Ik snap het ook echt niet en vind het meeega overdreven van Mascha. Begrijp dat ze vroeger nooit een tuin heeft gehad, maar hallo elk kind speelt toch gewoon buiten en daar zie je zoveel beesten
Ik ben echt bang voor elk dier of beestje dat er is. Maar kom op, zo overdreven doen vanwege een slakje? Die dingen pak ik wel gewoon op.
Ik meen mij te herinneren dat ze ook wel eens verkondigd heeft dat iedereen die haar al langer volgt () wel weet dat ze suuuper veel van de natuur houdt!
Hoe was het dan in de (onvergetelijke) aardbeienvelden???
En ze hadden toch ook 2 kamers die dmv een deur aan elkaar vast zaten? Wel handig als je na het seksen weer in je eigen bedje wil slapen
Dat is toch gewoon the law of attraction?
Edit: ben weer lekker spuit11 doeg hahaha
Mascha komt trouwens straks op 2 minuutjes lopen van mijn huis om vragen te beantwoorden. Iemand nog een brandende vraag? Zag net al een aantal giechelende vloggende pubermeisjes lopen☹️
Die vlog van vandaag is toch wel weer een nieuw dieptepunt hoor. Hoe ze er ook bij loopt met die handjes te wapperen en ieuw ieuw een slak. Geloof dat het een beetje gespeeld is. En trouwens ik vind het stom dat ze hun tuin niet waarderen hallo geef die tuin dan maar aan mij.
Is het trouwens niet best herkenbaar waar Mascha nu woont? Die daken van de huizen achter hun zijn te zien en dat zijn volgens mij nou niet echt alledaagse daken.
Is met het hele vloggen sowieso niet zo dat iedereen een beetje overdrijft? Ik geloof wel dat Masha geen typetje speelt, maar dat je sommige eigenschappen/trekjes/irritaties wat aandikt?
Ja vond ik ook.
Ik vond vooral bijzonder dat ze die tuinset zo neerzette dat je naar binnen zou kijken. Wat een inzicht
Waarom heeft ze trouwens een babyglijbaan en zandbak in de tuin? Is dat van degene waarvan ze het huis huurt?
Volgens zei ze dat er idd al stond. En toen kwamen vrienden met kinderen langs en die gingen er op spelen dus staat het er nog.
Aha vandaar. Ik dacht al dat ze een rare fetisj hadden ofzo
Ja.
5 klikjes op google en je hebt het adres. Maar dat is bij heel veel vloggers tegenwoordig. Vooral als ze via funda hun huis verkopen of gaan kopen. Echt klik-klik en je hebt het.
Ben wel benieuwd wat voor fetisj iemand kan hebben met glijbanen …
Stoer!
@Sazie Ze zegt in de vlog dat het van de oude bewoners is en dat de glijbaan nog opgehaald gaat worden door Linda en Klaas