Je bedoelt dat uisteekseltje onder aan de buik. Kan ook een vinger zijn van achter de buik.
Nub? Kan toch alleen tussen 12-14 weken, of is de echo in die tijd gedaan?
Daarnaast weet je het nooit zeker, vriendin van me (gynaecoloog) dacht het ook zeker te weten met nub en zat er ook naast (n=1, I know).
Beter gaat ze over in weekvlogs ipv dagelijks vloggen. Lijkt me ook niet vol te houden anders, dat dagelijkse vloggen.
Weet alleen niet wat haar uitspraken zijn over kinderen in vlogs, wil ze dat niet? (is haar goed recht ook)
Mijn god, hier is dan de dag dat we echo’s gaan ontleden van influencers die het zelf nog niet eens willen weten.
Grenzen…
Hebben ze nou ook een echo in Amerika laten maken? Vanaf 4:53 in die video
Oké ik verwijder m’n bericht wel.
Ze hebben trouwens niet gezegd dat ze het zelf niet willen weten hè? Ze gaan het niet onthullen met een gender reveal en het maakt ze niet uit.
Nub theorie. Niks geen piemel.
Ik voel me een beetje Jill in youtubeland…
Iedereen koopt huizen wordt zwanger gaat samenwonen… en here I am, ik wil ook babies maar nog single en alles…
(Misschien is dit meer een biecht)
Ik ben oprecht heel blij voor de foefjes♥️
Same here, blueberry, maar ik geniet er nog van zolang het duurt
Maar dit idd. De hele tijd dat gewrijf over de buik waar nog niks inzit.
Ze is drie maanden zwanger. Dan zit er toch iets in je buik.
Ik ben niet eens zwanger maar wordt daar al zooooo gek van.
Hoe kunnen jullie nu al negatief doen over zoiets leuks. Echt niet normaal hoor, laat Mas en Gregor gewoon doen waar ze zelf zin in hebben.
Serieus?
Ze is 3 maanden zwanger… Dus sowieso al 2 maanden toen ze aankwamen in Miami.
Dus hoezo er zit niks in.
Flauw opmerking. Er zit wel iets, niet zo groot wellicht, maar ze heeft hier jaren op gewacht. Laat haar lekker aaien…
Bij mij zit er alleen maar eten in en ik aai ook
Wat een kutopmerking van jou zeg
Foodbaby hier