Even een serieuze vraag, maar moet je dan een gezapig leven leiden als je kinderen hebt? Ik volg Debbie niet, maar komen haar kinderen veel voor in haar internetleven, of tagt zij ze veel in haar stories en foto’s of legt zij de nadruk op dat het haar kinderen zijn? Ik zie persoonlijk echt niet in hoe dit zielig is voor die kinderen. Het is niet of hun moeder met haar benen wijd en camera op de foef voor de camera ligt en dan haar kinderen tagt “KIJK HIER KOMEN @X EN @Y UIT”.
Mijn ouders hoeven geen gezapig leven te leiden, maar ik zou mij zeker voor hen schamen als ze zich zo op internet zouden zetten. Maar dat is niet leeftijdgebonden. Ik vind het überhaupt vreemd om te zien van iedereen.
Ik zou hier ook niet echt wakker om liggen hoor
Ik vind wel dat er soms met 2 maten gemeten wordt. De meesten hier zijn feminist en tegen slutshamen (ik ook) en dat je als vrouw vooral moet dragen wat je wilt, ook al is dat meer onthullend en bloot. Maar als het Debbie van 45+ (of hoe oud is ze?) is, dán kan het ineens niet meer want ze is te oud en moeder. Vind dat echt heel erg naar.
quoten ging verkeerd
Helemaal mee eens. Al was ze 80 en was die jurk 3 maten te klein, laat haar lekker. Dat willen we toch met zijn allen ook bereiken met de body positivity movement? Jeetje daar ga je mensen toch niet van uitsluiten? Oh ik word echt een beetje boos nu ik dit zo typ en erover nadenkt. Doe normaal zeg
Zonder de laatste zin helemaal mee eens. Dat laatste is net zo goed een veroordeling.
Nee geen gezapig leven, en ik vind het juist leuk als moeders zich leuk en hip kleden. Maar persoonlijk vind ik wel dat bepaalde kledij misschien niet zo gepast meer is als je een bepaald leven hebt. Maar volgens mij heb ik niet zo een populaire mening. En niemand zegt iets over slet/sletterig. Sommig foto’s zijn gewoon best heftig vind ik persoonlijk, close ups van borsten. Ik zou het niet tof vinden als er letterlijk mensen op mijn moeders profiel komen om daar even naar der tetten te lopen kijken.
Ik vind het super dat Debbie lekker aan trekt waar ze zich mooi in voelt en dat ze trots is op haar lichaam, dat ik de foto’s postte heeft ook niet met haar looks te maken! Ik verwonder me er meer over dat met name haar man post dat ze gister een prive feestje hebben gehouden (waar ik uit opmaak dat het een geile avond was, maar miss vat ik dat verkeerd op!). Als haar zoon zijnde zou ik het wel awkward vinden dat mijn ouders openlijk op insta hun ‘lust’ showen. Voor haar dochter Bo minder omdat die niet meer op school zit en zelf ook meer publiekelijk leven heeft gekozen met youtube en insta.
Zelf geniet ik enorm van dit soort onbeschaamde instaposts en ik volg Debbie met liefde omdat ze zich echt niets laat voorschrijven. Ik moet er ook gewoon om lachen soms
Heeft iemand Debbie al opgegeven voor Hotter Than My Daughter?
Maar natuurlijk mag je boven de 45+ Lekker in je niemendalletje met uitpuilende boobies naar ondeugende feestjes gaan!
Laat de tijger in je gaan!
Lekker strak uit je dak!
Maar met ‘als je een bepaald leven hebt’ bedoel je dus als je moeder bent? Allemaal lekker kort pittig nadat je kinderen hebt gebaard? Ik snap heus dat je het niet zo kort door de bocht bedoelde, maar als ik zin heb om me in een korte jurk te hijsen, dan doe ik dat. Feit dat ik kinderen gebaard heb staat daar helemaal los van.
Het liefst kort pittig rood haar met een lekker gekke bril!
En elk weekend op je Birkenstocks door de modder ploegen op de camping. Terug naar de natuur! Lekker in de driekwartbroek ( want hotpants staan niet meer met die putten in je dijen)
Doordeweeks met de vriendinnen gezellig een avondje zeepkettingen maken of crea zijn met gesso.
Zo nu en dan een yogalesje, want fitnessen gaat veel te wild ( en al die strakke fitgirls jakkes)
Kleding bij voorkeur kopen bij de M&S of de Etam want die hebben van die frisse bloemenpatronen ( past mooi bij het pittige korte haar)
Vervolgens verbaast zijn dat je man vreemdgaat en dan zelf ineens “lesbisch” worden.
( Dit gebeurt echt! Trust me)
Dus… het maakt niet uit wat je als vrouw doet.
Iedereen heeft er wel een mening over.
Of je nou jezelf in suffe seksloze kleding hijst of rond gaat rennen op je hakken met je mini rokje aan.
Doe wat je gelukkig maakt!
Persoonlijk stoor ik me er niet aan dat Debbie wat ouder is, dat is het punt niet. Maar ik vind zo’n strak jurkje gewoon überhaupt niet netjes, ongeacht leeftijd, gender, haarkleur of wat dan ook. Net zoals dat genoeg mensen het niet netjes vinden om in een joggingbroek naar je werk te gaan of met alleen je zwembroek en teenslippers naar de stad. Ik noem maar wat voorbeelden. Er zijn genoeg mensen die het wel doen en dat moeten ze zelf weten, maar over het algemeen heeft “het Nederlandse volk” hier wel een beetje ongeschreven regels voor. En je bent je niet verplicht om je hieraan te houden (love mijn joggingbroek #noshame) en wss denkt Debbie er ook zo over. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen iedere outfit maar netjes/goed/etc moet vinden toch?
Om er zomaar wat van te zeggen is een tweede, maar dat moet ieder voor zichzelf bepalen
Maar ze is op een feestje, op vakantie. Ze zit niet in de kerk ofzo…
Niet alleen moeder maar ook op zakelijk vlak. Nou een kort jurkje is nog veel stof. Ik doel meer op de lingeriepostS, lijken wel erotische fotos.
Dit . Maar vooral ook niet te goed gekleed, slank, knap of hooggehakt als je moeder bent hoor. En lipstick 's ochtends is helemaaaaal uit den boze. Mot je die moeders eens horen op het schoolplein! (no joke!!)
Snap deze hele vergelijking niet. Wat heeft goed verzorgd te maken met heel bloot te kleden? Slank zijn, een makeuppie, leuke kleding allemaal toch prima. Ook als je het niet wilt.
Maar snap niet zo waarom alles om je lichaam moet draaien. Is toch gewoon niet tof als al de klasgenoten van je kinderen jou in pikante lingerie zien staan of vanaf close up je borsten kunnen zien of je flamoes als bukt.