Beutyblogtopic XL #6

Scheelt dat ze die spelfouten zelf toch niet ziet.

26 likes

De verkeerde versie van m’n comment is geplaatst.

6 likes

Zodra de foefjes voet aan land zetten in Amerika worden ze nog 10 x meer irritant dan normaal. Van die irritante engelse woorden gebruiken en dat appartement de hele tijd ‘huis of thuis’ noemen. Echt alsof ze een toneelstukje opvoeren voor elkaar zo van laten we doen alsof we in murica liven

29 likes

De gepikeerde reactie van Mascha komt op mij eerder onzeker dan arrogant over. Als je echt arrogant bent, reageer je niet als door een bij gestoken.

2 likes

Maar ik vraag me dan af, mag alleen iemand met een gemiddeld uiterlijk zo’n programma als ‘Mooier wordt het niet’ presenteren? Dus, even lekker oppervlakkig gezegd, iemand met een cijfer tussen de 5 en de 7? Of wat is precies onze redenatie dat Anna niet geschikt is en iemand anders wel?
(Ik snap jullie opmerkingen wel hoor, maar vroeg me dit na jullie berichtjes gewoon af)

1 like

Nee. Ik zeg dat al met 1 nachtje ergens slapen. Altijd overal.

11 likes

Ik noem mijn werk soms zelfs thuis

4 likes

7:08

Waarom streekt Mas de geurkaarsen aan met een crème brulee brander? Het gaat ook voor geen meter joh. Ze heeft het echt 5 minuten lang over waar ze die geurkaarsen precies gaat neerzetten, zo saai.

13 likes

Volgens mij is ze trouwens allergisch voor die goedkope kinderparfums uit haar blackfridaybuit

35 likes

Welnee , dat zijn de poopy sprays.
Ze tafelen nogal zwaar in Muricah.

11 likes

Mascha doet in de vlog van vandaag alsof ze nog nooit een fiets gezien heeft. Oh, wacht! Dat heeft ze ook niet #ikhebeenuberbesteld #ikkannietparkerenbijdegrachtinAmsterdam.

8 likes

Bijna elke foundation bevat siliconen.

1 like

Ze kan niet fietsen in Amsterdam vanwege haar beroemdheid. Fans kunnen haar achtervolgen naar huis weet je wel.

14 likes

Ze zegt steeds Tjiekeen ipv tjiken

15 likes

Mascha spreekt het op zijn Amerikaans uit omdat ze gestudeerd heeft in Amerika.

7 likes

Engels

Amerikaans Engels

2 likes

Maar Mas spreekt het niet op z’n Amerikaans uit, ze spreekt het uit als een Fucking dwaas met een spraakgebrek.

101 likes

Het is ook eigenlijk best sneu hoe blij ze worden van al die ongezonde meuk in de Amerikaanse supermarkt.

12 likes

Ze zou een mooi south park karakter zijn

13 likes

Dit is een leuk interview met Josh V, ze vertelt onder andere dat ze uit Amsterdam wilt verhuizen. Ik weet dat Mascha en Gregor naar Amsterdam zijn verhuisd voor de events maar ook voor hun ‘‘vrienden’’. Ben benieuwd wat ze nog van Amsterdam gaan vinden als hun vrienden weg gaan verhuizen (zoals huismuts en nu Josh V).

7 likes