Hahaha wat??? Plaatsvervangende schaamte?
Joh je weet niet of er iets aan de hand is en zoja wat er aan de hand is en toch heb je daar last van?
Dat gaat wel ver hoor
Ik zal dan maar niks zeggen over de vakantie van Annic naar Oman⌠Van dat geld kan je wel een half jaar in een AirBNB in Miami wonen.
Het bedje is niet specifiek het bedje maar het komt de laatste tijd over alsof George niets doet voor het huis /kinderen /gezin terwijl hij eerst echt altijd genoemd werd en ook nu wordt benoemd wie wat doet.
Waarom schaam jij je daar dan voor?
Ja ik zou mij wel schamen als ik echt zo weinig zou doen voor mijn kinderen zoals nu overkomt. En daar lijkt het wel op aangezien beautylab voorheen Sjorslab leek. En alles specifiek benoemd werd /wordt wie wat doet qua klussen.
Het lijkt mij logisch dat de vader van dit gezin en partner van een hoogzwangere vrouw daar ook zân best voor doet en als ik dat was zou ik me schamen als dat niet zo zou zijn. Prima als anderen het leuk vinden om te helpen maar zelf niets doen daar zou ik me voor schamen. (en dan bedoel ik niet 1 bedje in elkaar laten zetten door een andere zwangere vrouw, maar het structureel
laten afweten)
En zo ver gaat het niet hoor, het lijkt me alleen sneu voor Serena en haar familie.
Zojuist op instagram gezien dat Serena is gevallen op Marshall, hij moest naar het ziekenhuis en heeft gips gekregen. Thank God dat Angel erbij was en mee kon naar het ziekenhuis. George wordt wederom niet genoemd
Misschien wil Sjors wel gewoon niet meer zo aanwezig zijn op social media en staat Serena zo strak van de hormonen dat Sjors niks mĂĄg doen in huis. En misschien zijn ze al wel lang uit elkaar en is deze baby er gewoon ingevlogen OF HELEMAAL NIET VAN SJORS. Lekker speculeren 
Niet op social media willen verschijnen is zijn goed recht, maar dan blijft het nog steeds raar dat Serena met een woord rept over de vader van haar kinderen als ze iets âgrootsâ meemaakt. Als hij erbij was dan zou ze hem toch wel noemen? Desnoods alleen zijn voorletter gebruiken zodat zijn volledige naam ook niet te Googlen is. Nu lijkt het gewoon alsof hij er niet meer is.
George heeft zelf ook een openbaar instagram profiel met 31k volgers en veel fotoâs (en Marshall. âInclusief âpapa van Marshallâ in zijn bio-) van zichzelf. Als hij helemaal niet op social media zou willen is dat niet zo handig om te hebben lijkt me?
Niet om te speculeren of hij nog in beeld is of niet. Maar gewoon reactie op dat hij misschien niet op social media wil.
Dit is wel gek idd⌠dat âthank god was Angel er om ons naar het ziekenhuis te brengenâ. We gaan het zien.
Feit blijft natuurlijk wel dat je door dit gespeculeer bezoekers blijft trekken, dus ach
Amen to that
Of misschien maken ze het snel bekend nu ene Whisky op een forum zich hier heel druk om maakt
Misschien willen ze wel dat er over nagedacht wordt, aangezien ze verder ook niet zoveel upload. Views zijn views en brengen geld in het laatje
Vind het altijd zo zielig als kleine kindjes dingen breken. En al helemaal als ze niet aan kunnen aangeven dat ze ergens pijn hebben. Wat doen ze bij zoân breuk eigenlijk? Heb niet het idee dat hij geopereerd is oid.
Marshall is trouwens echt zoân schattig kindje, echt een bolleke met die wangetjes. En hij blijft zo rustig met al die vreemde mensen in de ruimte, echt zoet.
Is dit nodig?
Echt hè, zo sneu. Heb wel eens gezien dat beentjes dan allebei gegipst moeten en zo omhoog in het ziekenhuis maar geen idee wanneer dat dan moet, gelukkig hoeft hij dat niet. Echt rot ook zo in het einde van haar zwangerschap, maar gelukkig is het niet erger.
Nee, dit hele forum niet eigenlijk. Maar in de rij insinuaties is dit ook een mogelijkheid.
Edit: het lijkt me trouwens top om met insinuaties op te houden.
Wauw wat een sarcasme. Krijg de indruk dat jij je drukker maakt om âene Whisky op een forumâ dan ik me zogenaamd druk zou maken over George.
Ik benoem slechts iets wat me opvalt op een Beutyblog waar oa geld wordt verdiend met het zelf delen van haar relatie en wel en wee.
Als je je aan me irriteert hoeft dat niet meteen met een toon die iig op mij sarcastisch of denigrerend overkomt. Point taken maar get off your high pony.
ahhhh ja echt zo sneu! maar hij ondergaat het wel stoer zeg.