Beutyblogtopic XL #6

Ja godverdomme nu geef je mij een inkoppertje die ik niet kan laten liggen dus niet boos worden op mij maaar, je bent wel van een errug laag niveau als je niet weet hoe dit werkt.

( klik op jouw ava dan op dat envelopje dan ga je naar pb berichten en dan maak je een nieuwe aan. En dan kun je daar iemands naam intypen en dan stuur je diegene een bericht)

20 likes

Bij mijn weliswaar betaalde hbo stage had ik 10 vrije dagen in 5 maanden. Als je ziek was ging het hier ook vanaf bij sommige afdelingen. Toen ik daar na m’n stage nog als piekkracht bleef werd er zo ongelofelijk moeilijk gedaan over het feit dat ik op vakantie wilde. Na heel veel gedoe heb ik de laatste week van de zomervakantie vrij gekregen.

Het oneerlijke vond ik dat alle medewerkers van het team in die periode al minimaal 3 weken vrij waren geweest en bij mij moeilijk werd gedaan over 4 dagen vrij geven terwijl ik echt volle inzet en verantwoordelijkheden had vanaf het begin van m’n stage (zeker ten opzichte van de amdere stagiaire). Voelde alsof ze me totaal niet waardeerden.

Offtopic stagaires

Als wij leerlingen stage laten lopen zijn ze via ons verzekerd. Schoolvakanties zijn zij ook vrij op hun stageadres omdat ze dan ook niet verzekerd zijn. Werk niet op het stagebureau overigens, dus vraag niet om details haha. Maar dit zag ik nog niet langskomen en wilde ik wel even benoemen.

Zeg ik ergens dat ze helemaal geen vrij hebben? Ik geef alleen aan vakanties doorwerken. Als stagiaires al vrije dagen hebben vind ik het een hele goede leerschool dat ze daar verstandig mee om moeten gaan.

Nee, maar daar komt het in de praktijk vaak wel op neer. Ik kreeg geen vrije dagen, maar mocht opzich wel vrij vragen. Maarja, als je geen dagen hebt dan doe je dat toch niet zo vaak(2 dagen in 6 maakt me vrij geweest).

Het gaat er idd om dat zulke dingen beter vastgelegd moeten worden.

Ben een paar dagen druk geweest maar ga zo mijn haar en makeup doen en kan niet wachten om me heerlijk te ergeren aan Mas haar vlogs en thrift videos.

2 likes

Ik raad de roadtrip naar Key West aan.

Mn favoriete deel is als ze aan het eind van de middag over diner praten en dan zegt Mascha: vandaag hebben we alleen kleine dingetjes gegeten.

En dan heb je driekwart van de vlog dus al gezien, inclusief twee dingen van de taco Bell, een Subway sandwich, een zak chips, koekjes en een stuk lime pie.

Hou zo van kijken naar gulzige foefs

38 likes

Hahahaah wat een parel

47 likes

Mascha moet in de vlog weer de hele dag editten

Aka

Hele dag shoppen, ik weet niet hoe lang gesteggel over een controller en s’avonds om half 9 een half uur achter de computer…

Waarom moet die vrouw altijd zo godsgruwelijk overdrijven?!

55 likes

Ze werkt zo hard!
Het is 24 uur aan staan. Echt een heel heel zwaar leven.
Moeilijk,moeilijk,moeilijk,moeilijk.
Haar hele leven is een deadline.
Dat is voor ons niet te begrijpen.

Ook zware keuzes zoals een controller kopen voor de Nintendo thuis.
En Wallmart’s,targets,pizzahutten en tacobellen aflopen is ook heel zwaar.

Ze heeft zelfs niet eens de tijd om de kerstboom te versieren al een hele week!
Zo zwaar!

12 likes

Ja maar daar heeft onze InFluEncer geen tijd voor. Pffff

Ze is zelfs akkoord gegaan met die lelijke pisgele controller.

3 likes

En precies de combi die mas niet wilde maar toen ze hoorde dat het niet verkrijgbaar is NL was ineens wel…

8 likes

Dat is het spesjul

4 likes

:raised_hands: iemand van hier? :wink:

38 likes

En ben je al geblokkeerd?

5 likes

Wel een beetje gekke reactie op een aankondiging van een beautypost op haar blog :wink:

1 like

Oh wow, mijn kerstmuts zit perfect. :smile:

17 likes

Kan iemand een gifje maken van de vlog van mass met Greg die zegt: tijgeroog is mijn steen… omy god. Ik rolde echt… wat een vreselijk iets.

2 likes

Ik heb dit niet geschreven, maar zou me er wel in kunnen vinden :wink:

1 like

welke tijd zit dit?