Beutyblogtopic XL #6

Jep, ook weer waar

Bij 4.10 kan je supergoed zien dat Michelle Phan een filter gebruikt om haar kin scherper te maken. Als haar kin over haar zwarte truitje valt, dan lijkt hij veel puntiger dan wanneer de achtergrond haar nek is. Je ziet het echt 30x gebeuren in dat korte stukje. Heel erg apart dat ze zo’n filter eroverheen heeft geplaatst.

3 likes

Heel veel Koreaanse, Chinese en Japanse mukbangers doen het. Toch een bepaald schoonheidsideaal nastreven ofzo.

Wat een lief mannetje in Marshall! Super nieuwsgierig ook. Niet zo handig van Serena dat ze de verpleegkundige van het ziekenhuis zo filmt, naambordje met voor en achternaam volop in beeld… zou ik niet zo blij mee zijn

8 likes

wow sereen heeft me gedeblokkeerd. a christmas miracle

52 likes

Hm ik weet niet hoor maar als een vriendin van me vraagt of ik haar en haar kind naar het ziekenhuis kan brengen vraag ik altijd eerst waar de vader is en of hij dat niet beter kan doen. :yum:

8 likes

Ja was een grapje @Lula
Ik ben echt niet vies van een beetje roddelen en speculeren in dit topic maar het slaat toch nergens op om dit als een aanleiding te zien dat Sjors niet meer in beeld is.

34 likes

Haha nou misschien werkt het ook gewoon niet op een forum.

1 like

Ik moest wel lachen dat ze in die instapost zei dat ze niet op haar buik is gevallen en dat Marshall sowieso haar val brak :joy: lekker droog

64 likes

altijd als mascha zegt dat ze naar de US gaan voor de kijkers dan denk ik echt whatever, waarom een excuus zoeken als je daar gewoon heen wilt, zeg gewoon dat je het leuk vindt voor jezelf. Maar ik moet toegeven, ik lach me kapot om alle reacties hier sinds de murrica video’s en vlogs zijn begonnen, dus ik moet toch bekennen dat het inderdaad wat extra’s toevoegt aan beauty/vloggloss.

23 likes

Ik vind het ook zo overdreven dat ze zowat doen alsof ze daar een periode gaan wonen terwijl ze er maar een maand zijn :roll_eyes: Dat is gewoon een lange vakantie. Ze hebben nog net geen inrichting voor het huis gekocht

22 likes

Maar als ze dst zou zeggen, dan zou ze toch ook een giga bult van kritiek over zich heen krijgen? Wat ze ook zegt, dat krijgt ze toch wel.

90% kans dat dit wel gaat gebeuren

8 likes

Hahahha meen je niet

Hahah jeetje dit komt echt over als twee 14 jarige pubers die cool willen doen :joy:

1 like

Maybe it was more than a three some. Because they visited the orgy dome to a few times. Burny!

1 like

Over een paar dagen kennen alle buren Mascha en Gregor en organiseren Mas en Greg een echt Amerikaans burenfeest in hun appartement. 30 verschillende soorten chips, punch met alcohol, hihi, rode plastic bekers, Mascha ondersteboven uit een biervat bier drinken. Op het eind een paar superknappe, supergespierde agenten die een eind maken aan het feest wegens geluidsoverlast, maar eigenlijk zijn het helemaal geen echte agenten, maar strippers. Murica, fuck yeah!

55 likes

Ze maken gewoon hun eigen orgydome in dat appartement, inclusief flashline voor gratis handtekeningen!!

6 likes

Ik zou nog ‘their’ toevoegen om het extra erg te maken!

Ik vind dat ook zo cringe. Echt een toneelstukje wat ze opvoeren. Ook hoe ze daar dan zo rondlopen en de local uithangen. Zal me niks verbazen als ze dadelijk alleen nog maar engels tegen elkaar gaan praten ofzo :weary:

8 likes