Beutyblogtopic XL #6

Vroeger keek ik tegen mascha op als een soort grote zus of oudere nicht ofzo. Nu ben ik haar voorbij en komt ze gewoon over als een rijk verwend kind.
Ik denk echt dat het slecht is voor je geest om een carrière als vlogger te hebben. Je leeft echt een illusie en ontwikkelt de normale vaardigheden van een volwassene niet. Tenzij je jezelf weer kunt uitdagen of samenwerkingen aangaat of anderzins een beetje verdieping in je leven hebt

27 likes

Edit: weg, vraag was al beantwoord haha
Sorry

Ik ben aan het bijlezen en ik lach zo hard om qwaloteit.

16 likes

Ze heeft ook op een kinderdagverblijf gewerkt (stage denk ik) toen ze net begon met bloggen. Maar ze praat idd alleen over de Xenos

Maar ik snap gewoon niet hoe ze zichzelf blijft verdedigen met “ik draag leggings die 10 jaar oud zijn” “ik geef dingen weg” “ik draag het tot het uit elkaar valt”. Vrouw we zien toch wat voor gigantische ladingen jij je hol binnen sleurt? Dat er 3 leggings zijn die je al lang hebt betekent toch niet dat er in de tussentijd niet 40 gesneuveld zijn?

47 likes

Nou, als iemand in een luxe appartement in Miami ligt te kermen en klagen over een deadline, dan vervliegt dat begrip vrij snel hoor. En ja, een deadline zie je echt wel aan komen, anders is je planning gewoon mega beroerd.
Ik geloof op zeker dat het in haar belevingswereld zwaar is. We hebben immers allemaal ons eigen referentiekader.

16 likes
  1. naar tekststijlen gaan
    3.
1 like

Ze heeft dus een stuk of 10 leggings mee naar Miami maar als ze ergens heengaan en het is iets kouder heeft ze letterlijk niks om aan te doen en loopt ze alleen maar in Gregors broeken. Ik kan er gewoon niet bij dat je geen lange broek meeneemt als je ergens een maand naartoe gaat??

8 likes

Met alles posts val je met je neus in de nasi.

Uhmm ik bedoel natuurlijk boter.

3 likes

Misschien een flauw voorbeeld maar ze heeft ook 1 zo’n mini kort spijkerbroekje met stiek en touwtjes die ze al 10 jaar lang elke zomer draagt volgens mij, dan denk ik kom op ff wat leuks nieuws je hebt 1000+ kleding en nog steeds dezelfde meuk dragen.

Verder mijn mening, denk dat ze echt zit vast geroest in de luie manier van vloggen maar niet beter meer weet dan dat dit altijd zo werkte en daardoor ook geen energie meer heeft voor een wat andere aanpak. Als je 15 jaar lang hetzelfde werkt doet komt je ook in een sleur en bij haar is de grens tussen werk en privé ook zoek doordat ze sporten en opruimen en beautyafspraken enzo daar ook onder rekend geloof ik. Daarnaast is haar stabiele factor (Gregor met een vaste baan) nu ook weg en hebben ze veel tijd en geld maar weinig energie om nog vernieuwende content te maken denk ik.

11 likes

Nog een flauw voorbeeld DIE KUT DIOR SCHOENTJES. Krijg echt moordneigingen van die achterlijke dingen.

12 likes

gucci?

We zijn nu wel weer full circle, ze kan idd niks goed doen. Dingen te lang dragen is niet goed, dingen te kort dragen is niet goed.

13 likes

Oh ja Gucci sorry, een pot nat allemaal.

Het moment dat ze alle leuke kleding weg deed en alleen nog comfy dingen hield, deed pijn aan m’n ogen.

Ik vind dat je naar afspraken best een beetje netjes mag gaan. Misschien doet ze dat ook wel, maar ze heeft een tijdje gehad dat ze bijna in huispak naar afspraken ging.

Note: m’n tweede naam is overdrijven.

4 likes

Nou serena zegt in haar laatste story ook “bedankt alle lieve en familie die me door de laatste loodjes heen helpen”.
Denk niet meer dat zij en George nog samen zijn. Ik bewonder serena zo erg sinds kort. Vind haar zo’n leuke lieve mooie sterke vrouw. Eigenlijk door de stories van angel in Amerika ben ik haar zo erg gaan waarderen. Herken ook veel van mezelf in haar. Vind dat ze het ook heel leuk doet in haar stories, daar zie je haar persoonlijkheid heel goed.

13 likes

En wat denk je van Matijn Nijhuis van radio 2? Die is fulltime nieuwslezer en heeft 2 jaar dagelijks gevlogd.

8 likes

Hij staat nog steeds als verloofde in de bio van beautylab…
Misschien wil hij gewoon niet meer op youtube.

1 like

Deze is ook leuk!!

Ze ziet zichzelf niet als een slachtoffer, om vervolgens tot 3x toe zichzelf als een slachtoffer neer te zetten.

Ze snapt het gewoon niet?

51 likes

George heeft op zijn persoonlijke fb-profiel toch vrijgezel staan. Over zijn hondje heeft Serena ook nog niets laten vallen…

Volgens de titel van Mascha’s nieuwe vlog van vandaag gaan ze naar “Art Basil”. Paar shots daarna zie je haar toegangskaartje waar “Art Basel” op staat :woman_facepalming:t2:

19 likes