Beutyblogtopic XL #4


Wat is dit dan weer voor titel :joy:

66 likes

Dat is waarvoor ik hier kwam. Wat een onzin dit. Deze meit neemt zichzelf echt serieus.

2 likes

Dear,
Ze moet wel wat knaken maken met een dubbele hypotheek en dure huur.

1 like

ā€œmisschien concert van Nicki Minaj met wellicht mijn man, misschien ook nietā€

6 likes

Door deze titel te kiezen bewijst ze ons een dienst. Hierdoor ga ik iig niet kijken

3 likes

Hoe werkt dat dan? Is het niet erg dat het werk niet gedaan wordt dan? Vanaf wanneer wordt er iets mee gedaan? Of gaat dit enkel over het ziek melden voor 1 dag? Of wordt het onderling geregeld, maar niet officieel geregistreerd? Is het een klein bedrijf? Ik vind dit wel leuk klinken, maar ik zie niet voor me hoe dat in de praktijk werkt, haha.

Ik werk in een klein bedrijf en dat wordt inderdaad gewoon onderling geregeld.

Mensen doen altijd overigens een beetje alsof naar de bedrijfsarts gaan iets heel enga is/is om te controleren of je echt ziek bent maar het is doorgaans ook gewoon om je te helpen hĆØ. Mijn vriend werkt wel bij een groot bedrijf en daar word je na drie dagen ziekteverlof altijd gebeld door de bedrijfsarts om te checken wat je hebt en of je niet thuis zit met een (beginnende) burnout. (Want dan moeten ze vanzelfsprekend meer hulp bieden dan wanneer je gewoon even griep hebt.)

Mededeling: beutyblogtopic, andere youtubers-topic en mommybloggerstopic gesloten

Beste leden,

Helaas hebben wij als moderatorteam opnieuw moeten vaststellen, dat de grenzen van het fatsoen zijn overschreden en er informatie over woonadressen is gedeeld in een van deze topics.

We hebben ons altijd maximaal ingezet om deze topics hier zo snel mogelijk van te zuiveren en zijn blij dat dat tot nu toe goed is gelukt, maar het gevaar is simpelweg te groot dat we er eens een keer niet op tijd bij kunnen zijn.
Tot onze spijt zien we ons daarom gedwongen tot een drastische maatregel: het beutyblogtopic, youtuberstopic en mommybloggerstopic zijn bij dezen gesloten.

Wees gewaarschuwd: zoals in de huisregels ook vermeld, is het niet toegestaan eenzelfde topic te openen wanneer het is gesloten door de forumbeheerders. Dat is in deze situatie ook nadrukkelijk het geval; zulke initiatieven kunnen dan ook gevolgen hebben.

7 likes

Yes!

1 like

afbeelding

15 likes

Leuke grap, maar het is weer net niet :sweat_smile: jammer dat ze voor deze gelegenheid niet even zoā€™n neptattoo heeft laten drukken, dan was het veel geloofwaardiger geweest

18 likes

Mega handig wel om een heel verhaal in beeld te hebben als deze videoā€™s ook in beeld komen. Maar verder ben je wel super duper professioneel hoor Mas :+1:t2:

49 likes

Ik hoop soms zo dat Cynthia op 1 april dan als grap een x een artikel zou plaatsem als ā€œHoe kom je nooit meer te vroegā€ of ā€œMijn tips om altijd net te laat te komenā€
Maar helaas het ging echt erom mensen te leren altijd op tijd te komen :frowning:

9 likes

Of een artikel over druivensap, en hoe je daar het boeket van het huismerk van de AH zoveel rijker proeft dan een pak druivensap van appelsientjeā€¦

5 likes

Chyntia vertelde gisteren in een story dat ze weer een boek mag schrijven, neem even aan dat het een 1 april grap was?

5 likes

Vervolg op haar romanā€¦? Oh waitā€¦ :face_with_hand_over_mouth:

8 likes

Nooit meer wat op gehoord.

1 like

Verbaast me niks, ik zou er niet doorkomen met de manier waarop zij schrijft (niet zo lekker).

1 like