Beutyblogtopic XL #6

Ik heb die op de target video niet gelezen, maar onder die van Walmart en Black Friday stonden er geloof ik wel een hoop? Tenzij die verwijderd zijn nu

Edit: zie dat dit al gezegd is indd

Edit 2: zie dat alles onder de Black Friday video we nog staat!

1 like

Mm bij mij niet, onder die “omg black friday shoppen” stonden er heel veel.

Onder die black friday video op beautygloss staan veel negatieve reacties niet onder die vlog van die dag.

2 likes

Ja, ik denk dat je gelijk hebt.
Ik vraag me daarbij meteen af hoelang je dan nog in de ontkenning kan blijven, en hoelang je het nog volhoudt om de kritische comments je oprecht niet raken.
Ik heb de indruk dat haar kijkersaantallen toch langzaam wat slinken, maar ik kan het mis hebben.

Het lijkt me zakelijk gezien namelijk een heel onstrategische zet om kritiek zo makkelijk af te doen als ‘haters’.

3 likes

Vreten, en laten vreten zou ik zeggen.

3 likes

Is that you Fangirl23?

5 likes

Mensen die kritiek hebben en dus haten houden happiness tegen.

6 likes

Ik weet niet of ik het me goed herinner
 maar zei mas in de vlog van vandaag nou iets van ‘weet niet hoe vrouwen zoals romee strijd dat doen altijd zo fashionable uitzien?’ terwijl ze voor de spiegel stond in een neonroze walmart shirt met een grijs slangenprint rokje.

Wat dacht je van een koffer inpakken met kleding?

80 likes

Een koffer inpakken met goed combineerbare basis stukken scheelt enorm. Zijn genoeg pinterestjes over.

Bijvoorbeeld.

1 like

Het is ook niet alsof Mascha geen stylist heeft of vriendinnen is met een modeontwerpster (mag je Josh V zo noemen?)

4 likes

Correctie: als iedereen terecht kritiek heeft op je product of overdadige levensstijl.

Terecht of onterecht het staat in de weg van happiness.

Je weet toch wel?

En ze heeft “stylish Foef”

1 like

Is het allemaal viegun? Of toch met dierlijke producten?

1 like

Samenvatting Mascha gaat naar Art Miami; “Kleurtjes
 glitters
 een piggy
 YAY!!”

:roll_eyes::roll_eyes:

29 likes

Dat inderdaad. Ik ben echt wel de laatste persoon die elitair over kunst gaat lopen doen.

2 likes

Geef me 2 uur en ik vreet die kast erbij op.

4 likes

Mascha met dr living the dream als je hier woont!! Ik vind die plek zo deprimerend. En dat gelul aan het zwembad ook over die haat comments.

Ik vind die amerika vlogs voor de rest wel leuk als ze gaan shoppen en vreten.

6 likes

Ja eens @Lula
Al heb ik ook een skijthekel aan mensen die denken dat je stil moet zijn in een museum en dat als je dan wat tegen je gezelschap zegt dat ze je dan boos aankijken en ‘sshhht’ doen.
Een museum is geen bibliotheek, je mag echt wel praten. (Vind ik dan.)
Maar dit is weer zĂł hysterisch.

6 likes

Ow, heeft ze ook de woorden 'piggy’en ‘glitter’ gebruikt?
Is me helemaal ontgaan, ik hoor al een week alleen maar:

Wauw
Wauww
Wauw
Wauw
Vet
Veeet
Vet
Wauw
Wauwww

Wauwww
Vet