Betekent ook niet dat iedereen die erin gelooft er in deze mate in gelooft hé.
En, absence of evidence is not evidence of absence.
Ik zag meteen deze video voor me
Omdat hij er ook uitziet alsof hij voor het eerst zijn eigen kleding voor de schooldag mag uitkiezen
Euhhh zijn Engels is juist goed, want hij gaat vaak naar Murica en zijn vrouw heeft in Murica gewoond /s
Yass man! You know what I jam sayin. I hef niew nike shoes. Afsome ya kno.
Loek, thas my new Adidas shoe. Afsome toe
Aima reel menlie men, juno.
Lip kan weer rustig gaan slapen, haar instapost worden weer gezien en geliked.
Hahahaha Mas vraagt vandaag wat dat groene in de guacamole is.
Cyn-tea-a*
Gemiste kans dit.
Yas.
Mascha vertelt vandaag in de vlog dat haar pinpas het niet deed omdat hij niet meer houdbaar is. Sorry beetje flauw misschien maar ik moest daar zo om lachen. Haar woordkeuze met sommige dingen.
Ik vind sowieso dat Mascha een hele beperkte woordenschat heeft… Ze gebruikt altijd dezelfde woorden terwijl die dan niet echt in de context passen (koffie ‘innemen’, highlighter ‘toevoegen’, alles ‘valt altijd uit elkaar’ ).
En ze heeft een jaar in Amerika gewoond.
Die beperkte woordenschat valt me altijd zo op bij de in Nederland geboren en getogen Gregor. Vooral als hij heel enthousiast over iets is, is het alleen maar (echt) “geweldig.” Was vooral in aanloop naar de bruiloft zo duidelijk merkbaar, volgens mij zei hij het ook bij zijn aanzoek. Hele mooie schoenen zijn overigens ook echt geweldig.
*ontwikkelt
haha flauw sorry
Ondertussen in de menkeef van krekkor…
Flink veel glijmiddel erover en dan je laten gaan van de baan. . Ik denker eerder dat er mensen bestaan die bijvoorbeeld gek zijn op die zwemparken met glijbanen en ze allemaal afwerken. Net zoals van die achtbaangekken.
@grace ik vind ook Gregor ook absoluut niet het type om een roman te lezen of zo. :'D
Ik vind het bij Jill heel erg. Zij gebruikt heel vaak verkeerde woorden en uitdrukkingen. Voor mij is dat echt afleidend.
Ik kan niet meer naar Jiami kijken dat zij bijna in elke zin “inderdaad” zegt, terwijl het nergens op slaat.
Nou inderdaad ja
Dat je Jiami überhaupt verstaat.
Ik ben gestopt met kijken nadat ik echt vaak moest terugspoelen? Wat een gemompel.