Echt heel gaaf. Ik herken mezelf heel erg in haar dus ik ga haar boek zeker kopen!
In de nieuwe vlog gaan ze badkamer shoppen voor het volgende huis. Nu is de vraag natuurlijk…wordt het marmer, of marmer?
- Marmer
- Iets anders
0 stemmers
de badkamer wordt zwart marmer. de keuken wordt roze.
De keuken niet toch? De badkamermeubels.
scuzi je hebt gelijk, roze kastjes in de badkamer, stylish tipje van foef.
Alsnog even wanstaltig.
Wat een PRACHTMENS is ze toch, ons Sereentje, stiekem betalen!!
Valt me vaker op, wil het toch even kwijt: het is het plebs (:
Ik hoorde ooit iets over bestellen bij B ol en dat een schrijver er dan minder aan overhoudt. Is dit de enige plek om het te kopen? En weet iemand of het überhaupt waar is?
Huh marmer zwart met roze kastjes? Kan mij er echt geen voorstelling van maken. Zie je in de Vlog een voorbeeld? Anders vind ik het zonde om de Vlog te kijken
Zwart marmer vloer, witte hexagon (tuurlijk) muurtegels en millennial pink kastjes. En ze hebben weer 2 badkamers. Wilden er 1 met een dubbele inloopdouche en de ander met bad. Mascha moest wel een mooie badkamer voor al het filmen (dat was ook de reden dat ze zoveel geld in de badkamer in de bunker hadden gestoken… Voor het filmen. Hoeveel is daar opgenomen?)
Ik kon mij niet inhouden en ben toch even gaan kijken. Ben erg benieuwd naar het eind resultaat!
Ik hoorde haar ook zeggen dat ze nog niet wist welke tint de trap krijgt. Hoop niet dat ze weer de fout maken om te kiezen voor zo’n rare kleur!
Ik wil dit.
Ja ik stiekem ook wel
*badkamermeubelen
Nu al benieuwd hoe nét niet het gaat worden
Nouja als ze van plan zijn om hier ‘eeuwig’ te wonen, dan kunnen ze het zo persoonlijk(/lelijk) maken als ze willen want het hoeft toch niet verkocht te worden.
Haha dat zegt Mascha altijd
Ik kom gewoon niet meer bij om die post van Sereen. HOE DURF JE?! Echt gestoord, sorry hoor haha. Als Dionne het haar kado zou doen dan zou het Dionne geld kosten. Sinds wanneer heeft Sereen iets met honden? En sinds wanneer is Sereen bff van Dionne? Vraag me echt af of ze het kado zou krijgen. Maar koop maar lekker schat.