Beutyblogtopic XL #4

Lijkt me wel echt film, op de foto van Martine zie je stofjes (en een haartje) van het scannen.

Er staat bij ‘analoge photgraphy project’ dus dat zou wel raar zijn

3 likes

Oh no, de ebola filter is terug …

3 likes

Mag ik een euro voor elke keer dat ze “like” zeggen? K thanks dan kan ik like op vakantie daarna.
13 likes

Oh, in de kappersvlog zag je haar met een telefoon bezig icm die ringlamp dus ik dacht dat het gewoon een filter was

Maar het is zo moeilijk om like een ander woord te verzinnen like een Nederlands woord like zoals of zo :weary:

3 likes

Ja er staan ook foto’s van hen op de Instagram van die Sue die wel met mobiel gemaakt zijn (of er in ieder geval zo uitzien), ook met die ringlight. Maar ‘analoge’ filters geven vaak meer korrel en voor zover ik ze voorbij heb zien komen geen scanstofjes, dus ik denk dat ze gewoon allebei heeft gedaan

Klopt. Ik ga zelf ook naar Sue en ze maakt inderdaad normaal foto’s met haar telefoon. Maar hiervoor gebruikte ze wel echt een analoge camera.

1 like

Influenst mascha echt nog mensen op het gebied van beauty? Ik denk dat ze die titel allang kwijt is aangezien ze zelden meer echt iets deelt over beauty

7 likes

Ze krijgt nog best veel beauty producten toegestuurd, die ik pas zie tijdens een declutter. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Nikkie heeft in deze video voor het eerst gebruik gemaakt van die symbooltjes om aan te geven of iets gesponsered, gekocht of gekregen is. Vind het nog even wennen wel maar voor de transpirantie zeker een goede stap! Benieuwd of anderen dit over gaan nemen.

25 likes

Ik had vanacht over Mascha gedroomd…

Ik ging met hun stappen en ze vond mij echt totaal niet aardig en deed heel arrogant.

Vond t een hele vreemde droom en vraag me af waarom ik zoiets droom? Alsof het me iets kan schelen of hun mij mogen ofzo? :roll_eyes:

2 likes

Elke dag komt er ook eten in haar vlogs voor en heel soms een recept… Betekend niet dat ze een kook kanaal is. Ik denk dat haar naam ook niet helpt, ze is zeker van content veranderd dus de hele naam past niet super erg meer…

7 likes

Haha zo niet subtiel steeds. Wacht gewoon een weekje met plaatsten. Dit is zo duidelijk haha.

5 likes

ben ook wel benieuwd of ze soms meepost :thinking: en dan vooral ALS WIE

1 like

Stop niet met sponnen oh alle beautymerken

Ze zei een tijdje geleden toch dat ze er wat minder mee had / geen zin meer in had whatever? Of ben ik in de war met een andere “obsessie”?

60 likes

Wil en Tien staan ook hoog in een foodbloggers lijst

2 likes

Ja maar die maken dan ook basis cakebeslag in de kitchenaid en pleuren daar diverse merkproducten doorheen. Met hun rug naar de camera, terwijl ze het beslag vergelijken met de kwakkies van hun echtgenoten. Dus dat snap ik wel.

17 likes