Beutyblogtopic XL #4

Jongens, primeur!!! Mascha’s nieuwste product:

54 likes

Omg lekker, ik wil dit. Waar krijg ik t

Vind het zo gek van Lotte: zondag zei ze nog in een video dat ze er bewust mee bezig is minder te kleding te shoppen en dat ze minder shoplogs plaats. Maar ik zie in 1 maand toch al 3 video’s met pashokjes shoplop o.a. Wie houdt ze nou voor de gek?

8 likes

Amazing Oriental, in dit filiaal bij de kassa.

1 like

Cynthia maakt sherry weer hip!
Wijn is zo 2018, begin gelijk weer aan mijn sherry-kuur. Nou mag het weer.

2 likes

Ik heb nog nooit iemand met ondraaglijke pijn zo rustig gezien, dus hij is sowieso wel te bikkel hoor!!!

3 likes

Hoe vaak kun je in een vlog zeggen dat de de dag anders is gelopen maar ja he, wat doe je eraan.

1 like

Ik kijk zelden video’s van Nikkie maar ze lijkt me echt een tof en oprecht mens. Deze foto waar ze Rihanna ontmoet vind ik ook geweldig:

59 likes

volgens mij is het wel enigszins met een knipoog dat ze echt op haar knieën gaat haha

Niet te vergeten dat nikkie waarschijnlijk veel groter is dan Rihanna. Ik vind het wel grappig. Wat ik ook altijd zo leuk aan haar vindt is dat zij helemaal fan is van bepaalde personen en zich dan niet lijkt te beseffen dat mensen van zulke grootte ook fan zijn van haar.

32 likes

Zou best kunnen dat een minion na het zien van de vlogs haar foto’s heeft gejat

Haha ok dit bevestigt mijn vermoeden dat ze met z’n viertjes in Las Vegas meer dan alleen vrienden waren… Nergens op gebaseerd, behalve dat daar vroeger altijd over gespeculeerd werd mbt Klaas en Linda (?)

12 likes

Is Nikkie zo lang dan?

1 like

Ja! Nikkie is rond de 1.90 geloof ik.

Gezien de rest van @anon46493654’s post vermoed ik eigenlijk dat ze qua bekendheid bedoelde en niet qua lengte, mijn post was daarom licht sarcastisch bedoeld, kwam misschien niet zo duidelijk over. Maar wellicht heb ik @anon46493654 wel helemaal verkeerd begrepen…

Ook @Mhysa

5 likes

De eerste ging over haar lengte, de 2e over haar bekendheid.

1 like

Ok, maar dat tweede dan toch niet in combinatie met Rihanna neem ik aan? Niks tegen Nikkie verder overigens, superknap wat ze allemaal voor elkaar heeft gekregen, maar ze is natuurlijk nowhere near Rihanna qua bekendheid/grootte.

2 likes

Nikkie is wel echt bekend in het buitenland, bekender dan hier in Nederland heb ik soms het gevoel. Ze heeft 12 miljoen volgens op instagram, lang niet zoveel als Rihanna (69 miljoen), maar denk dat veel beroemdheden wel van haar gehoord hebben.

2 likes

Gehoord wel maar denk dat je als make-up artist by far niet zulke hysterische fans zult hebben dan wanneer je een Rihanna bent.

image

Moeten we een wereldwijde enquete starten om vast te stellen hoe beroemd Nikkie is vergeleken met Rihanna??

57 likes