Beutyblogtopic XL #6

Dit is ook wat ik dacht! Die van Gaga en haar make-up artiest zijn dat niet.

Tongmake-up

2 likes

Vera is weggegaan bij haar management

5 likes

Bij wie zat ze eigenlijk?

Als ik Google kom ik op RTLmcn. Maar ik zie verder nergens er iets over staan

Ze zat bij een bedrijf dat haar advertenties regelde, dat was niet RTL, maar het is natuurlijk van haar blog af. Heb t vorige week nog gelezen!

Femmefab volgens mij

Ze zat toch (ook) bij Adfactor voor campagnes. Weet niet of ze die ermee bedoeld. Hier werd toen nog die screenshot van haar tarief geplaatst vanaf die website.

Haha ja dit. Is niet gewoon roze zoals een uberschone tong eruit ziet :stuck_out_tongue_closed_eyes:

@Banananana die van mij is vaak bruin van de koffie :smirk:

Ik heb zo’n gevoel dat ze helemaal gaat stoppen met youtube.

Ja maar Mascha heeft er jaren lang gewoond en highschool daar gedaan he dus zij voelt zich meteen thuis en weet waar ze wel en niet moet zijn in Miami.
Je ziet ook in de vlog dat ze nu helemaal gelukkig is. Want Muricah is haar ding gewoon.

En de volgende shopping video van Mascha staat online…

2 likes

Tegen de tijd dat ze naar huis gaan krijgen we als afsluiter een “Miami kledingkast opruimvideo” te zien.

41 likes

Pfff ik kijk dit en het enige wat ik kan denken is: waarom doe ik mn ‘best’ voor het milieu. Het is echt een druppel op een gloeiende plaat als je aaaaalllll dat plastic ziet alleen al in die ene walmart. Echt moedeloos word je daar toch van. En die enorme hoeveelheid eten. Dat nooit allemaal verkocht gaat worden en dan wordt het allemaal weggegooid. Ik snap echt niet dat je daar geen seconde bij stil staat.

19 likes

Zouden mensen echt weten wat ze moeten kiezen als er zoveel keuze aan producten is? Die winkels zijn zo enorm, maar ik zou er niet echt enthousiast van worden. Ja, het is overweldigend, maar niet op de goede manier

2 likes

Wow ik word gewoon echt duizelig door dat geschok met die camera.

4 likes

Iemand heeft het er ook over in de comments.
Mascha’s antwoord: “ik doe mijn best”

:grimacing:

8 likes

‘OO DOUCHE GORDIJNEN!! Dat hebben we serieus nodig !1!1’

What the fuck :sob:

7 likes

En dat maakt niet uit als je maar happy leven kan.

Ik haakte al af bij :” oooooh my god we staan hier bij Wallmart”