Beutyblogtopic XL #6

Mascha doet in de vlog van vandaag alsof ze nog nooit een fiets gezien heeft. Oh, wacht! Dat heeft ze ook niet #ikhebeenuberbesteld #ikkannietparkerenbijdegrachtinAmsterdam.

8 likes

Bijna elke foundation bevat siliconen.

1 like

Ze kan niet fietsen in Amsterdam vanwege haar beroemdheid. Fans kunnen haar achtervolgen naar huis weet je wel.

14 likes

Ze zegt steeds Tjiekeen ipv tjiken

15 likes

Mascha spreekt het op zijn Amerikaans uit omdat ze gestudeerd heeft in Amerika.

7 likes

Engels

Amerikaans Engels

2 likes

Maar Mas spreekt het niet op z’n Amerikaans uit, ze spreekt het uit als een Fucking dwaas met een spraakgebrek.

101 likes

Het is ook eigenlijk best sneu hoe blij ze worden van al die ongezonde meuk in de Amerikaanse supermarkt.

12 likes

Ze zou een mooi south park karakter zijn

13 likes

Dit is een leuk interview met Josh V, ze vertelt onder andere dat ze uit Amsterdam wilt verhuizen. Ik weet dat Mascha en Gregor naar Amsterdam zijn verhuisd voor de events maar ook voor hun ‘‘vrienden’’. Ben benieuwd wat ze nog van Amsterdam gaan vinden als hun vrienden weg gaan verhuizen (zoals huismuts en nu Josh V).

7 likes

Ik weet niet zeker of ze als stel ook met ze bevriend zijn, eigenlijk weet ik niet precies voor welke vrienden ze naar Amsterdam zijn verhuisd. Anna misschien en Josh V, en die manager van haar. Maar met wie gaan ze nog meer om.

1 like

Hadden jullie deze parel al gezien?

7 likes

Haha nope, maar nu wel!:see_no_evil:

Maar waarom? Ik snap het niet.

3 likes

Wat intens slecht! Waarom denkt ze in godsnaam dat dit “mooi” is? Of wat denkt ze überhaupt?

2 likes

Deze vrouw echt werkelijk waar :woman_facepalming:t2:

1 like

Ik krijg zangleerlingen in alle soorten en maten. Vals, uit de maat, slechte techniek, allemaal prima. Maar ik heb in 12 jaar lesgeven nog nooit iemand zo doods horen zingen als deze vrouw. Mijn hemel. Alsof haar ziel ook is gebotoxed en er geen leven meer in zit.

Snap niet waarom iemand dit doet? Waarom niemand haar tegenhoudt? Wat haar motivatie is? Zoveel vragen!

27 likes

Wie is dit? Van Youtube?:rofl:

“Dokter” Diana Gabriels wordt hier regelmatig besproken (of in het andere topic) als het gaat om YT’ers die plastische chirurgie gespont krijgen.

Ik schrok in dat programma van diana trouwens heeel erg van haar dochter joanna. Zij dat jaren geleden in een reality programa (secret story) en zag er toen nog heel anders uit

Edit:
Voor

afbeelding

Na

14 likes