Beutyblogtopic XL #6

Huh ze zitten er toch een maand ofzo? Dan vind ik dit echt wel meevallen hoor. Maar ik ben zelf ook een vreetzak :’)

8 likes

OM NOM FREAKING NOM!

5 likes

Oh echt? Een pak koekjes krijg ik amper op. Sterker nog, ik haal dit nauwelijks in huis. :joy:

2 likes

George heeft een hond geadopteerd?!

Edit excuus ik zie dat het al in mombloggers topic wordt besproken

2 likes

Mijn printer is denk ik familie van Mascha!

26 likes

Voor een maand vind ik de voorraad wel ok behalve dat ze elke dag nieuwe shit lijken te kopen ipv eerst wat op te eten dus verwacht dat die kast nog wel voller wordt :wink:

1 like

Geef me 2 dagen en die kast is leeg

19 likes

Ik vind het ook echt onwijs veel, vooral als je je bedenkt hoeveel zij overdag waarschijnlijk ook nog buiten de deur eten. Zo zonde.

Zou Mascha zich ervan bewust zijn dat een (groot?) deel van haar kijkers kijkt om zich te ergeren? (Bijvoorbeeld over haar on-duurzame gedrag)
Ik kijk zelden nog een vlog en als ik het doe, dan doe ik dat omdat deze hier uitgebreid besproken wordt. En ik denk dat dit toch een deel van haar views vormt.

En zou ze dan nogsteeds oprecht kunnen denken: ‘BOEIEND! Het brengt mij nogsteeds geld in het laatje!’

7 likes

Views zijn views, denk ik.

2 likes

Ik denk het wel, zeker met de toenemende kritiek in de reacties op bijvoorbeeld haar koopgedrag. Denk dat je ook wel sterk in je schoenen moet staan om dat van je af te schudden en te denken: inkomsten zijn inkomsten.

Heeft hij nou een bandana om zijn nek of is dat een shirt? Het is hoe dan ook lelijk maar wil het toch even weten voor mijn beeldvorming

5 likes

Ik heb een deel van de reacties gelezen, maar vond het helemaal niet kritisch.

Ja hoor. Ze heeft gewoon alle negatieve comments verwijderd namelijk😅 Gewoon in standje negeer en hup door met kopuh.

4 likes

Op de black friday inkopen video waren echt heel veel negatieve comments (denk wel 2/3) met inhoudelijke argumenten waarom al het gewinkel niet oke is e.d. die veel geliked waren, dag later was echt alles verwijderd.

3 likes

Denkt Mascha dat we in Noord Korea wonen?!

17 likes

Zo’n vermoeden had ik al

1 like

Ja :sob: censuur tot de max.

2 likes

Laat Max er buiten ja.

26 likes

Ik zie alle comments nog gewoon staan?