Beutyblogtopic XL #4

Hun ouders bedoel je…

Ik mag hopen dat ik ooit zo’n geldmachine baar…

Nee maar serieus ik heb ooit een artikel in de Linda gelezen hierover en die gasten verdienen echt duizenden euro’s per maand op hun 16e. Dat gaat dan toch niet naar hun ouders?

2 likes

Heb dit ook gelezen inderdaad, waren toch die jongens die dan die spullen doorverkochten?

1 like

Uhm, misverstand denk ik. Als ik aan hypebeasts denk dan denk ik aan 14-jarigen die van hun ouders geld supereme zooi kopen om zichzelf te valideren tegenover andere kiddos.
Bedoel jij makers/doorverkopets dat soort kleding?
Die laatste zijn het ergste…

Ja blijkbaar kun je mega veel geld verdienen als je hele exclusieve producten koopt van dure merken (zoals die fugly sneakers van grefoef) en ze vervolgens weer voor die prijs x10 doorverkopen. Ik dacht dat dat hypebeasts zijn.

Precies dit. Het hele marktmodel achter die hype is echt bizar. Inderdaad kinderen van 13/14 die met outfitjes ter waarde van duizenden euro’s rondlopen, te gek voor woorden.

1 like

Van de meesten vast wel hoor, maar je kunt ook klein beginnen. Eigenlijk zijn het gewoon mega slimme gasten. Nu zijn ze 14 en zijn het hypebeasts. Als ze 40 waren geweest waren het vast vastgoedinvesteerders. Het maakt niet echt uit waar je je geld in investeert toch, als het maar oplevert.

Jij zegt ‘ouders die zo gek zijn om het te betalen’ maar je kunt beter dit doen dan sparen. Zeker met de huidige rente.

Als je kind er een beetje verstand van heeft kun je beter hier in investeren dan een studie- of regenboogrekening volstorten.

1 like

Dit is echt zo. Ik heb leerlingen in de klas gehad die duizenden euros binnenharkte op die manier. Er was zelfs een jongen die betaalde dan 1e klassers om in de rij te gaan staan voor sneaker lotingen en dergelijke. Die schoenen werden dan met dikke winst weer doorverkocht. Ook veel aan chinezen werd mij toen verteld. Echt een hele lucratieve handel

5 likes

Wie wil? :stuck_out_tongue: https://www.opel.nl/apps/contact/form/campaign.aspx?ID=ql0pQFTfG0ifXBbOoTXuswrz6Odzjvyn1XhiDi_rDKywYQb7yKDzK3gN1JnXK0USxXA2obw5oYSjzn5VeT

" Opel bestaat 120 jaar en trakteert op een exclusieve meet & greet met beautyvlogger en trotse Opel-ambassadrice Mascha Feoktistova.

Samen met drie vriendinnen én Mascha geniet je van een VIP-treatment in Amsterdam. Onderweg naar Amsterdam word je volledig gestyled door celebrity-styliste Hanna Suurland en zorgt een make-up artist ervoor dat jullie er tip top uitzien. Meld je nu aan!"

In België wordt daar inderdaad echt veel misbruik van gemaakt. In het onderwijs kan je ziektedagen ‘sparen’. Per 10 gewerkte dagen 1 betaalde ziektedag. Ik werk ondertussen 4 jaar dus ik kan ondertussen meer dan 4 maand ziek thuisblijven en doorbetaald worden. Mensen die ziektedagen ‘opsparen’ tot hun pensioen gebeurt ook vrij vaak, zij gaan dan door de ziektedagen soms tot 2 jaar vroeger op pensioen.

5 likes

Wat een gekke foto’s van Martine en Willemijn, had ze bijna niet herkend

19 likes

Haha huh ze lijken wel ziek

6 likes

Hahaha nou wie weet

Mijn theorie is dat Sue gek wordt van hun hysterische manier van doen als ze bij haar komen en ze daarom slechte foto’s online zette :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Soe wordt gek van ze en heeft ze even in het veen gelegd alvorens ze te fotograferen.

16 likes

Wat is er met hun irissen aan de hand? Rare foto.

Wat een gekke onflatteuze belichting :confused:

2 likes

Hoe langer ik er naar kijk, hoe enger het wordt… :sweat_smile:

1 like

Ze hebben wel zo’n ringlight daar bij salon b! Ik ben daar vandaag ook op de foto gezet (achterkantje wel haha). Standje overbelicht waarschijnlijk?

Zouden de foto’s niet ge-crossprocessed zijn? Dat je dus diafilm in chemicaliën voor een negatieffilm ontwikkelt en daarmee intensere kleuren krijgt. Als je weet met wat voor film je schiet (elke film heeft zo zijn eigen eigenschappen) kun je vast wel dit soort effecten krijgen. Naast dat de belichting idd niet echt flatteus is…

3 likes

Ik denk dat ze deze foto’s gewoon met haar telefoon heeft geschoten