haha same! Ik kan namelijk ook er van genieten hoe de foefjes aan het shoppen zijn… blijkbaar een taart willen bakken, etc!
Had Gregor dat niet kunnen doen
Hahaha Mascha “jaa ik film deze auto als jullie het vervelend vinden moeten jullie het zeggen”
Alsof jij daar na luisterd…
En Gregor is zoo speciaal hij maakt overal vrienden dat kan echt niemand behalve Krekkerkrek.
Ik voel me niet aangesproken hahahaha 
Comfort over stijl
Miept ze terwijl ze de dag daarvoor de hele dag bij het zwembad had gelegen. Prioriteiten, Mascha , prioriteiten…
Gregor ziet er zo ongezond uit. Zijn bewegingen zijn echt krachteloos
Krekor
He, hoe bedoel je dat precies? Zou dat niet aan zijn hernia verleden kunnen liggen?
Ja hoe hij loopt en beweegt en dingen pakt en laat zien. Zijn motoriek ziet er over het algemeen heel slap en onontwikkeld uit.
Misschien wat verrekt bij zijn trio.
A.K.A. stylish foef
Als je dacht dat het niveau hier niet verder kon zakken.
Wat een volk hier, mijn f*cking Jezus.
Kijk dan naar hem, die compilatie video van mascha. Zo beweegt een gezonde jongeman zich toch niet?
En voor ik de indruk wek dat ik doe of ik bezorgd ben zodat ik kan roddelen of afkraken; geen van beide, ben gewoon verbaasd
En toch lees je nu nog steeds mee?
Ik vind dit eigenlijk ook een idiote vraag, of krekor motorisch onderontwikkeld is.
Ja is het ook. Kan je niet bepalen op basis van zo’n filmpje. Het is meer asportief of gewoon algemeen weinig fysieke inspanning denk ik
Volgens mij sporten de foefs meerdere keren per week, dus zo weinig fysieke inspanning zullen ze niet hebben toch
laf joe toe. Fijne feestdagen!
Over Mascha en Gregor gesproken, ze zouden ook een nieuwe business dan kunnen opzetten in Nederland net zoals Arie Boomsma maar dan gewoon Foef Fit. In plaats van planners aan de sportscholen. Kan Massa direct een eigen yogabroekenlijn uitbrengen a la victoria secreet.
Ik ga nu al stuk om die naam 

Foef Fit