Ik kijk zelden video’s van Nikkie maar ze lijkt me echt een tof en oprecht mens. Deze foto waar ze Rihanna ontmoet vind ik ook geweldig:
volgens mij is het wel enigszins met een knipoog dat ze echt op haar knieën gaat haha
Niet te vergeten dat nikkie waarschijnlijk veel groter is dan Rihanna. Ik vind het wel grappig. Wat ik ook altijd zo leuk aan haar vindt is dat zij helemaal fan is van bepaalde personen en zich dan niet lijkt te beseffen dat mensen van zulke grootte ook fan zijn van haar.
Zou best kunnen dat een minion na het zien van de vlogs haar foto’s heeft gejat
Haha ok dit bevestigt mijn vermoeden dat ze met z’n viertjes in Las Vegas meer dan alleen vrienden waren… Nergens op gebaseerd, behalve dat daar vroeger altijd over gespeculeerd werd mbt Klaas en Linda (?)
Is Nikkie zo lang dan?
Ja! Nikkie is rond de 1.90 geloof ik.
Gezien de rest van @anon46493654’s post vermoed ik eigenlijk dat ze qua bekendheid bedoelde en niet qua lengte, mijn post was daarom licht sarcastisch bedoeld, kwam misschien niet zo duidelijk over. Maar wellicht heb ik @anon46493654 wel helemaal verkeerd begrepen…
Ook @Mhysa
De eerste ging over haar lengte, de 2e over haar bekendheid.
Ok, maar dat tweede dan toch niet in combinatie met Rihanna neem ik aan? Niks tegen Nikkie verder overigens, superknap wat ze allemaal voor elkaar heeft gekregen, maar ze is natuurlijk nowhere near Rihanna qua bekendheid/grootte.
Nikkie is wel echt bekend in het buitenland, bekender dan hier in Nederland heb ik soms het gevoel. Ze heeft 12 miljoen volgens op instagram, lang niet zoveel als Rihanna (69 miljoen), maar denk dat veel beroemdheden wel van haar gehoord hebben.
Ik heb wel eens een filmpje gezien dat Nikkie aankwam in Amerika en toen gingen er ook allemaal meiden helemaal los met schreeuwen en gillen.
Haha deze discussie. Ik denk wel dat Rihanna echt wereldberoemd is (in honderd meer landen dan NL en de VS) maar Nikkie kan in de VS ook niet normaal over straat hoor.
Dames, het ging helemaal niet over de vergelijking tussen Rihanna en Nikkie wat betreft bekendheid maar in het algemeen. Om een voorbeeld te noemen: Ashley Graham waar Nikkie laatst de make up voor heeft gedaan. Daarin bleek dat Nikkie echt fan van Ashley is, maar Ashley net zo goed van haar. Daar doelde ik op. Schrijf ik zo achterlijk?
Ja veel celebs zijn wel echt fan van haar. Drew bijv ook.
(Over boycotten van hotels die de sultan van Bahrein beheert)
Daar zitten een paar typische influencer hotels tussen, ben benieuwd of ze ze echt gaan boycotten.
Ik vond het interessant om te zien dat hij hotels bezit. Als er op een plek veel seks (vreemdgaan/voor het huwelijk/homo/lesbisch/anaal) plaatsvindt dan is het daar.
Dat zegt ze zelf ook. Dat ze geen perfectionist is. Blijkbaar verdient ze genoeg dus waarom zou je dan ook.
Ja ben ik het totaal mee eens hoor! Maar zij duidelijk niet haha.
Ik was je bericht aan t lezen en Mn eerste gedachte was ja idd, je hebt helemaal gelijk.
Maar ineens dacht ik nee wacht eigenlijk niet, ik vind dit juist wel een goede comment. En mooi om te zien dat jongeren zo denken nu. Tegenwoordig ligt in de maatschappij de lat zo hoog. Je bent alleen succesvol als je een topfunctie hebt / mega slim bent / super rijk bent etc. Eigenlijk slaat dat natuurlijk nergens op. Iedereen si succesvol op zn eigen manier, daar hoeft geen diploma of prijskaartje aan te hangen.
Denk dat tegenwoordig ook veel burn out problematiek door deze mentaliteit komt. Die zit zo vastgeroest in “onze” generatie.
Wel echt totaal off-topic dit maar goed
Edit: ik wil absoluut niet zeggen dat mascha niet slim is oid, meer dat zij niet per se voldoet aan het “stereotype” succesvol.