En weer een shoplog in haar vlog
de geloofwaardigheid van deze meid wordt minder voor mij.
Volgensmij denken sommige Youtubers dat het nu een beetje âmoetâ of een âtrendâ is om minder/niets te kopen en/of meer tweedehands, maar het is inderdaad zo nep als ze vervolgens vlog na vlog shoplogs oid hebben. Alsof de kijkers dat dan niet opvalt.
Bij Bonnie heb ik dat idee ook (al gaat zij wel meer naar rommelmarkten etc.) en Sarah al helemaal met haar âcapsule wardrobeâ voor 3 weken (ook niet echt een prestatie) maar wel ondertussen kopen kopen.
Ik heb de videoâs wel gekeken, maar ik vond het wel een beetje zwak dat ze het dan maar drie weken doet en dan alsnog moet valsspelen??
3 weken ook. Echt logisch. Waarom geen maand of 4 weken?
Haha toevallig keek ik gisteren video 1 hiervan (niet afgekeken dus ik weet niet hoe het is gegaan), maaar het was 3 weken vanaf een bepaalde vrijdag want âerna ging ze een weekend naar Praag en daar wilde ze wel mooie speciale outfits kunnen shooten.â 
Er gaan zoveel gedachten door mijn hoofd dat ik niet weet wat ik hier op moet zeggen 
Huh het is Patrick Starr toch?
Ik kijk wel af en toe James Charles hoor, vind het zoân schatje. En er is een video (of meer) met zijn moeder/ met zân ouders en die is zooo leuk 
Zelf endless weekend heeft een tweedehand shoplog. Zij kopen zoveel shit? Ik geloof echt niets van hun hand wat met groene initiatieven en/of duurzaamheid te maken heeft 
Zo goed ben ik dus op de hoogte, hahaha
Hahahaha.
Ik ken alleen Nederlandse beautybloggers maar volgens mij is Patrick Star van SpongeBob. 
Edit: OMG er is dus echt een beautyblogger die Patrick Starr heet. Ik kruip weer terug onder mijn steen.
Ik kijk geen mannelijke beautytubers. Te veel drama, te veel drag, ze ontnemen vrouwen van opportuniteiten en Cancel Culture lijkt voor hen gewoon niet op te gaan (met als grootste voorbeeld natuurlijk Jeffree Star, wiens producten je gewoon bij Ici Paris kan kopen???)
Hahaha ik kwam hier om dit te posten. Vind het goed dat ze er wat over zegt, je moet alleen wel kwaliteit leveren om er nog van rond te kunnen komen.
Jeffree heeft voor veel dingen zijn excuses aangeboden. Zijn er nog meer dingen die hij heeft gedaan of accepteer je zijn excuses niet?
Dat hij zijn excuses heeft aangeboden betekent niet dat mensen (voornamelijk POC) dat ook moeten accepteren + hij heeft redelijk recent nog racistische uitlatingen gedaan.
Daarom vroeg ik ook of ze de excuses niet accepteerde. Dat hij recent racistische opmerkingen heeft gemaakt wist ik niet.
Nee dat wist ik ook niet. Ben wel benieuwd, zou ik echt teleurstellend vinden. Zeker na de Shane Positiviteitshype
Ik ben het er niet helemaal mee eens dat mannelijke beatytubers vrouwen kansen ontnemen. Als iets al âvrouwelijkâ wordt bestempeld en female dominatedbis, is het wel make-up. Ik vind het juist leuk en een positief voorbeeld dat mannen of genderless people zich ermee bezig houden en ook een voorbeeld zijn.
Wat heeft hij recentelijk nog gezegd?
Was een paar maanden geleden. Hij zou Jackie Aina een gorilla hebben genoemd in sms berichten. Deze kerel heeft de screenshots gepost.
Niet dat ze actief samenwerkingen wegsnoepen hé, maar in het bredere plaatje denk ik dat het als man met X aantal volgers makkelijker is om zaken te doen met merken (of een geheel eigen merk op te starten) dan als vrouw met hetzelfde aantal volgers.
@wompie maar make-up is niet eens female dominated. Je zou denken van wel, maar zo veel MUAâs, CEOâs en CDâs van merken zijn mannen. Net als modeontwerpers.
Qua persoonlijkheid (dat eeuwige gezeik en geruzie) zou ik de âgroteâ mannelijke beautytubers toch niet echt op een voetstuk zetten.
Op geheel politiek incorrecte wijze link ik ook even naar dit artikel over ââgemene homoâsââ: https://www.charliemag.be/mensen/regina-george/
Nee doe ik niet. Hij heeft na die excuusvideo nog opmerkingen gemaakt naar verschillende WOC toe enis gewoon een relschopper in hart en nieren. Laura Lee, met een niet-geweldadige geschiedenis met racisme, is wél onherroepelijk gecancelled om haar uitspraken.
Maar die berichten komen uit 2017? Niet om af te doen aan de ernst van de situatie. Maar recentelijk zou ik dit niet noemen