Correctie: soya, gember EN wasabi.
Offtopic maar prangende vraag
Ik zou niet weten hoe ik dit moet googlen maar misschien weet jij het, zijn er ook utopische nieuwbouwwijken uit grofweg die tijd die wel “gelukt” zijn? Waar nog steeds de beoogde socio-economische doelgroep woont bijvoorbeeld?
Want de Bijlmer en Kanaleneiland zijn allebei best berucht om de problematiek die er heerst, dat staat best ver van het idee waarmee de wijken destijds zijn neergezet.
Ik vind dat ook zo tof! Als ik die wikipediapagina’s lees heb ik ook altijd het idee alsof het niet echt bestaat. Ook die enorme gesloopte verpauperde studentenflat in Amsterdam (Zilverberg), klinkt echt als fictie
Samenvatting
Niet dat ik weet. Je hebt bijvoorbeeld wel die bijlmerflat die sinds enkele jaren extreem in trek is (Kleiburg) waardoor je achteraf kan zeggen dat nu wel de beoogde doelgroep er woont. Maar dat is ergens valsspelen want dat is ook alleen een succes door het veranderen van de woningmarkt en het type woningen daarin is nu ook heel anders.
Veel enorme vinexwijken zijn ook aardig gelukt. Neem bijvoorbeeld Utrecht Leidsche Rijn, als ik daar fiets vind ik het absurd dat ik ouder ben dan die wijk. Maar dat was wel weer minder utopisch.
Glitterforever17 (Amerikaanse youtuber waar de youtubebubbel gepopt is) heeft een video gemaakt met wat ze verdiende als youtuber. In haar beste tijd (eind 2016) verdiende ze 50.000 op advertenties en dan nog 30.000 op sponsorships. Ze had een spaarrekening met een half miljoen erop en door een slechte investering (het huis dat ze kocht) is ze alles kwijt.
Ze heeft 3miljoen subscribers en haar beter bekeken video’s hebben allemaal 1+ miljoen views.
Zijn die bedragen per maand?
Thanks voor de tip! Leuk om in de kerstvakantie te doen
Alsjeblieft! Ik vond hem mega interessant. Is in het Centraal Museum.
Horlogeoutlet.nl geeft dikkere korting en heeft mooiere klokkies
it the house
#nospon.
Deze vrouw leest zelfs haar eigen boek niet na op taalfouten, waarom zou ze dat bij een instagrampostje wel doen
Denk dat we bezig blijven als we haar taalfouten moeten bijhouden. Ik vind het ook een beetje flauw worden eigenlijk. Ze is niet goed in taal en zou daarnaast van alles moeten (kunnen) omdat ze professioneel InFluEnCeR is, maar we weten dat ze heel veel niet goed kan.
Niet naar jou persoonlijk hoor, maar denk dat we inmiddels wel zover zijn om te accepteren dat dat niet echt gaat veranderen. Ik wel in ieder geval, om dan toch voor mezelf te spreken
Ik hou van deze gif
Verdrink in je soja!
Maar is dat niet met alles? Dat mensen zich een bepaald beroep toe-eigenen terwijl ze er helemaal niet goed in zijn.
En daarnaast is het ook wel chill als degene die steeds gecorrigeerd wordt er iets van leert, maar dat lijkt in dit geval hopeloos. Lekker laten gaan, denk ik dan.
Behalve bij producten en diensten waar men voor betaalt, natuurlijk. Je betaalt in de hoop iets goeds te lezen en als de inhoud slecht is, dan liever in correct Nederlands slecht. De kritiek daarop vind ik dan ook terecht. Maar de rest
is een verloren zaak.
Als je jezelf ziet als professional in een functie waarbij taal een aardige rol speelt verwacht ik dat je drie zinnen kan schrijven zonder fouten. Naar mijn idee hebben die fouten in haar instapost ook niets met taalgevoel te maken, meer met zorgvuldigheid. Ik ben beroerd met taal, maar met een beetje kritisch doorlezen blijven dit soort fouten echt niet staan.
Nee hoor, snap best dat iedereen ooit taalfouten maakt. Ik ook, Mascha ook.
Maar dit is net een betaalde dienst die ze levert t.o.v. DW. Dan vind ik het tegenover hen ook een beetje lullig als ze er niet even een tweede keer naar kijkt. Maar good for her dat de samenwerking ook op deze manier vlot verloopt
Ik heb eigenlijk altijd een hekel aan spelfouten. Zelfs in appjes van mijn moeder. Of mailtjes van een collega. Maak ze natuurlijk zelf ook, maar toch vind ik het irritant.
Ken, of ben, jij iemand met een Daniel Wellington horloge?
- Ja, ikzelf
- Ja, iemand anders
- Nee
0 stemmers