Ligt ook niet aan de bestemming ofzo…
Daar wordt je autistisch van!!1!
Kwam hier om te zeggen dat ik de link van GGD.nl heb doorgestuurd
Ik mis de vitamine B12 infuusjes.
Wtf haha.
Krijg hier zo’n “Spaar ze allemaal” gevoel bij haha
“ik heb 5 jaar in de kinderopvang gewerkt” oké fijn om dit van een professional te horen want wij hadden echt niet kunnen bedenken dat kinderen daar veel met elkaar in contact komen!!!
oh ze heeft ook even lekker naar boven afgerond zo te zien
naja los van dit overdreven stukje, vind ik het goed dat Mascha zich uitspreekt pro vaccineren bij kinderen.
? Hebben alle ouders dan ook verplicht vrij in juli en augustus?
Ik vind het eigenlijk wel meevallen met de overdrevenheid ervan. Ik wist ook niet hoe ranzig kinderen konden zijn voordat ik in het onderwijs werkte, dus dat ze het benoemt vind ik niet gek (ik zag gisteren een kind van 8 chocola van zijn modderige hand aflikken en vervolgens aan zijn broek afvegen, lang leve de inentingen).
Daarnaast kan het toch ook zo zijn dat ze stage heeft gelopen en dat ze dat dan meetelt?
Ik weet ook wel dat ze een reputatie heeft als overdrijfster, maar omdat ik zelf ook behoorlijk fel in deze discussie sta vind ik dit een prima bericht.
Ik vind het eigenlijk wel tof dat een influencer eens aandacht besteedt aan een maatschappelijk relevant thema. Dus dit is toch niet per definitie alleen maar negatief omdat haar argumentatie niet zo heel veel hout snijdt.
Kinderdagverblijven zijn vaak 51 weken per jaar open. Behalve dus met Kerst enzo.
Hahahahahaha sorry ik moest echt lachen om het idee dat iemand zijn kind met kerst naar het kdv brengt.
(Mensen die moeten werken daargelaten hè.)
Poeh, je kan droppen zodat jij kan koken? Misschien voor vele ouders een oplossing.
Had vroeger altijd als grap een idee met een vriend om een drive-in te beginnen als kdv. Ouders kunnen het kind droppen en gaan dan weg. Laterzzz.
Ja daar heb je wel een punt, goed idee. Ik zag meer een soort ‘familie rond de kerstboom’ tafereel voor me maar dan lekker rustig want de kinderen zijn bij het kdv.
Hebben wij wel eens gehad. Kind was naar de bso gekomen omdat zijn ouders hadden gezegd dat hij daarheen moest. Nooit aangemeld of ingeschreven door de ouders
Hoe verzinnen ze het soms? Ik kreeg een keer een peuter op de psz, want moeder moest de hele ochtend helpen op de basisschool. Uh hallo?
Als het goed ging, zou ze nadenken om haar kind in te schrijven. Heb haar nooit weer gezien
Ik versta Mascha en Gregor de helft van de tijd niet. Hoe heet dat spel?
En, die opmerking van Gregor dat hij zijn goldmember eerder heeft, vind ik zó typisch. Wat een nare vent is dat!
Dat spel wat ze op het einde speelde? “Bon ku ne (bon koe nih)”. Antilliaanse bingo wat je voor cadeautjes kan spelen. Wij spelen het meestal voor geldprijzen
ik kan zo agressief worden van badkamers waar belachelijk veel geld in gepompt wordt waar ze dan standaardmaten glas in gaan zetten