Beutyblogtopic XL #4

Dit geeft me echt een fleetwood mac gevoel

6 likes

Also, gesponsord?

2 likes

Huh. De voeten van die rechter lijken wel nep voeten. Lijken veel groter/dikker dan de recht van haar lichaam.

6 likes

Dat was ook het eerste waar ik aan dacht inderdaad!

Tof, ga er vooral voor als je dat leuk lijkt, maar dat gemarkeerde… classic bloggersuitspraak lol :rolleyes:
Klinkt zo passief ook?

6 likes

Volgens mij zien mijn voeten er ook zo uit, heb echt van die brede kikkerpoten. Mijn ex noemde ze altijd pygmeevoeten :joy: Ach, ze zijn lekker stevig in ieder geval.

4 likes

Ja, precies dit inderdaad :joy:

Veel plezier alvast met je eenhoorn, ik hoop dat ze een beetje snel langs komt!!!

2 likes

Ik wou een majestic unicorn gifje zoeken om je ook nog te helpen visualiseren enzo maar vond in plaats daarvan deze

:woman_shrugging:

50 likes

In South Park wilde een vader wel graag een dolfijn zijn en dat was gelukt

Dus wie weet lukt dat nog wel. :joy:

6 likes

Zo’n irritante uitspraak. Zijn ook altijd van die dingen waarbij ze ook gewoon een grote kans hebben dat het op je pad komt. Goh je bent blogger en mag een fotoshoot doen, verrassend…
Ik vind het niet zo’n mooie foto.

4 likes

Ik spreek even uit dat ik dalijk een koffer met een miljoen euro ga vinden.

15 likes

Ergens slaat die hype wel ergens op. Jullie trekken net nou natuurlijk mega uit z’n verband voor de entertainment waarde maar het is deels wel waar wat ze zeggen haha.

Als je bijv de stille droom hebt om ooit een keer in een studio iets te zingen ofzo, weet ik veel. Dan gaat dat sowieso niet gebeuren als niemand anders weet dat je dat wilt.
Als je gehele kennissenkring weet dat jij dat graag wilt doen is de kans veel groter dat iemand ooit iemand kent die een studio heeft en waar je misschien mee in contact kunt komen. Ik heb zo via via zelf al meerdere keren dingen mogen doen waarvan ik nooit had verwacht dat dat zou gebeuren.

Het uitspreken van je wensen en dromen zorgt er niet voor dat ze op magische wijze vervuld worden maar het maakt de kans op succes wel daadwerkelijk heel veel groter.

12 likes

mooie toepassing van de uitdrukking ā€˜op je pad komen’.
als je een pizza bestelt komt die op je pad… wonderlijk hoe het universum werkt.

51 likes

Dat is waar ja, als je dingen als een zwangerschap met de ā€˜law of attraction’ gaat benaderen ben je wel kwalijk bezig.

Ik haakte erop in omdat het nu specifiek over dit voorbeeld van de fotoshoot ging, maar jullie hebben wel gelijk dat het lang niet voor alles zou moeten gelden.

1 like

Nog een Tien wijsheid: met lachen gebruik je maar 20 gezichtsspieren en met chagrijnig kijken 80.

Vandaar dat ik zo’n afgetrainde kop heb.

33 likes

Hoi! Ik kom bij je wonen. Ben nu mijn koffer aan het inpakken, tot straks!

7 likes

Ik krijg er een ā€œtrek eens aan mijn vingerā€ gevoel van.

20 likes

En die spon klopt ook gewoon niet. Die bril die ze in de hand heeft, is niet op sterkte. Want dan kunnen de glazen namelijk niet in die kleur blijven.

2 likes

Meine gute Mascha in de vlog die de tuin ingaat en de insecten niet aan kan :joy:

Ik snap het echt wel dat als je niet bent opgegroeid met een tuin je niet gewend bent aan insecten en slakken, maar kom op zeg.

Ze doen je niks, ze kriebelen hoogstens een beetje en als je je echt vies voelt neem je aan het einde van de dag gewoon een douche. Verman jezelf.

24 likes

Disclaimer voor mensen die oprecht een insecten fobie hebben, jullie zijn de uitzondering waar mijn post niet voor bedoeld is, ik heb het puur en alleen over Mascha hier (en bedoelde ook dat niet als gemene aanval) :heart:

1 like