Beutyblogtopic XL #4

Chyntia vertelde gisteren in een story dat ze weer een boek mag schrijven, neem even aan dat het een 1 april grap was?

5 likes

Vervolg op haar roman…? Oh wait… :face_with_hand_over_mouth:

8 likes

Nooit meer wat op gehoord.

1 like

Verbaast me niks, ik zou er niet doorkomen met de manier waarop zij schrijft (niet zo lekker).

1 like

Waren weer adressen gedeeld?

Vind Martine dr haar zo mooi staan, zou bijna zelf ook een pony willen

6 likes

Het woord ‘bikkel’ :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

4 likes

Al die lappen tekst onder een foto van b.v. een gekarameliseerd peertje met een zuurtje…
Leest iemand echt al Cynthia’s omschrijvingen en recensies van al het eten en drank?

11 likes

Mascha had het laatst toch over een kaasschaaf over je oogbal? Zo gek is dat blijkbaar niet :confounded:

Chinese oogschaaf traditie

https://www.instagram.com/p/Bvvc7DqlzPB/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=r4pbjdbs30wd

3 likes

Maar serieus, spoiler.

1 like

Oja sorry

1 like

Dat dacht ik dus ook. En dat reageerde ik ook op desbetreffende story. Maar volgens haar was het niet zo. Houdt ze niet zo van, aldus Cynthia

3 likes

Mooie zin wel: ‘is hij te bikkel voor’ …

1 like

Jongens, primeur!!! Mascha’s nieuwste product:

54 likes

Omg lekker, ik wil dit. Waar krijg ik t

Vind het zo gek van Lotte: zondag zei ze nog in een video dat ze er bewust mee bezig is minder te kleding te shoppen en dat ze minder shoplogs plaats. Maar ik zie in 1 maand toch al 3 video’s met pashokjes shoplop o.a. Wie houdt ze nou voor de gek?

8 likes

Amazing Oriental, in dit filiaal bij de kassa.

1 like

Cynthia maakt sherry weer hip!
Wijn is zo 2018, begin gelijk weer aan mijn sherry-kuur. Nou mag het weer.

2 likes

Ik heb nog nooit iemand met ondraaglijke pijn zo rustig gezien, dus hij is sowieso wel te bikkel hoor!!!

3 likes

Hoe vaak kun je in een vlog zeggen dat de de dag anders is gelopen maar ja he, wat doe je eraan.

1 like