Ik denk dat ze oprecht denkt dat ze heel hard werkt, vanwege de vele video’s en spon posts enzo. Dat ze het daarom oneerlijk vind dat ze al die kritiek krijgt. Het lijkt me ook heel lastig als je ervan overtuigd bent dat je hard werkt, maar dat eigenlijk niet zo is.
Volgens mij was dat gewijzigd na het FB incident en hierna nooit meer veranderd.
Ahh dankjewel! 
Mascha die ‘Art Basil’ op haar to do list zet en afstreept hehe. Dan heb je echt weinig te doen. Ze zei ook echt dat het ‘lekker de dag breekt’. Klinkt een beetje als het uitje naar de supermarkt van een eenzame oudere.
Had Mascha geen deadlines?
Ik heb zó de neiging om te reageren met een deel vd - in mijn ogen - oplossing, maar geen zin in een berg minions. Dus bij deze; koop een handheld stabilizer statief voor mooie vloeiende beelden ipv die mega schokkerige beelden, zet je camera op statief voor bv zon adventkalender video en steek er wat meer tijd in ipv even snel tussendoor afraffelen. Echt een half uurtje extra erin steken zou al zoveel verschil maken!
Volgens mij heeft ze al zo’n statief om mee te vloggen???
Ze heeft toch een 1 euro statiefje van Alie? Niet echt iets noemenswaardig, toch? De laatste keer toen ik haar statief zag was het niet bijzonder
Ik voel dit ook zo! Ze (denk ik) is een ontzettend lieve moeder, een leuke zus en warme vriendin. Ja, en een beetje een luie influencer, maar boeiend! Ik kan mij er niet druk om maken.
In het mama-bloggers topic is er ook al gesproken over hun relatie. Ik denk dat het wel duidelijk is dat het over is tussen hen beiden. (Vooral omdat Rob en Anita via insta berichten George feliciteren met zijn nieuwe hond - en niet met hun gezamenlijke hond) Alles wijst op zijn afwezigheid in het huis.
Kennelijk hebben ze wel een modus gevonden om ermee te dealen, en dat is helemaal top toch?!
Serena lijkt mij een sterke vrouw die dit prima aan kan!
Oké, de deadline die ze had staat op instagram zegt Mascha in de vlog. Ik ging kijken welke het was, is het deze van Daniel Wellington:
Of deze over een liedje van Ed Sheeran?

Ik denk die over Gregor.
De vlogs lopen een week achter. DW is twee dagen geleden gepost.
Inderaad! Hoeveel geld zou ze daarvoor hebben gekregen, dat ze ondanks de stress en drukte deze opdracht toch aanneemt.
Het is een video
Snap dat je wel even bezig bent om deze beelden uit de archieven te plukken en aan elkaar te plakken.
Maar stress… echt STRESS… 
Cynthia heeft weer eens een vlog gemaakt, dat is lang geleden! Ik vind haar vlogs toch een stuk beter te hachelen dan die van Mas, leuk ook met Emmy erbij!
haha same! Ik kan namelijk ook er van genieten hoe de foefjes aan het shoppen zijn… blijkbaar een taart willen bakken, etc!
Had Gregor dat niet kunnen doen
Hahaha Mascha “jaa ik film deze auto als jullie het vervelend vinden moeten jullie het zeggen”
Alsof jij daar na luisterd…
En Gregor is zoo speciaal hij maakt overal vrienden dat kan echt niemand behalve Krekkerkrek.
Ik voel me niet aangesproken hahahaha 
Comfort over stijl
Miept ze terwijl ze de dag daarvoor de hele dag bij het zwembad had gelegen. Prioriteiten, Mascha , prioriteiten…
Gregor ziet er zo ongezond uit. Zijn bewegingen zijn echt krachteloos