Beutyblogtopic XL #6

Ik weet niet zeker of ze als stel ook met ze bevriend zijn, eigenlijk weet ik niet precies voor welke vrienden ze naar Amsterdam zijn verhuisd. Anna misschien en Josh V, en die manager van haar. Maar met wie gaan ze nog meer om.

1 like

Hadden jullie deze parel al gezien?

7 likes

Haha nope, maar nu wel!:see_no_evil:

Maar waarom? Ik snap het niet.

3 likes

Wat intens slecht! Waarom denkt ze in godsnaam dat dit “mooi” is? Of wat denkt ze ĂŒberhaupt?

2 likes

Deze vrouw echt werkelijk waar :woman_facepalming:t2:

1 like

Ik krijg zangleerlingen in alle soorten en maten. Vals, uit de maat, slechte techniek, allemaal prima. Maar ik heb in 12 jaar lesgeven nog nooit iemand zo doods horen zingen als deze vrouw. Mijn hemel. Alsof haar ziel ook is gebotoxed en er geen leven meer in zit.

Snap niet waarom iemand dit doet? Waarom niemand haar tegenhoudt? Wat haar motivatie is? Zoveel vragen!

27 likes

Wie is dit? Van Youtube?:rofl:

“Dokter” Diana Gabriels wordt hier regelmatig besproken (of in het andere topic) als het gaat om YT’ers die plastische chirurgie gespont krijgen.

Ik schrok in dat programma van diana trouwens heeel erg van haar dochter joanna. Zij dat jaren geleden in een reality programa (secret story) en zag er toen nog heel anders uit

Edit:
Voor

afbeelding

Na

14 likes

jaaa secret story ja! ik had ook al foto’s op zitten zoeken van toen, heel anders ja.

@Mhysa ik zie een ondertitel aankomen. Gebotoxte ziel :heart:

4 likes

Goed om te zien dat jullie er ook zo lekker op gaan :heart::heart::heart:

1 like

Dat haar ziel gebotoxt is! :joy::joy::joy::see_no_evil:

65ODCwM00NVmEyLsX3

8 likes

Daarom staan die " " er ook bij

3 likes

Mag er al gespeculeerd worden over de naam van Serena’s baby?

Mijn ideeën:

Meisje:
Emmy
Georgina

Jongen:
Austin

Overigens denk ik dat het een jongetje is. Gebaseerd op de gedachte dat ze in geval van een meisje meer nieuwe spullen zou willen en dan groots uit zou pakken met een gender reveal of wish list met allemaal meisjes spullen die ze nu nog niet heeft en bij elkaar wil sponnen / schooien.

In haar laatste post zijn haar ouders weer flink aan het helpen en klussen en oppassen. Ook Angel komt en hele dag helpen en zet een kinder bedje in elkaar. Serena heeft uitgebreid gekookt.

Over Gorgomel wordt niets gezegd. Krijg niet de indruk dat hij veel gedaan heeft in huis voor de nieuwe kinder kamers.
Plaatsvervangende schaamte voor George dat een andere zwangere vrouw het bedje voor jouw kind in elkaar gaat zetten en schoonvader alles verder moet opknappen als hier geen goede reden voor is.

10 likes

Was Austin niet Marshall’s tweede naam? Denk niet dat ze een eventueel broertje dan Austin zou noemen, al vind ik t wel een leuke naam😁

1 like

Ik zocht net voor de grap op wat dat appartement van de foefs kost in Miami. De precieze prijs is natuurlijk niet te vinden maar een appartement dat kleiner is dan dat van hen kost $1723 per maand als je een huurcontract hebt van 12 maanden, dus voor 1 maand zul je nog wel meer betalen. :no_mouth:

1 like

Ze gaf in een comment aan rond de 3500e volgens mij.

Ik was een stukje van de Black Friday video aan het kijken en echt iets van 1/3e van de comments was kritisch, heeft ze nu alles verwijderd?? Alleen de echt positieve comments staan er nog.

1 like

Ik ben heel gelukkig getrouwd maar wilde dit ook graag zelf doen? Bedje in elkaar zetten was echt niet zo zwaar of spannend en ik vond het leuk om te doen