Beutyblogtopic XL #6

De discussie haalt helemaal niet het leuke voor de kinderen eraf. Wat is dat leuke dan? Extra zwarte schmink? Roetveeg is niet goed want? Ben je ook boos over Amerigo die nu Ozosnel heet?

Dit is helemaal niet het juiste topic, maar ik wil zo-veel zeggen nu.

Iemand een link naar forumpost/topic met wat education erover? Dan hoeft hier niemand erop in te gaan.

3 likes

Ah! Je komt als geroepen, haha.

Ja, dat is toch precies wat ik zeg? Of snap ik je niet.

Ik ben echt benieuwd hoeveel zo’n appartement kost in dat gebouw waar mascha slaapt. Als in, een maand airbnb huren en gewoon een maand zelf daar huren.

Die tour van het appartement was zo schokkerig dat ik het heb doorgespoeld.

1 like

Even zelf op airbnb kijken en dan krijg je wel een idee denk ik? Ik vond Miami alleszins erg duur om uit eten te gaan en zo.

1 like

Ik vond Miami sowieso erg duur ( en, unpopular opinion: niet leuk )

8 likes

Het enige wat ik me afvraag, waarom is Nikkie’s tong rood? :joy:

2 likes

Wat voor kleur heeft jouw tong? :open_mouth:

Roze? Iig niet zo aardbeienrood als dit. Dat heb ik alleen als ik een lolly heb gegeten ofzo haha. Maar goed, dat had Nikkie ook misschien net gedaan
image

6 likes

Dit is ook wat ik dacht! Die van Gaga en haar make-up artiest zijn dat niet.

Tongmake-up

2 likes

Vera is weggegaan bij haar management

5 likes

Bij wie zat ze eigenlijk?

Als ik Google kom ik op RTLmcn. Maar ik zie verder nergens er iets over staan

Ze zat bij een bedrijf dat haar advertenties regelde, dat was niet RTL, maar het is natuurlijk van haar blog af. Heb t vorige week nog gelezen!

Femmefab volgens mij

Ze zat toch (ook) bij Adfactor voor campagnes. Weet niet of ze die ermee bedoeld. Hier werd toen nog die screenshot van haar tarief geplaatst vanaf die website.

Haha ja dit. Is niet gewoon roze zoals een uberschone tong eruit ziet :stuck_out_tongue_closed_eyes:

@Banananana die van mij is vaak bruin van de koffie :smirk:

Ik heb zo’n gevoel dat ze helemaal gaat stoppen met youtube.