Beutyblogtopic XL #6

Lekker zeg

Gelukkig is er zoveel meer dan Wallmarkt, haha! Amerika kan echt heel leuk zijn, als puber in Miami geweest en vond het fantastisch. En ja ik geef toe, zo’n wallmarkt bezoekje hoorde er wel een beetje bij. Maar goed, ik ga graag in het buitenland snacks zoeken in de supermarkten. Ieder z’n hobby haha!

2 likes

Wederom diepe filosofische inzichten bij het zwembad.

19 likes

Echt bizar. Ik heb twee nichtjes die toen ze 12 en 14 waren al zeiden dat ze Mascha niet serieus konden nemen. Ik hoop dan maar dat merendeel van de jongere kijkers er hetzelfde in staat. Keek gisteren ook plastisch fantastisch en zei Diana steeds over ingrepen: dit maakt ze echt gelukkig. Ik hoop maar dat kijkers dat niet zomaar geloven.

1 like

Ik heb gisteren zitten kijken omdat ik niet kon slapen. Een maand in dat appartement en dan gaan ze een douchegordijn kopen en heeft ze bakvormen nodig :roll_eyes:

7 likes

Het zijn net flatblokken zoals die vroeger massaal in de Bijlmermeer stonden. Maar dan met een fitness en een zwembad erbij.
Dat gevoel krijg ik van dat appartement waarin ze verblijven.

2 likes

Fun fact (zoals Massa zou zeggen): de Bijlmer is ook in beginsel gebouwd als luxe appartementenwijk. Toen was alleen het geld op en moesten er goedkope keukens, badkamers, afwerking etc. in. Toen is het ā€˜verpaupert’ geraakt.

Ik vind gewoon dat je bij Mascha heel erg merkt dat ze succes meet aan rijkdom en dat vind ik persoonlijk niet inspirerend.

61 likes

Ik zou een gesprek/discussie over geluk wel interesant vinden (met iemand die daar meer over weet) omdat ik soms het gevoel heb dat mensen geluk soms best superficial zien. Idk zie wel vaker online dat mensen wealth zien als geluk en ook successful zijn met hoeveel je verdiend is gemeten. Mischien lijkt het maar zo omdat influencers niet meer weten wat voor goals ze hebben.

Klopt! In de flats was ook een bioscoop, sportzaal om te badmintonnen, gemeenschappelijke keuken voor feesten etc. Naar mijn weten verpauperde het pas na een jaar of 15 en niet gelijk.

Edit: voor de verkoop hebben er mensen een nacht in de rij buiten geslapen om zo’n appartement te krijgen

14 likes

Ik ben ook enorm Amerika (en Florida) fan, maar zelfs ik vind het er deprimerend uitzien in die vlogs. Ik vind het appartement zelf ook niet sfeervol, met die betonnen vloer. En veel van de buitenwereld (anders dan de lege ā€œtuinā€ met zwembad) en de walmart met felle TL lichten zie je ook niet in die vlogs. Zonde!

3 likes

Samenvatting:

• het appartementencomplex is nog niet af en overal staan hekken, ligt zand en is herrie, maar zij hebben er geen last van hoera!
  • de gym is spectaculair en hoort bij het appartementcomplex oh nee toch niet 65 dollar pppm. Zullen we het doen? Nee ja we fietsen al.
  • het zwembad is fantastisch en supergezellig en er zitten altijd groepjes te kletsen maar nu is er toevallig helemaal niemand
  • het brandalarm gaat af
  • je trots is belangrijker dan de mening van anderen. Mas is heel blij dat zij dat vindt en niet andersom zoals ā€œheel veel mensenā€.
  • niet iedereen heeft het beste met je voor
  • Mas heeft haar hele leven gewerkt tot het doel een maand airbnb in een half af appartement in de US
  • het is 10 minuten fietsen volgens Google maar ook 10 minuten met de auto dus hoe kan dat nou
  • Mas houdt van geometrische vormpjes, de rest van de wereld tekent ā€œwavesā€
  • Gregor draagt een van zijn 20 nieuwe walmart shirts
80 likes
  • te veel eten bestellen bij een fastfoodketen
6 likes

Hun complex lijkt een beetje op zo’n all inclusive hotel in november, als er niemand is.

Ik moest ook wel lachen dat ze eerst dachten dat de sportschool erbij hoorde maar dat bleek niet en toen kwamen ze ook niet in die werkkamer. Maar ze blijven alles wauw en ā€˜Living the life’ vinden.

22 likes

Ik vroeg me eerst af wie het ook alweer was, maar nu ik jouw stukje lees weet ik het weer. Krijg de kriebels van haar :persevere:

Dit is zo vanzelfsprekend, dat hoeft niet eens meer in de samenvatting.

Soms word ik echt onzeker van dit topic hoor haha. Mijn man en ik vreten namelijk er ook op los op vakantie. Van lokale specialiteiten tot fastfoodketens die we hier niet hebben. Issa hobby :woman_shrugging:

In dit opzich mas, I can relate

37 likes

Ja daarom snap ik ook niet dat er hier zo over gevallen wordt haha.

3 likes

Zolang je je sushi maar niet in de soja verzuipt vind ik alles best.

6 likes

Ik heb dus echt een kleine obsessie met wijken die vanuit een utopia idee zijn gebouwd (bijv ook Kanaleneiland dat eerst supermodern was met ruimte voor de auto, aansluiting op het riool en alle gemakken zodat het huishouden voor de vrouw makkelijker werd). Er is nu ook een tentoonstelling in Utrecht over de bouw van Kanaleneiland. Genieten.

Ontopic: Ik vind haar geneuzel bij het zwembad ergens ook wel sneu. Hoeveel narigheid moet je wel niet krijgen als je denkt dat mensen het over het algemeen heerlijk vinden om negatieve dingen over je te zeggen. Wellicht heb ik ze zelf gewoon goed uitgekozen, maar ik ken werkelijk niemand in mijn kring van mensen die ik waardeer, waarvan ik ook maar enigszins ervaar dat ze erop uit zijn om je te krenken. Of dat heerlijk zouden vinden.

9 likes

Ik denk dat Mascha ook persoonlijk niemand kent, maar achter je toetsenbord is het wel veilig om een kut reactie achter te laten. Lekker anoniem, misschien krijgt diegene er wel veel likes op dus is stoer en je ziet toch niet hoe Mascha er echt op reageert dus who cares dat je haar net een kutwijf hebt genoemd.

2 likes