Beutyblogtopic XL #4

Ik voorspel dat jij de boel gejinxt hebt nu, de volgende pizza kotsmisselijk wordt en nooit mee pizza wilt :smiling_imp:

Of werkt een visionboard niet zo?

In theorie niet, in de praktijk waarschijnlijk wel :cry:

Mooiste is: voor dat bedrag krijg je minder dan eerst. Tachtig euro voor vier livesessies en vier werkopdrachten over doelen stellen. Zag ik mezelf maar als waardevol genoeg om dat soort bedragen te vragen.

Heeft ze niet ooit gezegd dat ze meer vraagt als ze meer ervaring heeft? Dus dat je dan duurder wordt? Zo van, ik heb 1 cursus gegeven, dus de volgende is +15% want ik ben nu van een hoger niveau…

Ja dit zei ze over haar Structuurjunkie workshops.

Oooh ja dat was het!!

Whuuut. Na 1 cursus al? Man man man.

afbeelding

Vriend denkt bokshandschoen voor Mascha, sneaker voor Gregfoef

Of allebei een Foef.

Of een :peach:

Of ze tattooëren gluten free bubbly blueberry waffles including een halve fles maple sirop.
En OMG gggggranolaaaaahhhh

Ding dong!

Zoveel ding dong zie ik niet hoor

Ik vind het leuk dat Cynthia weer zo’n cursus geeft, kan me voorstellen dat er genoeg mensen zijn die daar iets aan hebben. En ze heeft er zelf duidelijk ook heel veel plezier in.

Denk dat het slim is dat ze dit soort dingen onderneemt en niet de zoveelste ‘standaard’ influencer wil/probeert te zijn.

Ik zie dit best veel influencers doen dat ik het juist standaard influencer en absoluut niet uniek vind. :sweat_smile: Net zoals een boek schrijven als influencer.

Als je je op vakantie aan je dieet houdt ben je ook wel echt een enorme masochist.

(Tenzij je niet anders kunt natuurlijk maar bij Gregor is het geen kwestie van leven of dood.)

Wat een rare vinger eigenlijk

Waarom ging Greg in de eerste instantie eigenlijk glutenvrij eten?

Vanwege zijn eczeem.
Dat is ook wel echt iets dat veel mensen proberen als alle dermatologische dingen niet hebben geholpen maar volgens mij is het niet bewezen dat het helpt.
(Mijn vriend heeft het zelfde, sliep eerst ook met dezelfde creepy handschoendjes als Greg en heeft ook alle andere dingen geprobeerd.)

Ik las laatst overigens dat het kan helpen om je amandelen te laten verwijderen maar dat schijnt als volwassene echt verschrikkelijk te zijn.