Maar als ze dst zou zeggen, dan zou ze toch ook een giga bult van kritiek over zich heen krijgen? Wat ze ook zegt, dat krijgt ze toch wel.
90% kans dat dit wel gaat gebeuren
Hahahha meen je niet
Hahah jeetje dit komt echt over als twee 14 jarige pubers die cool willen doen
Maybe it was more than a three some. Because they visited the orgy dome to a few times. Burny!
Over een paar dagen kennen alle buren Mascha en Gregor en organiseren Mas en Greg een echt Amerikaans burenfeest in hun appartement. 30 verschillende soorten chips, punch met alcohol, hihi, rode plastic bekers, Mascha ondersteboven uit een biervat bier drinken. Op het eind een paar superknappe, supergespierde agenten die een eind maken aan het feest wegens geluidsoverlast, maar eigenlijk zijn het helemaal geen echte agenten, maar strippers. Murica, fuck yeah!
Ze maken gewoon hun eigen orgydome in dat appartement, inclusief flashline voor gratis handtekeningen!!
Ik zou nog ‘their’ toevoegen om het extra erg te maken!
Ik vind dat ook zo cringe. Echt een toneelstukje wat ze opvoeren. Ook hoe ze daar dan zo rondlopen en de local uithangen. Zal me niks verbazen als ze dadelijk alleen nog maar engels tegen elkaar gaan praten ofzo
Zouden ze op hun Facebook nu dan ook hun woonplaats van Amsterdam naar Miami hebben veranderd.
Not?
Owja, tuurlijk! Speciaal voor hun 18+ volgers.
Mas en Gregor zetten Amerika altijd op zo’n enorm voetstuk. Vond dat stukje in de vlog over “the office” ook echt heel vaag.
Ik ook! Ze waren zo enthousiast over dat kantoorverhaal, dus ik dacht nog dat er een enorme twist aan het verhaal kwam, maar nee.
Hahah dat ben ik!
Ik wist niet zeker of je mij bedoelde tot je rolschaatsen zei.
Mascha moet natuurlijk lekker zelf weten hoe ze haar vakantie viert, en alhoewel al die dingen die zij laat zien wel onderdeel zijn van het leven hier is er zoveel meer. De natuur is hier echt prachtig en je kan zoveel lekkerder eten dan IHOP. Maarja. dat hele kapitalistische is natuurlijk ook wel echt Amerikaans helaas.
Is dit het Amerikaanse volkslied?
Ik weet niet of ik het nou goed begrijp. Mascha wil een rokje aan in de vlog van vandaag maar het is maar 15 graden dus te koud. Nu moet ze een legging aan.
Ze is dus een maand naar Amerika zonder jeans/broek en zonder panty???
Die koopt ze daar toch!! Daarom neemt ze zo weinig kleding mee, om te shoppen en niks te kunnen vinden en vervolgens Krekor zn kleding aan te trekken.
Ik kijk de vlog van vandaag. De snack voorraad is echt niet normaal. Hoe krijgen ze dit OOIT op?!