Beutyblogtopic XL #6

Misschien New Babylon? Dat is wel nieuwer maar daar wonen wel chique mensen/expats, e.d.
Paleiskwartier in Den Bosch? Maar dat is ook nieuwer.

3 likes

Ooooo neeeeee schaam schaam ik heb al jaaaaaaren (in Mascha’s stem) een DW horloge. :rofl:

2 likes

5 likes

image

6 likes

Strijp-S in eindhoven is trouwens ook wel een wijk met een hoog utopisch gehalte (qua idee. Maar best nieuw, dus of dat werkt gaan we in de toekomst zien.

3 likes

Doutzens nieuwste vlog is met nikkie!

En op nikkies kanaal een power of make up met doutzen!

32 likes

Wow Nikkie is lekker bezig! Van de week ook al Lady Gaga

2 likes

Nouja op YouTube is nikkie veel groter dan Doutzen, dus denk dat het meer een eer voor Doutzen was, die haar kanaal wil promoten.

17 likes

Oja zo had ik het helemaal niet bekeken

1 like

Cuuuute love doutzen en love nikkie

1 like

Net niet.

1 like

Ik denk wel dat het werkt. Ik vind het wel leuk in ieder geval. De huizen en appartementen zijn er alleen niet te betalen.

Ik vind het ook vet leuk, maar zoals mn tante en ik altijd grappen (en dit is absoluut niet wetenschappelijk): om te weten of het werkt moet je twintig jaar wachten. Dan zijn de creatievelingen en pioniers saai geworden en hun schattige babies rotzooiende tieners.

2 likes

Ik geloof dat Mas weer een breakdown gaat krijgen van de stress.

9 likes

Haha echt hè. Ook zieke stress omdat ze ‘ineens’ allemaal deadlines heeft. En dan de dag ervoor hele dag bij de pool gechillt. Maar blijf die planner openliggend op je keukentafel leggen dames en heren dit WERKT

81 likes

Mas zit in een soort cyclus waarin iedereen door alles wat ze doet geĂŻrriteerd raakt. En ze weet niet hoe ze eruit moet komen.

giphyhmmm

7 likes

ik vond deze ook zo leuk: "ik heb ooit een keer 6 leggings gekocht, 5 jaar geleden ofzo, en die draag ik ook gewoon nog steeds, tot op de dag van vandaag. Meerdere keren in de week. "
“Waarom word ik er nou op gepakt terwijl ik het wel allemaal draag”

Nou meid, als je die 6 leggings nog gewoon draagt, waarom koop je dr dan nu gewoon weer bij? Dat is dan toch gewoon kopen om het kopen?

39 likes

Dat mens heeft echt een bord voor haar kop. Ok tuurlijk zijn mensen kritisch als je je leven zo laat zien. Maar ze mag ook wel een beetje kritisch naar haarzelf zijn. Is toch niet gek dat mensen het adventkalender filmpje niks vonden. Heeft niks te maken met een negatieve spiraal, gewoon met haar eigen standaard die erg laag ligt vergeleken met andere mensen.

4 likes

Die titel van de vlog ook icm de thumbnail. Door die thumbnail dacht ik echt dat ze ‘de reacties echt niet meer aankon’, maar in dat stukje heeft ze het over haar stress en niet de reacties. Ze reageert best mild op die reacties.

1 like

Maar al deze deadlines wist ze gisteren nog niet ofzo? Ik wil zo graag reageren maar heb een nog best herkenbaar youtube kanaal (niet meer actief maar mijn oude volgers kunnen haar ook nog heel goed volgen), anders had ik echt allang gereageerd.

1 like