Denk zoiets? Maar dan met zwart marmer
Zwart marmer vloer, witte hexagon (tuurlijk) muurtegels en millennial pink kastjes. En ze hebben weer 2 badkamers. Wilden er 1 met een dubbele inloopdouche en de ander met bad. Mascha moest wel een mooie badkamer voor al het filmen (dat was ook de reden dat ze zoveel geld in de badkamer in de bunker hadden gestoken⊠Voor het filmen. Hoeveel is daar opgenomen?)
Ik kon mij niet inhouden en ben toch even gaan kijken. Ben erg benieuwd naar het eind resultaat!
Ik hoorde haar ook zeggen dat ze nog niet wist welke tint de trap krijgt. Hoop niet dat ze weer de fout maken om te kiezen voor zoân rare kleur!
Ik wil dit.
Ja ik stiekem ook wel
*badkamermeubelen
Nu al benieuwd hoe nét niet het gaat worden
Nouja als ze van plan zijn om hier âeeuwigâ te wonen, dan kunnen ze het zo persoonlijk(/lelijk) maken als ze willen want het hoeft toch niet verkocht te worden.
Haha dat zegt Mascha altijd 
Ik kom gewoon niet meer bij om die post van Sereen. HOE DURF JE?! Echt gestoord, sorry hoor haha. Als Dionne het haar kado zou doen dan zou het Dionne geld kosten. Sinds wanneer heeft Sereen iets met honden? En sinds wanneer is Sereen bff van Dionne? Vraag me echt af of ze het kado zou krijgen. Maar koop maar lekker schat.
Ohja sereen heeft me geblokt
Dan heb je vast iets heel aardigs gezegd onder haar video 
Hier zie je de badkamer wel goed hoor
Kan dit filmpje in vervolg in een spoiler worden gezet? Die thumbnail zien (vlak voordat je wil gaan slapen) is niet heel fijn 
P. S. Ik ben maar half serieus hoor 
Hahahahaha. Ik vind vooral dat in de titel âGelli Baffâ staat zo ranzig, klinkt echt als een vies standje ofzo.
Love het elke keer weer als iemand deze post.
Maar zo praten zij ook écht! Met dat stomme fluffy minty squishy shit taaltje wat ze zichzelf hebben aangeleerd. Omg
Ik heb âm 2 keer gepost de afgelopen 3 dagen ofzo. Je zou bijna denken dat ik Krekor ben en views wilâŠ
Met heel veel mandjes en bakjes en matjes in allerlei minty,pinky,lila kleurtjes van H&M home.
Lekker girly. En dan nog al je krultangen niet goed op kunnen bergen.
Je vergeet âPoofyâ