Beutyblogtopic XL #6

Zouden ze op hun Facebook nu dan ook hun woonplaats van Amsterdam naar Miami hebben veranderd.

56 likes

Not?

1 like

Owja, tuurlijk! Speciaal voor hun 18+ volgers.

1 like

Mas en Gregor zetten Amerika altijd op zo’n enorm voetstuk. Vond dat stukje in de vlog over “the office” ook echt heel vaag.

5 likes

Ik ook! Ze waren zo enthousiast over dat kantoorverhaal, dus ik dacht nog dat er een enorme twist aan het verhaal kwam, maar nee.

2 likes

Hahah dat ben ik!
Ik wist niet zeker of je mij bedoelde tot je rolschaatsen zei.

Mascha moet natuurlijk lekker zelf weten hoe ze haar vakantie viert, en alhoewel al die dingen die zij laat zien wel onderdeel zijn van het leven hier is er zoveel meer. De natuur is hier echt prachtig en je kan zoveel lekkerder eten dan IHOP. Maarja. dat hele kapitalistische is natuurlijk ook wel echt Amerikaans helaas.

1 like

Is dit het Amerikaanse volkslied?

3 likes

Ik weet niet of ik het nou goed begrijp. Mascha wil een rokje aan in de vlog van vandaag maar het is maar 15 graden dus te koud. Nu moet ze een legging aan.

Ze is dus een maand naar Amerika zonder jeans/broek en zonder panty???

15 likes

Die koopt ze daar toch!! Daarom neemt ze zo weinig kleding mee, om te shoppen en niks te kunnen vinden en vervolgens Krekor zn kleding aan te trekken.

19 likes

6 likes

Ik kijk de vlog van vandaag. De snack voorraad is echt niet normaal. Hoe krijgen ze dit OOIT op?!

Huh ze zitten er toch een maand ofzo? Dan vind ik dit echt wel meevallen hoor. Maar ik ben zelf ook een vreetzak :’)

8 likes

OM NOM FREAKING NOM!

5 likes

Oh echt? Een pak koekjes krijg ik amper op. Sterker nog, ik haal dit nauwelijks in huis. :joy:

2 likes

George heeft een hond geadopteerd?!

Edit excuus ik zie dat het al in mombloggers topic wordt besproken

2 likes

Mijn printer is denk ik familie van Mascha!

26 likes

Voor een maand vind ik de voorraad wel ok behalve dat ze elke dag nieuwe shit lijken te kopen ipv eerst wat op te eten dus verwacht dat die kast nog wel voller wordt :wink:

1 like

Geef me 2 dagen en die kast is leeg

19 likes

Ik vind het ook echt onwijs veel, vooral als je je bedenkt hoeveel zij overdag waarschijnlijk ook nog buiten de deur eten. Zo zonde.

Zou Mascha zich ervan bewust zijn dat een (groot?) deel van haar kijkers kijkt om zich te ergeren? (Bijvoorbeeld over haar on-duurzame gedrag)
Ik kijk zelden nog een vlog en als ik het doe, dan doe ik dat omdat deze hier uitgebreid besproken wordt. En ik denk dat dit toch een deel van haar views vormt.

En zou ze dan nogsteeds oprecht kunnen denken: ‘BOEIEND! Het brengt mij nogsteeds geld in het laatje!’

7 likes