Mascha doet in de vlog van vandaag alsof ze nog nooit een fiets gezien heeft. Oh, wacht! Dat heeft ze ook niet #ikhebeenuberbesteld #ikkannietparkerenbijdegrachtinAmsterdam.
Bijna elke foundation bevat siliconen.
Ze kan niet fietsen in Amsterdam vanwege haar beroemdheid. Fans kunnen haar achtervolgen naar huis weet je wel.
Ze zegt steeds Tjiekeen ipv tjiken
Mascha spreekt het op zijn Amerikaans uit omdat ze gestudeerd heeft in Amerika.
Engels
Amerikaans Engels
Maar Mas spreekt het niet op zân Amerikaans uit, ze spreekt het uit als een Fucking dwaas met een spraakgebrek.
Het is ook eigenlijk best sneu hoe blij ze worden van al die ongezonde meuk in de Amerikaanse supermarkt.
Ze zou een mooi south park karakter zijn
Dit is een leuk interview met Josh V, ze vertelt onder andere dat ze uit Amsterdam wilt verhuizen. Ik weet dat Mascha en Gregor naar Amsterdam zijn verhuisd voor de events maar ook voor hun ââvriendenââ. Ben benieuwd wat ze nog van Amsterdam gaan vinden als hun vrienden weg gaan verhuizen (zoals huismuts en nu Josh V).
Ik weet niet zeker of ze als stel ook met ze bevriend zijn, eigenlijk weet ik niet precies voor welke vrienden ze naar Amsterdam zijn verhuisd. Anna misschien en Josh V, en die manager van haar. Maar met wie gaan ze nog meer om.
Hadden jullie deze parel al gezien?
Haha nope, maar nu wel!
Maar waarom? Ik snap het niet.
Wat intens slecht! Waarom denkt ze in godsnaam dat dit âmooiâ is? Of wat denkt ze Ăźberhaupt?
Deze vrouw echt werkelijk waar
Ik krijg zangleerlingen in alle soorten en maten. Vals, uit de maat, slechte techniek, allemaal prima. Maar ik heb in 12 jaar lesgeven nog nooit iemand zo doods horen zingen als deze vrouw. Mijn hemel. Alsof haar ziel ook is gebotoxed en er geen leven meer in zit.
Snap niet waarom iemand dit doet? Waarom niemand haar tegenhoudt? Wat haar motivatie is? Zoveel vragen!
Wie is dit? Van Youtube?
âDokterâ Diana Gabriels wordt hier regelmatig besproken (of in het andere topic) als het gaat om YTâers die plastische chirurgie gespont krijgen.