Beutyblogtopic XL #6

Ze doen het vast niet gratis!

4 likes

…ken je haar persoonlijk? Beetje gek om zoiets te zeggen over iemand die je toevallig volgt op instagram/blog/wat dan ook?

2 likes

Nee, maar hoe kun je dan iets (vrij lelijks) over haar karakter zeggen als je haar niet kent?

1 like

Vergeet de draadlift niet

Ik vind Anna mooi maar zeker niet perfect, schoonheid is heel subjectief

3 likes

Heb wel vreselijk gelachen om de reactie van Peter op Mieke.
“Jij hebt echt het karakter van een drol. Wat zou je moeder trots op je zijn.
Zal ik je eens even in je gezicht kakken? Dan past je uiterlijk ook bij je innerlijk.”

echt wtf haha

8 likes

Ik: ah leuk weer nieuwe Amerika vlog online, even kijken hoe het daar is.

Iemand anders:

ah, de vragen des levens

120 likes

55 likes

Wat een briljante gif :joy:

hahaha ik had dat toevallig vanochtend ook nog met de titel van Spaarlamp!

Cat klem, mooier wordt het gewoon niet.

Scheelt dat ze die spelfouten zelf toch niet ziet.

26 likes

De verkeerde versie van m’n comment is geplaatst.

6 likes

Zodra de foefjes voet aan land zetten in Amerika worden ze nog 10 x meer irritant dan normaal. Van die irritante engelse woorden gebruiken en dat appartement de hele tijd ‘huis of thuis’ noemen. Echt alsof ze een toneelstukje opvoeren voor elkaar zo van laten we doen alsof we in murica liven

29 likes

De gepikeerde reactie van Mascha komt op mij eerder onzeker dan arrogant over. Als je echt arrogant bent, reageer je niet als door een bij gestoken.

2 likes

Maar ik vraag me dan af, mag alleen iemand met een gemiddeld uiterlijk zo’n programma als ‘Mooier wordt het niet’ presenteren? Dus, even lekker oppervlakkig gezegd, iemand met een cijfer tussen de 5 en de 7? Of wat is precies onze redenatie dat Anna niet geschikt is en iemand anders wel?
(Ik snap jullie opmerkingen wel hoor, maar vroeg me dit na jullie berichtjes gewoon af)

1 like

Nee. Ik zeg dat al met 1 nachtje ergens slapen. Altijd overal.

11 likes

Ik noem mijn werk soms zelfs thuis

4 likes

7:08

Waarom streekt Mas de geurkaarsen aan met een crème brulee brander? Het gaat ook voor geen meter joh. Ze heeft het echt 5 minuten lang over waar ze die geurkaarsen precies gaat neerzetten, zo saai.

13 likes

Volgens mij is ze trouwens allergisch voor die goedkope kinderparfums uit haar blackfridaybuit

35 likes

Welnee , dat zijn de poopy sprays.
Ze tafelen nogal zwaar in Muricah.

11 likes