Beutyblogtopic XL #4

Als je niet mag reageren op iets wat Masha of een ander zegt, heeft dit forum geen zin. Het is belachelijk dat het ene onderwerp wel mag, maar het ander niet.

13 likes

Ik volg de vlogs niet, maar heeft ze in die vlog specifiek iets benoemd over Bali in combinatie met haar kinderwens? Want zo niet, dan vind ik het ook wel een beetje tricky om daar zelf over te beginnen. Ik denk dat onderwerpen als gezondheid en kinderwens gewoon heel erg gevoelig zijn.

Iedereen weet dat zij graag kinderen willen. Ze krijgt er mega vaak opmerkingen over. Ze hebben vast goed nagedacht over (de mogelijke risico’s van) op vakantie gaan naar een dergelijk land.

Gewoon pijnlijk om het steeds weer te bespreken hier. Dat je iets denkt maakt niet dat het nodig is om het hier weer te benoemen.

11 likes

Ja want dit hele forum bestaat alleen maar uit deze youtubers topics?

20 likes

Je maakt m’n bericht groter dan dat het is en je berichtje staat bol van de aannames.

Idd
 ze hebben zelfs Japan verpest

2 likes

Mijn hemel, de onzin op de blog van Cynthia wordt met de dag groter. Een greep uit de artikelen van afgelopen week:

• Waar ik blij van werd
  • Eigenschappen die ik in anderen kan waarderen
  • Je vervelen is doodnormaal

Allemaal open deuren en niks waar je wat als lezer aan hebt. Hoelang zou ze dit nog vol houden? Reacties zijn er weinig en komen vooral van mensen met een eigen blog, die vooral wat plaatsen om zelf meer bezoekers te krijgen

25 likes

Ja, ik vind het ook echt geen zak aan. Lijkt me dat ze dit zelf ook wel in ziet toch? Terwijl ze helemaal aan het begin van haar nieuwe site had gezegd dat ze alleen content maakt over dingen die ze écht graag wil delen, nou eh

Die structuurjunkie dingen zullen wel goed lopen waardoor dit op een lager pitje kan.

1 like

Wel op Curaçao vakantie vieren?

Ik vind het stoer dat ze dat deelt. Voor mij als lezer is het fijn om te zien dat niet altijd alles een grandioos succes wordt en dit soort dingen ook bij ondernemen horen.

(Komt misschien ook omdat ik zelf een workshop ga geven waar momenteel nog 0 aanmeldingen voor zijn :relieved:)

Er komen hier helaas inderdaad wel eens opmerkingen voorbij die wat mij betreft ook veel te ver gaan waarin - zoals jij het zegt - iemands persoonlijkheid afgebroken wordt. Maar dat wordt hier ook echt niet zomaar allemaal ‘goedgekeurd’. Mensen die hier nare dingen komen zeggen worden daar over het algemeen op aangesproken.
Het is niet te doen om een hierin een duidelijke grens te trekken, maar wat mij betreft ligt dit onderwerp van vandaag in ieder geval aan de verkeerde kant van de grens. Het is zo persoonlijk, het ligt gevoelig, Mascha heeft zelf aangegeven dat ze opmerkingen hierover naar vindt en ze praat er amper over, de enige keren dat ze zich hierover heeft uitgesproken was dat juist omdat ze er maar comments over bleef krijgen.

Je hebt overigens helemaal gelijk dat het sowieso best wel idioot is om over bloggers / youtubers te praten, het hele concept ‘social influencer’ is eigenlijk ook gewoon heel erg raar als je erover nadenkt.

Misschien is ze klaar met haar leven ‘on hold’ zetten voor een kinderwens. Je hebt namelijk geen garantie dat je ook werkelijk ouders zal worden (tenzij adoptie of andere wegen, maar dat staat dan weer los van wel/niet zika). Ze zijn nu al zoveel tijd verder sinds het moment dat ze zei dat ze zich ging focussen op hun kinderwens. Blijkbaar hebben ze nu de keuze gemaakt om even de (biologische) kinderwens te parkeren en hun ‘normale’ leven weer op te pakken. Je kan niet je leven altijd maar blijven uitstellen voor iets terwijl je niet eens een 100% zekere kans van slagen hebt.

15 likes

Zijn jullie ook allemaal zo overtuigd van de zelfbruiner die Mascha zat aan te prijzen? Wat fijn ook dat ze zo normaal blijft als ze een spon artikel heeft. :joy::joy:

Oh, dat is wel fijn! De zelfbruiner zag er wel uit als chocolademousse hahaha.

1 like

Niet. Ik doe alleen mijn armen, borstkas en gezicht want de rest zie je toch niet als ik kleren aanheb haha. En mijn benen hebben altijd wel een kleurtje, dus daar is het niet nodig.

1 like

Niet. Alleen armen en benen en misschien decolleté.

Ik zag op internet een ding voorbij komen om je rug mee in te smeren. Dat leek me wel handig. Vooralsnog draai ik bijna mijn schouders uit de kom als ik mijn rug doe

Dit bedoel ik dus:
https://www.douglas.nl/productbrand_038825.html?trac=nl.01psh.goo.9976225783.{product_id}.{adgroupid}.000000&gclid=EAIaIQobChMIw5fN9MPr4QIVkud3Ch0w4QjmEAQYASABEgLL2fD_BwE

Of deze

Die laatste lijkt me wel makkelijker, maar die is dan wel weer best duur

haha ik moest wel lachen om het verhaal van Marije: op Schiphol kregen Marije en Max te horen dat hun tickets kwijt waren en dat ze moesten kijken of er wel plek was in het vliegtuig naar Bali. Marije en Max in paniek, en Mas en Gregor lachen, want die hadden stiekem de plekken van Max en Marije omgeboekt naar business class. haha zou zelf ook keihard moeten lachen, en vind het echt lief van ze!

71 likes

Super lief van ze en ook wel een klein beetje jaloers ;).

Maar hou op met verkondigen dat je ‘zuinig’ moet doen als je vervolgens wel business class gaat vliegen en ook nog even je vrienden omboekt naar business class.

9 likes

‘Workshop zang voor mensen die wel willen, maar eigenlijk niet durven!’

Heb het idee dat ze dus écht niet durven.

Zo ironisch. :sob:

20 likes