Hahahaha Mas vraagt vandaag wat dat groene in de guacamole is.
Cyn-tea-a*
Gemiste kans dit.
Yas.
Mascha vertelt vandaag in de vlog dat haar pinpas het niet deed omdat hij niet meer houdbaar is.
Sorry beetje flauw misschien maar ik moest daar zo om lachen. Haar woordkeuze met sommige dingen.
Ik vind sowieso dat Mascha een hele beperkte woordenschat heeft⊠Ze gebruikt altijd dezelfde woorden terwijl die dan niet echt in de context passen (koffie âinnemenâ, highlighter âtoevoegenâ, alles âvalt altijd uit elkaarâ ).
En ze heeft een jaar in Amerika gewoond.
Die beperkte woordenschat valt me altijd zo op bij de in Nederland geboren en getogen Gregor. Vooral als hij heel enthousiast over iets is, is het alleen maar (echt) âgeweldig.â Was vooral in aanloop naar de bruiloft zo duidelijk merkbaar, volgens mij zei hij het ook bij zijn aanzoek. Hele mooie schoenen zijn overigens ook echt geweldig.
*ontwikkelt
haha flauw sorry
Ondertussen in de menkeef van krekkorâŠ
Flink veel glijmiddel erover en dan je laten gaan van de baan.
. Ik denker eerder dat er mensen bestaan die bijvoorbeeld gek zijn op die zwemparken met glijbanen en ze allemaal afwerken. Net zoals van die achtbaangekken.
@grace ik vind ook Gregor ook absoluut niet het type om een roman te lezen of zo. :'D
Ik vind het bij Jill heel erg. Zij gebruikt heel vaak verkeerde woorden en uitdrukkingen. Voor mij is dat echt afleidend.
Ik kan niet meer naar Jiami kijken dat zij bijna in elke zin âinderdaadâ zegt, terwijl het nergens op slaat.
Nou inderdaad ja
Dat je Jiami ĂŒberhaupt verstaat.
Ik ben gestopt met kijken nadat ik echt vaak moest terugspoelen? Wat een gemompel.
Hahah ja ze praat ook nog eens heel erg onduidelijk! Ben eigenlijk na de break up video afgehaakt⊠vond het zo sneu voor haar ex.
Ja mijn god, Sanny ook in de laatste vlog. âWe wonen nu in een heel rustig en mooi groen gedeelte van Amsterdam, maar goed dat had ik ook bewust aangetrokken dus jaâ
Dus ja, dan krijg je dat!
Eigenlijk bewonder ik dat wel als mensen zo kunnen denken en ik denk deels ook wel dat ze veel goede dingen zo aantrekken. Ok, niet een parkeerplek natuurlijk, maar wel andere kleine dingetjes
Ja ik bewonder de positieve mindset ook en dit kan je bijvoorbeeld ook helpen met het omgaan met tegenslagen. En natuurlijk moet je soms ook dingen uitspreken om iets voor elkaar te krijgen (aangeven dat je een nieuw huis/baan zoekt etc.). Maar zoân insteek is wel een stuk lastiger en erg onrealistisch als je het minder hebt getroffen in het leven en daar heb ik dan wel moeite mee.
Ja aangetrokken met je goed gevulde portomonnee en connecties. Word echt zo nijdig van dit soort dingen. Ben je al super privileged, ga je doen alsof het willen van dingen ook genoeg is om het voor elkaar te krijgen.
Ik heb zelden zoooân privileged iemand gezien. Ik trek Josh V nog beter met al haar rijkdom.
Dat soort uitspraken van een Sanny, maar ook van bv Suzvanschaik geven me altijd een wat opstandig gevoel. Ze maken het leven zo maakbaar⊠als je er maar hard genoeg voor werkt, hoopt, of er aan denkt, dan krijg je alles wat je wil. Geld, parkeerplekken en zelfs een baby.
En wat zegt het dan over je wanneer dit niet lukt?