Beutyblogtopic XL #4

Hoewel de titel anders doet vermoeden (oké Nikkie speelt wel een app/spel dat zonder haar toestemming volledig op haar is gebaseerd) snijdt Nikkie het onderwerp aan dat ze in het verleden veel gesponsorde producten heeft gebruikt, dat de YT community hierdoor soms een beeeje achterdochtig op haar reageert in comments (‘zal wel gesponsord/affiliate zijn’) en die reacties snapt ze volledig. Ze geeft aan vanaf de komende video (denk ik) met icoontjes te gaan werken bij ieder product dat ze in de video gebruikt (dus dat wordt een hoop ge-edit):

1. Zelf gekocht
  2. Opgestuurd gekregen
  3. Gesponsord

Ik vind het een goeie zet en vind het zeker vernieuwend dat ze zo uitzichzelf reflecteert.

Deb ziet er fantastisch uit! Vooral zo door gaan :ok_hand:

Ik heb een grote lift gehad, daarbij worden de tepels los gehaald. Bij een gewone vergroting niet.

Nou dat vind ik vaak niet natuurlijk indd, zo’n harde schijven ofzo. M’n zusje noemt het altijd omgekeerde soepkommen.:speak_no_evil:

Wat ik ook grappig vind is dat ze (volgens mij) bij nikki beach is en dan met een handdoek op de grond ligt?

Misschien kreeg ze geen bedje gespont.

Bij de sunloungers die je huurt op Nikki Beach zijn handdoeken inbegrepen.

Mascha´s vlog van vandaag is echt intens saai. Maar dat was ook wel te lezen aan de titel.

Potverdorie! Nu heb ik door dit bericht het opgezocht!

Ik blijf het grappig vinden dat Mascha in haar titels heel eerlijk en burgerlijk is. Ze had er ook nog ‘GAAT FOUT’ oid bij kunnen zetten. Als mijn moeder zou vloggen zouden haar titels ook zo zijn

Hahaha sorry! :stuck_out_tongue:

Ik heb op de achtergrond de get glam video van Mascha aanstaan. Ik kom eigenlijk alleen even vragen of er meer mensen zijn die zich ergeren als ze “prietie” zegt (pretty). Ik krijg er kriebels van

Misschien heb ik het compleet gemist en is het al besproken, excuus dan!

Maar Serena had toch een nieuw schema waarvoor ze ook zoveel vooruit aan het werken was? Ze heeft nu bijna een week niks gepost en als dat door haar buikgriep kwam snap ik het op zich wel, maar dan is dat vooruitwerken dus ook nog niet zo lekker gelukt?

In het kader: als je mag zeggen dat het je smaak is, mag je het ook zeggen als het niet je smaak is. Ik houd daar helemaal niet van, zo’n taille… mag van mij wel wat rechter allemaal haha. Misschien een opsteker voor alle mensen die - net als ik - soort van vierkant zijn :smiley: dit is niet voor iedereen het hoogst haalbare.

Ooo smaken verschillen inderdaad! Tuurlijk mag ook gezegd worden.
Mijn eigen taille is maat El Fatty Bomba en zelfs nu denk ik soms; oh ziet er prima uit :rofl:

Ja, maar El Fatty Bomba kan ook gewoon heel lekker zijn :smiley:

Sorry, maar ik vind Debby er echt uitzien alsof ze werkt in een bepaalde wijk in onze hoofdstad.

Dank voor deze nuttige observatie

Wow, deze opmerking vind ik echt niet kunnen!

Gelukkig heet ze Debbie. :woman_shrugging:t3: Dus je hebt het vast over iemand anders… :woman_facepalming:t3:

Het zou eigenlijk geen belediging moeten zijn om iemands looks te vergelijken met die van een sekswerker (er zijn immers zoveel verschillende soorten en stijlen) maar goed dit is duidelijk negatief bedoeld.