Beutyblogtopic XL #4

haha ahh!

lijkt me stiekem best leuk, waar is de workshop?

1 like

Wat lief! Ik zou het ook doen voor mijn vrienden als ik zoveel geld had denk ik.

Ah lief! Het verbaast me eigenlijk wel dat ze zelf al niet businessclass vliegen?

1 like

ja echt he, zoveel leuker als je het deelt.

Die Max kan zo een broer zijn van Krekko
Alleen dan minder fashionable.
Zou Max ook een eigen mancave hebben thuis met designersneakers en een inloopkast met Versace badjassen?

Omgeving Breda! En… Inmiddels al 1 inschrijving… Ben jij dat Roguee?!

Dat is nog geen jaar geleden? Vind ik nog meevallen.

17 likes

:thinking::joy:

7 likes

Nee Mascha zegt elke vlog: “goedemorgen, het is vandaag donderdag welkom bij een nieuwe vlog in ons zuinige leven met 2 hypotheken en een huurhuis!” :grin:

19 likes

Uhm ik heb zelf geen katten maar Mascha en Gregor die een wildvreemde kat binnen laten lijkt me toch niet helemaal de bedoeling

7 likes

haha nee! maar wat goed! ik neem aan dat je dit nu gevisualiseerd hebt, dan komen de klanten vanzelf naar je toe.

3 likes

Oh dat geloof ik direct ja

Goed idee, ik ga er nu ook een workshop op Curaçao visualiseren, wie weet :smirk:

(En @Nidorina ik doe met alle liefde een second opinion…)

1 like

Scheel dat mijn kat zo dom is dat hij 24/7 in een plantenbak ligt, of het nou regent of niet

2 likes

Na een eindeloze struggle heb ik eindelijk een chille oplossing gevonden! Je doet die tanning mitt op een pollepel en die bind je vast met een elastiekje. Vervolgens heb je dus een tanning mitt op een stok en kun je een stuk makkelijker bij die lastigste plekken op je rug, tussen je schouderbladen enzo.

21 likes

Ik heb dit ook wel eens gedaan met een spatel! Vriend staat me dan keihard uit te lachen. Hij had me ook gewoon kunnen helpen…:sweat_smile:

1 like

Hahaha dit doe ik ook ja!

Een paar vlogs geleden had mas het over DE Dior lipgloss/lipstick kleur (zoals ze het zelf zegt)Die vond ik ook heel mooi maar weet niet meer welke vlog dat was of de naam van de kleur, weten jullie dat misschien?

Jongens, mn Donald Duck is nog niet bezorgd, ff mn advocaat bellen, brb.

22 likes
  • Een vriendin die je ordi spullen stuurt van haar eigen merk en je moét doen alsof het je smaak is
  • Een maand op Bali met een ander stel

0 stemmers

1 like