Beutyblogtopic XL #4

Dat zegt me zo ook niks eerlijk gezegd :nerd_face: wel nog het floaten en 1 of ander dieet waarbij ze dan ook lichamelijke oefeningen deden, op de vloer van de flat. Geen yoga overigens, ook dat was hét maar met meer dalen dan pieken.

Ik vraag me af of het echt hypes waren van hen of pure sponsoring, toen kijkers dat nog niet in de gaten hadden.

Geef een reden

ik heb wel een beetje het idee dat b12 ook gewoon een lastig iets is, omdat het zo ontzettend veel verschillende klachten kan geven, volledig afhankelijk van de persoon die er last van heeft, en dat ook de artsen er niet altijd evenveel van weten. Kijk alleen al naar wanneer men spreekt van een tekort, het ene lab geeft weer hele andere grenswaarden dan een ander lab, de ene patiënt zal klachten ervaren bij een waarde van 150 en de andere bij 300, terwijl iemand anders met dezelfde waarden misschien helemaal geen klachten ervaart. Daardoor geeft het misschien veel ruimte voor mensen om erover te speculeren, hun eigen ervaringen te delen en misschien ook kritisch te zijn op mensen die bepaalde dingen beweren die zij zelf wellicht heel anders ervaren.

Het lijkt me nooit een goed iets als mensen beweren ergens alles van te weten als dat niet klopt, of eigen ervaringen als de ENIGE waarheid beschouwen, het kan voor ieder persoon weer verschillen.

2 likes

Zo slim ben ik ook weer niet :grimacing:

1 like

Ik vond Angel eerst héél obnoxious, maar haar blik op dit hele traject is wel echt verfrissend. Dat ze zegt dat ze het traject allemaal niet zo zwaar vindt en spreekt er heel luchtig over.

Ik vind dat eigenlijk wel juist jammer want als je zoiets zegt over ‘welk medisch ding dan ook’ vind ik dat je wel 100 disclaimers mag plaatsen dat het voor iedereen anders is. Voordat men door jou gaat denken dat anderen zich aanstellen.

4 likes

Dat zei ze ook, hù


Oh sorry dan heb ik niks gezegd

Zojuist kort de beutygloss video gekeken (shoplog van murciaa). Ik vond de look van massa erg mooi.

1 like

Ik zit ook net te kijken, maar waarom laat ze niks echt goed zien? Ik ben pas bij het tweede product, maar ze laat de boxer in een soort prop zien en de ochtendjas even omhoog, maar ik kan er geen kaas van maken?

ik vind de look overigens ook wel mooi, hou wel van lekker veel bronzer :grin:

Ja, buiten de goed geslaagde make up look vond ik de video ook niet boeiend dus ben vrij snel gestopt met kijken. Ze laat de producten helemaal niet goed zien, viel me ook op. Ik vond haar ook best opgefokt. Ze ratelt maar aan een stuk door, laat snel even het product zien met een verhaal erbij WAAROM ZE DIT ECHT NODIG HAD. En dan moet je je dus inbeelden dat de video ruim 30min duurt.

I couldn’t take one 4 the team, heb het stop gezet.

2 likes

Die action video van Jessie Maya vond ik echt goed. Eerlijke review met goede aanraders of juist niet. Wel echt gericht op jonge meiden die niet zoveel te besteden hebben.

3 likes

Oh ik vond het juist wel goed. Ze laat iig zien dat ze er niet van gediend is en als het op een normale manier gebracht wordt, vind ik het alleen maar goed dat diegene die die comment plaatste erop gewezen wordt dat je niet zomaar alles moet kunnen zeggen

Ok wel lullig als het kind jong is maar waarschijnlijk schrikt de screenshot van Mascha nu zo erg af dat ze de comment verwijderd. Laten we hopen dat ze er dan in elk geval van geleerd heeft.

3 likes

Ja, ik vond het een vrij onduidelijke post, haha. Maar een kijker had op Mascha’s vlog gereageerd over een Iraanse jongen die in de vlog voorbij komt dat hij zo goed Nederlands praat en dat ze dat niet had verwacht. En Mascha had een story gepost over dat ze niet wist wat ze hierop moest zeggen, en een beetje verontwaardigd over die comment van dat meisje. En pas in de story erna zei Mascha dat ze wel iets positiefs op dat meisje wilde reageren, maar misschien heeft die commenter in de tussentijd al veel haatberichten gehad oid

3 likes

Mascha en Gregor zijn al heel wat uren in het ziekenhuis. Gregor heeft waarschijnlijk een scheur in zijn lies.
Bron: Mascha’s insta story

Stretchy leg syndroom?

128 likes

Ik keek weer even een vlog van Mascha. Haar ‘sobere leven’ is blijkbaar nog steeds gaande: Gregor krijgt voor zijn verjaardag een wanstaltige Versace-badjas van bijna 400 euro :joy:

25 likes

Zal wel weer tijdens de seks zijn gebeurd, net als haar pols toen. :scream:

10 likes

Oeeehhh, we komen er vast binnenkort achter! :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Krabsalade ik denk dat ze een liesbreuk bedoelt. Hij had sinds gisteren pijn maar vannacht werd het ondraagelijk, aldus Mascha

Gewoon ff een of andere shotje nemen en hij kan er weer tegenaan

4 likes