Beutyblogtopic XL #6

Het grootste gedeelte van de tijd ben je aan het wachten tot de ontsluiting vorderd. En het persen moet je toch echt zelf doen. Dus ik denk dat het wel meevalt, afhankelijk van hoe iedereen zich gedraagd (rustig afstand houden vs erbovenop zitten).

Een rare houding misschien, maar vind wel dat er heel veel plezier van haar af straalt!

Deze post is hilarisch mbt de post erboven :joy:

14 likes

Alsof het een prestatie is om die 15 leggings weggegooid te hebben, verschrikkelijk.

1 like

Wat bedoel je precies met problemen?

Dat ze misschien geen leuke dingen te horen zou krijgen, of iets anders?

Jaaa ok, maar goed, los van het feit dat er waarschijnlijk ook kutopmerkingen komen, is het op zich ook wel een goeie om erachter te komen of ze misschien ook dingen aan zichzelf heeft laten doen die niet opvallen en daarom misschien wel heel goed gelukt zijn?

Ik denk wel erg oppervlakkig eigenlijk want ik denk nu alleen maar aan neppe dingen over haar uiterlijk, terwijl er misschien ook wel heel kut gereageerd kan worden op haar innerlijk of gedrag.

Ik snap ook niet zo goed waarom zij een liedje van Ed Sheeran en Stormzy zou promoten? Ze vat het ook heel onaardig op terwijl dat meisje het nog lief vraagt.

42 likes

Maar gregor luistert heel veel hiphop hoor!!!

2 likes

Hahaa ja prima allemaal maar ik wil weten waarom zij is gevraagd ter promotie, maar zag dat Jessie Jazz ook al zo’n filmpje had gemaakt voor Kay. Dus alle ~influencers~ zullen wel gevraagd zijn haha. Maar Mascha mag wel ff van haar high horse af komen, en niet gelijk zo gepikeerd reageren.

14 likes

Nou ik denk daarom dus? Maar ja dan had het beter op gregors account gekund

1 like

Ze heeft jarenlang gewacht op die bruiloft. Nu is ze de schade aan het inhalen. :joy:

Ik vind dit echt hele gekke speculaties, ze waren een paar weken terug nog samen op vakantie, en hadden dat hele belachelijke cheesy Halloween gedoe rondom hun huis… Sjors is sowieso nog maar weinig actief online, dat betekent toch niet meteen dat hij ook bij Serena uit beeld is?

4 likes

Misschien niet uit beeld, maar wel een stuk minder intens aanwezig zoals eerst.

Wat reageert Mas arrogant zeg. :roll_eyes:

3 likes

Vind je dit echt gek? Ze reageerden jarenlang met de meest kleffe dingen op elkaar en waren continu op elkaars social aanwezig. Inmiddels zie je vrijwel niks meer van George op Serena’s insta en vice versa, hebben ze elkaars naam uit hun bio verwijderd en ze vraagt haar zussen bij haar bevalling. Dit hoeft allemaal niks te betekenen, maar in bekende-mensen-land betekent dit toch vaak wel wat.

Bij die video van Massa dacht ik eerst aw best wel lief zo’n ode aan je man, maar dat het een ad is vind ik dan zo raar om dat op die manier te doen.

11 likes

Ik denk ook dat het waarschijnlijk niet geweldig gaat tussen Serena en haar vriend. Maar ik snap ook heel goed dat ze niet op eventuele opmerkingen ingaat. Ze is zwanger dus hoe heftig om dan nu in zo’n situatie te zitten. Heb je helemaal geen zin om het internet daarbij te betrekken denk ik.

5 likes

Dat meisje is Mascha’s happiness aan het tegenhouden!

De haatster! Hoe durft ze !

:crazy_face:

1 like

Ja inderdaad zeg!!! Hoe durft een kind van 13 jaar een onhandig geformuleerde vraag te stellen? Het lef van de jeugd van tegenwoordig!

4 likes

Ik lees de reactie van dat meisje ook helemaal niet als ‘‘kritiek’’ maar gewoon als een lief bedoelde vraag? Jammer dat Mascha zich daar niet in kan verplaatsen. Ik ben het ook eens met dat meisje btw, hoezo moeten influencers ineens een liedje van Ed Sheeran promoten? Huh?

4 likes

1 lipfillers
2 borsten
3 haar
4 nagels
5 buikcorrectie
6 fillers in haar wangen
7 gebit

Verder weet ik t niet.
Ja ik vermoed dat ze ook nog een facetune filter over die foto gegooid heeft.

2 likes