Beutyblogtopic XL #4

Van die lelijke synthetische parachutestoffen joggingbroeken uit de jaren 80 krijg ik het al benauwd.

1 like

Die waren in de jaren 80 ook al niet mooi! Dus nu ook niet opeens wel.

2 likes

En vooral dat ze na alles nog doet alsof ze het niet zag aankomen al minstens 3 kwartier, whahahhaa

Ja die 3 geforceerde tranen hadden het nooit kunnen blussen :joy:

3 likes

Ik :slightly_smiling_face:

6 likes

Vokgens mij komt het omdat ze het dik helemaal rond om heeft gedaan. Als je bij anderre kijkt doen ze vaak van dun naar dik. Onder oog is ook best moeilijk om goed te doen want snel lijk je ziek of dat je wallen hebt.

3 likes

Ben ik de enige die deze look juist ontzettend geslaagd vind? Staat haar echt heel goed.

4 likes

Het ging hier gisteren over Mascha haar taalgebruik maar ze zegt in de vlog van vandaag wel 2 ristretti (zoals het hoort in meervoud).
Vond ik opvallend omdat Nederlanders vaak 1 cappuccino, 2 cappuccino, 1 bier, 2 bier, etc. zeggen dus in een andere taal doet ze het dus wel beter dan de meeste Nederlanders.

(Sorry misschien boeit niemand dit. :joy:)

6 likes

Nee 2 bierie natuurlijk

69 likes

Biertjes? Nee?

Wat @grace zegt! Haha.

Nee het staat er inderdaad een beetje gek maar ik bedoel dus dat het in het Nederlands wel klopt maar in veel andere talen zoals Italiaans (van ristretto) dus niet en dat deed ze wel goed. (Veel Nederlanders doen dat wel fout.)

5 likes

Twee goudgele pretcilinders.

Maar is het eigenlijk cappuccini? Dat klinkt schattig.

36 likes

Ja!

3 likes

Ik doe dat ook niet hoor (behalve in Italië want daar doen mijn vrienden altijd lelijk tegen me als ik het dus verkeerd zeg, vandaar dat ik het weet.)
Maar vond het dus wel grappig/opvallend dat Mascha het wel doet. Zeker omdat het gisteren over haar Nederlands ging.

@Matilda
Oh… deceptie haha
Dacht dat Mas misschien stiekem een Italofiel zou zijn.

3 likes

Ja je hebt gelijk! Ik zei het gewoon een beetje krom. Was ook gewoon een hersenspinsel haha.

(Ik heb nu echt dat gevoel wanneer je een film met mensen kijkt en jij lacht kei hard om iets en verder lacht niemand en iedereen kijkt je ook aan van ‘:thinking:’. Nu ik dit zeg realiseer ik me dat ik dat best vaak heb haha.)

3 likes

Ik weet ook eigenlijk bijna zeker dat Mas het per ongeluk goed zei …

4 likes

Offtopic, maar er gebeurde iets heel raars in mijn hoofd door dit plaatje. Ik las ‘sexleven georgina verbaan’ en daarna zag ik een foto van iets huidskleurigs met een paar gemanicuurde vingers op iets roze-achtigs. In een split-second dacht mijn hoofd dat ik keek naar een soort masturbatieplaatje. Pas na een minuut zag ik dat het huidkleurige een snijplank was, en het roze-achtige ijs. Hoe verdorven ben ik nu?

29 likes

Huh is dat ijs? Het is toch gewoon een soort zeepje van Lush?

1 like

James Charles heeft de zestien miljoen abonnees gehaald. Damn. :scream: Wel tof voor hem! Zijn videos hebben ook allemaal miljoenen views, die casht wel lekker.

7 likes

Nog nooit van gehoord, maakt hij ook beautyvideo’s?

4 likes