Beutyblogtopic XL #4

Haha wow echt niet verwacht dit. Op reis met een ander stel lijkt me echt de hel op aarde.

7 likes

Lijkt me super gezellig met jouw tapmaddel hoor. Maar de liefde is niet wederzijds dus. :sob:

2 likes

Haha ja ik had deze uitslag ook echt niet verwacht.

Nou in dit geval snap ik het nog wel. Ik verheug me altijd op mijn zaterdagochtend-koffie met de krant dus kan ook zwaar chagrijnig als het ding niet komt. En helemaal als dat regelmatig gebeurt. Hoewel ik dan weer geen advocaat heb die ik zo kan inschakelen, maar zou het waarschijnlijk ook doen als ik de kans had :innocent::joy:
Gelukkig heb ik nu een fantastische bezorger die altijd heel vroeg is.

2 likes

Mascha die ruim 1400 euro aan JoshV krijgt opgestuurd. It’s madness.

1 like

Ik vind de meeste dingen zelfs best wel mooi behalve dan dat dat logo overal mega opzichtig op staat en dat maakt het imo echt tacky.

*Plus al die gouden kettingen overal aan. Spreekt mijn inner Nel Veerkamp wel aan maar die komt alleen naar buiten op speciale gelegenheden.

14 likes

Liever een mooie reis maken dan verzuipen in kleding die ik niet zou dragen :stuck_out_tongue:

3 likes

Die zwarte band waar ze zo enthousiast over wordt vind ik echt niet staan bij de tassen waar Mascha hem misschien aan wil gebruiken. De kleding vind ik trouwens wel leuk. Alleen jammer dat dit soort dingen altijd zo duur zijn.

Nee

Dat Josh V als merk nog niet de nieuwe jurk heeft bedacht voor voetbal of koningsdag valt me weer een beetje tegen. Of zijn ze dan ook bang om als supertrash in de sale bakken bij de kruidvat te eindigen.

1 like

racists stanning racists

5 likes

Op Instagram ziet het er een stuk beter uit dan bij Mascha in de vlog. Daar zie je wel dat het ordinair is.

1 like

Ik denk dat José dat niet bij het merk vind passen.

Gelukkig dat jij er niet zit dan hĂš. Je zou maar aan een zwembad op Bali zitten, wat een verschrikking.

4 likes

Ik zou Josh e-mailen! Misschien krijg je wel een gratis BG jurkje die ze nog overhebben bij je pakket

2 likes

Hahaha heerlijk ook met die titel erbij “Josh V umboxing” :smile: alsof ze het uit die doos allemaal zo op de grond geflikkerd heeft.

4 likes

Pas ging het er ergens over dat Nikkie tutorials bij RuPauls Dragrace zat, maar ik zit nu tv te kijken en ze is bijde TV kantine met een fragment van RuPauls Dragrace

1 like

Ik vind ASMR eigenlijk zo kut, snap het hele relax gebeuren er niet van en ben altijd bang dat ze ineens “BOE!” roepen, maar ik heb me echt kapot gelachen bij deze video.

4 likes

Artikel is alweer verwijderd! Dus klopt dat je het niet zag, was gewoon niet goed ingepland

1 like

Ik moet dan denken aan een artikel wat ik pas las dat beginnende youtubers/instagrammers soms spullen zelf kopen en dan doen alsof het een samenwerking is. Zodat hun volgers dan naar ze opkijken en het voor andere merken aantrekkelijk te maken hen ook te sponsoren.

9 likes