Beutyblogtopic XL #6

Neeee gemiste kans

Fit 4 foef

Basic foef

24 likes

Foef 4 Fit!

6 likes

Zullen nu meerdere youtubers kleding maken van luiers? :joy:

5 likes

Wow dit topic is echt on fire de afgelopen dagen

2 likes

Nou… Iemand die meerdere keren per week sport zou denk ik wel makkelijker bewegen. Mijn broer heeft hetzelfde postuur als Greg en beweegt ook amper.

Misschien is het niet voor iedereen zichtbaar maar ik zie wel degelijk verschil in de bewegingen van mensen die sporten en hun lichaam uitdagen en mensen die dat niet doen. Iets in de manier waarop het lichaam op neurologisch gebied aangestuurd wordt. Dat kun je alleen maar leren als je beweegt. En dan bedoel ik niet alleen op een crosstrainer staan en een halter bankdrukken o.i.d.

3 likes

Hij heeft toch vrij recent een hernia gehad?

Ja sorry hoor, maar om over iemands motoriek praten gaat toch wel te ver. Laat dat maar aan de basisschool gymleraren over

36 likes

Van mas dat gregor altijd draagt wat ie wil!

1 like

Doet me meer denken aan de dirty Versace party van Jorik

1 like

Geniaal :rofl::rofl::rofl:

Max en Krekor zijn toch ook broers???

1 like

Nee kan niet want Greg heeft toch Surinaamse roots

43 likes

Lol

Waren ze niet super teleurgesteld toen uit de DNA test bleek dat Greg zo tata was als maar zijn kon?!

maar hij kan zo goed dansennnnn

66 likes

haha ja en hij had zo’n goede kont!

9 likes

De feestjes bij Bonnie en Nick thuis lijken me zoooo ontzettend leuk. In geniet even mee via Bonnie’s IG stories. :heart:

18 likes

Aranka gaat met het vliegtuig naar Berlijnā˜¹ļø

3 likes

Haha ik moest zo lachen om nick die de lamp vast heeft :joy:

2 likes

Ik ooook, zo lekker dramatisch, heerlijk

1 like

Hoe zou jij naar Berlijn gaan? Bus/trein?

1 like

Trein. Duurt 1-2 uur langer deur tot deur vanuit het westen van NL, je kunt meenemen wat je wilt ipv alleen handbagage, je hebt chillere stoelen met fatsoenlijk beenruimte, je kunt lekker uit het raam kijken. Alleen maar voordelen naast dat het beter voor het milieu is.

36 likes