuke grap, maar het is weer net niet :sweat_smile: jammer dat ze voor deze gelegenheid niet even zo’n neptattoo heeft laten drukken, dan was het veel geloofwaardiger geweest

18 likes

Mega handig wel om een heel verhaal in beeld te hebben als deze video’s ook in beeld komen. Maar verder ben je wel super duper professioneel hoor Mas :+1:t2:

49 likes

Ik hoop soms zo dat Cynthia op 1 april dan als grap een x een artikel zou plaatsem als “Hoe kom je nooit meer te vroeg” of “Mijn tips om altijd net te laat te komen”
Maar helaas het ging echt erom mensen te leren altijd op tijd te komen :frowning:

9 likes

Chyntia vertelde gisteren in een story dat ze weer een boek mag schrijven, neem even aan dat het een 1 april grap was?

5 likes

Vervolg op haar roman…? Oh wait… :face_with_hand_over_mouth:

8 likes

Nooit meer wat op gehoord.

1 like

Verbaast me niks, ik zou er niet doorkomen met de manier waarop zij schrijft (niet zo lekker).

1 like

Waren weer adressen gedeeld?

Vind Martine dr haar zo mooi staan, zou bijna zelf ook een pony willen

6 likes

Het woord ‘bikkel’ :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

4 likes

Al die lappen tekst onder een foto van b.v. een gekarameliseerd peertje met een zuurtje…
Leest iemand echt al Cynthia’s omschrijvingen en recensies van al het eten en drank?

11 likes

Mascha had het laatst toch over een kaasschaaf over je oogbal? Zo gek is dat blijkbaar niet :confounded:

Chinese oogschaaf traditie

https://www.instagram.com/p/Bvvc7DqlzPB/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=r4pbjdbs30wd

3 likes

Maar serieus, spoiler.

1 like