Beutyblogtopic XL #6

Helaas doen genoeg mensen dat wel. Of een nieuw kindje als laatste redmiddel voor de relatie.
Niet dat ik verwacht dat Serena zo is.

1 like

Wat een rare houding zo, met dat been. Wel leuk dat ze een museum bezoeken!

1 like

Want ze vallen heeeelemaal uit elkaar

11 likes

ik snap sowieso niet dat een mens zo veel parfum lekker kan vinden ruiken. Ik vind het al moeilijk om 1 geur te vinden die ik lekker vind

22 likes

Ja precies. Walmart is “gewoon” een supermarkt hier waar je ook houseware kunt kopen. Het is anders opgezet dan in NL omdat het alles in 1 is, maar hier wordt echt niemand wild van Walmart zoals Mas in haar videos. Ja, ze verkopen zeker ook troep bij Walmart, maar niet meer dan wat ze in NL bij Action en Xenos verkopen.

Ik woon overigens niet in LA, maar in Canada. Wij hebben veel dezelfde winkelketens als de VS.

2 likes

Maar geen target toch? :sob:

1 like

Mag George er ook bij zijn?
Lijkt me wel erg druk met zoveel mensen erbij.

1 like

Niet meer helaas :cry: De dichtstbijzijnde Target is ongeveer 2 uur rijden bij ons vandaan in de US. Dus ik ga er af en toe wel heen om te winkelen. Ook TJ Maxx, Ulta en Chic-Fil-A zijn favoriet hier :heart_eyes:

Stond er dan weer niet bij!

Edit: net de comments gelezen, maar ik word niet veel wijzer.

1 like

Misschien zijn zielsvel en zwangere Serena niet zo’n goede combi. Tijdens de vorige zwangerschap waren ze in crisis, wellicht matchen zij niet zo lekker ten tijden van zwangerschap. (hormonen, ongemakken, verwachtingen van elkaar etc etc)

3 likes

Het grootste gedeelte van de tijd ben je aan het wachten tot de ontsluiting vorderd. En het persen moet je toch echt zelf doen. Dus ik denk dat het wel meevalt, afhankelijk van hoe iedereen zich gedraagd (rustig afstand houden vs erbovenop zitten).

Een rare houding misschien, maar vind wel dat er heel veel plezier van haar af straalt!

Deze post is hilarisch mbt de post erboven :joy:

14 likes

Alsof het een prestatie is om die 15 leggings weggegooid te hebben, verschrikkelijk.

1 like

Wat bedoel je precies met problemen?

Dat ze misschien geen leuke dingen te horen zou krijgen, of iets anders?

Jaaa ok, maar goed, los van het feit dat er waarschijnlijk ook kutopmerkingen komen, is het op zich ook wel een goeie om erachter te komen of ze misschien ook dingen aan zichzelf heeft laten doen die niet opvallen en daarom misschien wel heel goed gelukt zijn?

Ik denk wel erg oppervlakkig eigenlijk want ik denk nu alleen maar aan neppe dingen over haar uiterlijk, terwijl er misschien ook wel heel kut gereageerd kan worden op haar innerlijk of gedrag.

Ik snap ook niet zo goed waarom zij een liedje van Ed Sheeran en Stormzy zou promoten? Ze vat het ook heel onaardig op terwijl dat meisje het nog lief vraagt.

42 likes

Maar gregor luistert heel veel hiphop hoor!!!

2 likes

Hahaa ja prima allemaal maar ik wil weten waarom zij is gevraagd ter promotie, maar zag dat Jessie Jazz ook al zo’n filmpje had gemaakt voor Kay. Dus alle ~influencers~ zullen wel gevraagd zijn haha. Maar Mascha mag wel ff van haar high horse af komen, en niet gelijk zo gepikeerd reageren.

14 likes

Nou ik denk daarom dus? Maar ja dan had het beter op gregors account gekund

1 like