Toch een beetje “shade”
Maar Ben was leuk en Gregor is dat niet?
Terug naar je mancave met je baff jij!
Kreeg hij niet een wc pot op zijn hoofd ofzo?
Thanks! Goed om te weten hoe het zit!
Jaaaa haha. Daar moet ik nu ook telkens aan denken als ik Kees en Co kijk :’) Ik vind alleen Simone leuk erin. De rest is stom.
Maar dan kan ze toch beter zeggen ‘ooh superleuk shirt van Dionne, ik ben er heel blij mee!’ ipv ‘kijk eens wat een goed mens ik ben dat ik dit zelf koop. Owja het is een shirt van Dionne’.
Nu legt ze de focus op haar eigen goedheid.
Hebben jullie Foof gezien in de laatste vloggloss met zijn BAFFjas?
OMG net als in de videoclip.
Heh wat vaag. Lekker concreet ook. 
Ligt ook niet aan de bestemming ofzo…
Daar wordt je autistisch van!!1!
Kwam hier om te zeggen dat ik de link van GGD.nl heb doorgestuurd
Ik mis de vitamine B12 infuusjes.
Wtf haha.
Krijg hier zo’n “Spaar ze allemaal” gevoel bij haha
“ik heb 5 jaar in de kinderopvang gewerkt” oké fijn om dit van een professional te horen want wij hadden echt niet kunnen bedenken dat kinderen daar veel met elkaar in contact komen!!!
oh ze heeft ook even lekker naar boven afgerond zo te zien
naja los van dit overdreven stukje, vind ik het goed dat Mascha zich uitspreekt pro vaccineren bij kinderen.
? Hebben alle ouders dan ook verplicht vrij in juli en augustus?
Ik vind het eigenlijk wel meevallen met de overdrevenheid ervan. Ik wist ook niet hoe ranzig kinderen konden zijn voordat ik in het onderwijs werkte, dus dat ze het benoemt vind ik niet gek (ik zag gisteren een kind van 8 chocola van zijn modderige hand aflikken en vervolgens aan zijn broek afvegen, lang leve de inentingen).
Daarnaast kan het toch ook zo zijn dat ze stage heeft gelopen en dat ze dat dan meetelt?
Ik weet ook wel dat ze een reputatie heeft als overdrijfster, maar omdat ik zelf ook behoorlijk fel in deze discussie sta vind ik dit een prima bericht.