Beutyblogtopic XL #4

Hoelang gaan de foefjes nou weg? Een maand? Sorry, had het niet helemaal begrepen na de vlog van vandaag waarin ze letterlijk vijf honderd keer zegt “EEN MAAND”.

10 likes

Vraag me wel af hoe ze dat met de katten doen. Ik weet dat er altijd iemand in hun huis kwam maar dat was in Denk Haag. Zou diezelfde persoon nu een maand in Amsterdam willen wonen?

Mascha zei in een vlog dat er iemand in het huis ging wonen voor een maand

2 likes

Ok love Aranka maar dit is toch wel een beetje bizar (of vreemd opgeschreven)

Maandag heb ik een drukke dag, ik laat mijn nagels doen voor de vakantie, moet naar de GGD voor mijn hep A vaccinatie (als je dat blijkbaar 2x in een jaar doet ben je veel langer beschermd) en ga ik gezellig uit eten met Elise

:face_with_raised_eyebrow:

53 likes

Poeh poeh meit, hopelijk kun je een druk aan!!

18 likes

Zijn de foefjes NASI aan het eten???

3 likes

Is het ook, maar Bali :heart: Er staat nergens dat we die hele maand bij elkaar moeten blijven :grin:

Dat voelt denk ik zo omdst ze 3 tijdgebonden afspraken heeft en dus de hele tijd op de klok moet letten wanneer de volgende afspraak is.

1 like

Ga de vlog niet kijken maar wat is poefie?? Glad, opgezwollen of goede huid?

1 like

Neem trouwens iedere keer dat Mascha “een maand” zegt een shotje, ik denk dat je binnen 8 minuten op de eerste hulp belandt

30 likes

Omg ik dacht dat je een grapje maakte maar ze neemt dus ECHT 16 tubes mee???

:confused:

59 likes

Nee joh, ze laat gewoon even alle merken zien…
IK HEB JE DOOR HOOR MAS

4 likes

Bij de laatste foto van Mascha op haar Instagram schrijft ze iets van thanks voor alle tips voor Bali en haar manager reageert met: Dank jou ook voor alle tits op Bali!
Whaha zouden ze dat expres doen omdat mensen denken dat ze swingen? :smile:

13 likes

Dit is echt zo’n reactie die je precies om kunt draaien: als Mas niks had meegenomen, waren mensen daarover gevallen, ‘want ze had toch haar stash kunnen plunderen’. Net als met een lege koffer naar Amerika gaan omdat ze hem daar dan vult. #consumptiemaatschappij #zonde

20 likes

Maar wie zegt dat ze allemaal vol zijn? En waarom bijkopen als je die dingen gratis thuis krijgt gestuurd. Ze vliegen toch business class dus mogen 20 koffers meenemen dusja, dan zou ik ook zoveel meenemen.

15 likes

Ik zou t mooi zelf meenemen, zonnebrand is ramduur en dat is op Bali niet anders.

9 likes

Hoeveel zonnebrandflessen nemen jullie mee op vakantie?

• Geen
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4-6
  • 7-10
  • 11-16
  • meer dan 16
  • Ik smeer mezelf alleen met olie in.

0 stemmers

Ze zegt zelf dat het ongeveer een liter is voor 2 personen voor maand. Dat vind ik k zelf nog best meevallen, dat gebruiken wij ook wel. Maar ik denk doordat het zoveel kleine flesjes zijn dat het veel lijkt, terwijl dat best meevalt.
@amazoniet dit is inderdaad wel grappig haha gewoon lekker HEMA en Lancaster door elkaar gebruiken. Mooi perspectief.

2 likes

Zonnebrand wordt ook minder werkzaam hoe langer je het bewaard. Beter je stash meenemen dan.

2 likes

EEN MAAND!!!

58 likes