Ik vind hem echt veel te overdreven en irritant. Ik skip ook bewust video’s als hij met mensen samenwerkt.
Ik leef onder een steen en kijk nooit naar Manny eigenlijk, wat is er precies zo controversial aan hem?
Leek me altijd wel gewoon een prima gozer eigenlijk
Haha hij heeft ook altijd heel veel kwijl in z’n mondhoeken wat echt een dingetje voor mij is ja ik heb issues
Ja, ik vind dat ook onprettig. Ik voel dan altijd een beetje m’n keel dichtknijpen haha. Wel zonde, want love z’n looks en ik wil zijn pallet zo graag.
Confession:
ik heb te lang gedacht dat Jeffree en Patrick dezelfde persoon waren, omdat ze allebei iets met Starr hebben/hadden (?? weet ik het) en ik ze niet actief genoeg volgde om te weten dat dit niet zo was.
Die was betrokken bij Jeffree Star. Iets gebeurde toen na een evenement. Maar die 2 zijn nu oke.
Ik keek laatst naar zijn views, maar die zijn wel echt enorm gedaald … Ik keek altijd naar Manny, maar moet toch toegeven dat na het drama zijn video’s niet meer worden bekeken door mij.
En weer een shoplog in haar vlog de geloofwaardigheid van deze meid wordt minder voor mij.
Volgensmij denken sommige Youtubers dat het nu een beetje ‘moet’ of een ‘trend’ is om minder/niets te kopen en/of meer tweedehands, maar het is inderdaad zo nep als ze vervolgens vlog na vlog shoplogs oid hebben. Alsof de kijkers dat dan niet opvalt. Bij Bonnie heb ik dat idee ook (al gaat zij wel meer naar rommelmarkten etc.) en Sarah al helemaal met haar ‘capsule wardrobe’ voor 3 weken (ook niet echt een prestatie) maar wel ondertussen kopen kopen.
Ik heb de video’s wel gekeken, maar ik vond het wel een beetje zwak dat ze het dan maar drie weken doet en dan alsnog moet valsspelen??
3 weken ook. Echt logisch. Waarom geen maand of 4 weken?
Haha toevallig keek ik gisteren video 1 hiervan (niet afgekeken dus ik weet niet hoe het is gegaan), maaar het was 3 weken vanaf een bepaalde vrijdag want “erna ging ze een weekend naar Praag en daar wilde ze wel mooie speciale outfits kunnen shooten.”
Er gaan zoveel gedachten door mijn hoofd dat ik niet weet wat ik hier op moet zeggen
Huh het is Patrick Starr toch?
Ik kijk wel af en toe James Charles hoor, vind het zo’n schatje. En er is een video (of meer) met zijn moeder/ met z’n ouders en die is zooo leuk
Zelf endless weekend heeft een tweedehand shoplog. Zij kopen zoveel shit? Ik geloof echt niets van hun hand wat met groene initiatieven en/of duurzaamheid te maken heeft
Zo goed ben ik dus op de hoogte, hahaha
Hahahaha.
Ik ken alleen Nederlandse beautybloggers maar volgens mij is Patrick Star van SpongeBob.
Edit: OMG er is dus echt een beautyblogger die Patrick Starr heet. Ik kruip weer terug onder mijn steen.
Ik kijk geen mannelijke beautytubers. Te veel drama, te veel drag, ze ontnemen vrouwen van opportuniteiten en Cancel Culture lijkt voor hen gewoon niet op te gaan (met als grootste voorbeeld natuurlijk Jeffree Star, wiens producten je gewoon bij Ici Paris kan kopen???)
Hahaha ik kwam hier om dit te posten. Vind het goed dat ze er wat over zegt, je moet alleen wel kwaliteit leveren om er nog van rond te kunnen komen.
Jeffree heeft voor veel dingen zijn excuses aangeboden. Zijn er nog meer dingen die hij heeft gedaan of accepteer je zijn excuses niet?