Beutyblogtopic XL #6

Ja maar Mascha heeft er jaren lang gewoond en highschool daar gedaan he dus zij voelt zich meteen thuis en weet waar ze wel en niet moet zijn in Miami.
Je ziet ook in de vlog dat ze nu helemaal gelukkig is. Want Muricah is haar ding gewoon.

En de volgende shopping video van Mascha staat online

2 likes

Tegen de tijd dat ze naar huis gaan krijgen we als afsluiter een “Miami kledingkast opruimvideo” te zien.

41 likes

Pfff ik kijk dit en het enige wat ik kan denken is: waarom doe ik mn ‘best’ voor het milieu. Het is echt een druppel op een gloeiende plaat als je aaaaalllll dat plastic ziet alleen al in die ene walmart. Echt moedeloos word je daar toch van. En die enorme hoeveelheid eten. Dat nooit allemaal verkocht gaat worden en dan wordt het allemaal weggegooid. Ik snap echt niet dat je daar geen seconde bij stil staat.

19 likes

Zouden mensen echt weten wat ze moeten kiezen als er zoveel keuze aan producten is? Die winkels zijn zo enorm, maar ik zou er niet echt enthousiast van worden. Ja, het is overweldigend, maar niet op de goede manier

2 likes

Wow ik word gewoon echt duizelig door dat geschok met die camera.

4 likes

Iemand heeft het er ook over in de comments.
Mascha’s antwoord: “ik doe mijn best”

:grimacing:

8 likes

‘OO DOUCHE GORDIJNEN!! Dat hebben we serieus nodig !1!1’

What the fuck :sob:

7 likes

En dat maakt niet uit als je maar happy leven kan.

Ik haakte al af bij :” oooooh my god we staan hier bij Wallmart”

Iemand enthousiast zien raken over ‘‘Slimy Gloop Squishy Chums’’ (eh, wat?) is precies wat ik nodig had vandaag.
Geen wonder dat Mascha zo’n fan is van Walmart - ze spreken dezelfde taal :thumbsup:

8 likes

Zouden ze al op deze site staan ?

5 likes

Ik snap ook niet waar ineens die “@gregor” vandaan komt in het begin? Beetje random ineens.

1 like

Ik vond haar juist niet zo sterk hier. Niet echt boeiende vragen juist. Het is wel een gezellig kletspraatje/verkooppraatje hoor. Maar ik zou die make-up niet kopen, want ik vind 'm echt niet mooi en je ziet dat zelfs Nikkie wel moeite heeft om de make-up, zeker de oogschaduw, goed/egaal aan te brengen.

1 like

Ik snap wel waar het vandaan komt. Ze gebruikt downie als iemand die down is, de sfeer naar beneden haalt
 altijd moeilijk doet. Zoals je in het Engels iemand een downer noemt of ‘Debbie Downer’ .

Niet dat het dan ok is hoor, in Nederland heeft het gewoon een heel duidelijk andere betekenis maar snap wel waar ze het vandaan haalt.

1 like

Serena heeft Tara en Larissa gevraagd om bij haar bevalling te zijn. Wel een teken van een goede (zussen)band.

3 likes

image https://i.pinimg.com/474x/bc/c1/06/bcc106c8dfaa88542b5d36cf9ac96347.jpg

Haha no offense naar jou, want vind het heel lief als je het voor ze opneemt? Maar denk je écht dat ze de term downie vanuit Debbie downer hebben onttrokken? :grimacing: of is your sarcasm too advanced for me?! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Waar ik woon hebben wij precies zulke Walmart Supercentres. Het is niet zo overweldigend wanneer je hier woont. Het is allemaal zo groot opgezet omdat de leefstijl hier heel anders is. In Nederland ging ik bijna dagelijks even (te voet) naar de Appie en de Hema om de hoek. Hier doen de meeste mensen boodschappen in bulk, omdat de afstanden veel groter zijn. Dan is het heel handig om alles in 1 winkel te kunnen kopen, ipv telkens met de auto naar de de volgende winkel te moeten rijden.

Kleine boetiekjes of winkelstraatjes bestaat hier nagenoeg niet. Bijna alles is in een supercentre, megastore of in een mall. Ik kan me voorstellen dat het voor “buitenstaanders” heel overweldigend is, maar dit went heel snel. Walmart supercentre is gewoon een soort AH, Hema en Action in 1 gebouw ipv losse winkels.

20 likes

Als ik naar de VS vlogs van de Foefs kijk dan lijkt de VS me echt vreselijk. (Wild worden in de Wallmart, eten bij al die tenten als ihop en fastfoodketens, al die mega hotels met 0 persoonlijkheid.)
Ik denk dat echter dat de Foefs gewoon een heel ander beeld laten zien van de ‘Murrican life’ dan hoe het voor de meeste Amerikanen is. Of nou ja misschien is het voor sommigen zo maar het hoeft niet.
Ik volg een egf’er op insta die in LA woont en die laat eigenlijk een vrij normaal leven zien. Eigenlijk gewoon zoals hier maar dan meer mooi weer en meer rolschaatsen. (Misschien ben jij dat wel want ik weet niet of ze hier nog zit haha.)

10 likes

Ze ging ook Thanksgiving vieren in een hotel en zei glunderend: ‘er zitten hier alleen maar Amerikanen’. Alsof ze op safari was en een zeldzame diersoort zag.

Nu ik erover nadenk kreeg ik ook best Freek Vonk vibes toen ze in de Walmart liepen.

59 likes