Nee ik zei ook “zelfs Nikkie” als in: als Nikkie er al niks mee kan, dan gaat het de rest van de wereld ook niet lukken.
Hashtag blessed, want dit kon ze niet zonder ons. En… wij kunnen dit ook bereiken!
En dan je 4 leggings uit de koffer haalt, opvouwt en in de kast op de stapel legt en denkt: ja dit had ik nou echt nodig. Brrrr.
Of dat ze dr koffer uitpakt en bij elke 3 dingen denkt: oh had ik dit gekocht, wist ik niet meer
Ik denk eerder iets van,
Dag 1: AAAAAAAH aaaalll mn nieuwe leggings lekker in de kast leggen, ik heb deze ZO hard nodig.
Dag 2: leggings allang weer vergeten.
Is zielsvel nog wel in beeld eigenlijk?
Serena heeft nu foto’s van Marshall op d’r insta waarbij ie helemaal onder het eten zit. Ik vind dat altijd zo onsmakelijk als mensen foto’s posten van hun kleine kinderen die hun eten overal hebben zitten. Ouders lijken dat vaak schattig te vinden, nou ik vind er niks schattigs aan.
Heel betoog eronder voor meer #realness op instagram. Blijkt het onderaan uiteraard weer #ad te zijn. Hoe ironisch.
Met Halloween was ‘ie nog volop te zien in stories. Vriendjes van Tara en Larissa zie je toch ook amper? Denk dat het gewoon goed zit hoor, je gaat niet zomaar voor een tweede kindje.
Niet dat ik per se denk dat het uit is hoor maar dat laatste weet je toch ook niet? Misschien zijn ze wel helemaal niet voor een tweede kindje ‘gegaan’ of is er in de tussentijd van alles gebeurt. Daarbij zijn er ook mensen die zo’n beslissing helemaal niet overdenken. Dus daar kun je toch eigenlijk niks over zeggen?
Nee das ook wel weer zo idd… maar vind het zo opvallend dat het altijd over de missende George gaat, terwijl er veel meer meiden hun vriend niet vaak laten zien.
Helaas doen genoeg mensen dat wel. Of een nieuw kindje als laatste redmiddel voor de relatie.
Niet dat ik verwacht dat Serena zo is.
Wat een rare houding zo, met dat been. Wel leuk dat ze een museum bezoeken!
Want ze vallen heeeelemaal uit elkaar
ik snap sowieso niet dat een mens zo veel parfum lekker kan vinden ruiken. Ik vind het al moeilijk om 1 geur te vinden die ik lekker vind
Ja precies. Walmart is “gewoon” een supermarkt hier waar je ook houseware kunt kopen. Het is anders opgezet dan in NL omdat het alles in 1 is, maar hier wordt echt niemand wild van Walmart zoals Mas in haar videos. Ja, ze verkopen zeker ook troep bij Walmart, maar niet meer dan wat ze in NL bij Action en Xenos verkopen.
Ik woon overigens niet in LA, maar in Canada. Wij hebben veel dezelfde winkelketens als de VS.
Maar geen target toch?
Mag George er ook bij zijn?
Lijkt me wel erg druk met zoveel mensen erbij.
Niet meer helaas De dichtstbijzijnde Target is ongeveer 2 uur rijden bij ons vandaan in de US. Dus ik ga er af en toe wel heen om te winkelen. Ook TJ Maxx, Ulta en Chic-Fil-A zijn favoriet hier
Stond er dan weer niet bij!
Edit: net de comments gelezen, maar ik word niet veel wijzer.
Misschien zijn zielsvel en zwangere Serena niet zo’n goede combi. Tijdens de vorige zwangerschap waren ze in crisis, wellicht matchen zij niet zo lekker ten tijden van zwangerschap. (hormonen, ongemakken, verwachtingen van elkaar etc etc)