Ja sorry hoor, maar om over iemands motoriek praten gaat toch wel te ver. Laat dat maar aan de basisschool gymleraren over
Van mas dat gregor altijd draagt wat ie wil!
Doet me meer denken aan de dirty Versace party van Jorik
Geniaal 

Max en Krekor zijn toch ook broers???
Nee kan niet want Greg heeft toch Surinaamse roots
Lol
Waren ze niet super teleurgesteld toen uit de DNA test bleek dat Greg zo tata was als maar zijn kon?!
maar hij kan zo goed dansennnnn
haha ja en hij had zo’n goede kont!
De feestjes bij Bonnie en Nick thuis lijken me zoooo ontzettend leuk. In geniet even mee via Bonnie’s IG stories. 
Aranka gaat met het vliegtuig naar Berlijn☹️
Haha ik moest zo lachen om nick die de lamp vast heeft 
Ik ooook, zo lekker dramatisch, heerlijk
Hoe zou jij naar Berlijn gaan? Bus/trein?
Trein. Duurt 1-2 uur langer deur tot deur vanuit het westen van NL, je kunt meenemen wat je wilt ipv alleen handbagage, je hebt chillere stoelen met fatsoenlijk beenruimte, je kunt lekker uit het raam kijken. Alleen maar voordelen naast dat het beter voor het milieu is.
Ik heb het even opgezocht en het is 6 uur vanuit het west en helemaal niet veel duurder, dat idee heb ik altijd van de trein. De volgende keer ga ik echt zeker met de trein!
Goed plan. Ben toen met de flixbus gegaan. Niet duur maar 7 uur zitten met geen been ruimte was niet heel lekker.
Ik had me voorgenomen niets meer te zeggen over Massa’s shopgedrag, maar ik erger me ZO aan hoe ze die Targetvideo begint. Ze is die winkel nog niet binnen en begint al met goedpraten van alle mogelijke zooi die ze mee naar “””huis””” gaan slepen. Jaa we willen een theedoekje kopen want die hebben we echt nodig en we hebben in Nederlands niks en ik wil dat zo graag hier kopen zodat we “voor eeuwig” herinnerd worden aan “””onze tijd””” in Miami.
Ze zijn letterlijk 10 meter en 60 seconden in die winkel en het eerste wat ze doen is twee kersttruien meegraaien. De theedoek van hun leven is al vergeten.
Eindstand:
En geen theedoek…
Wat jammer van die theedoek.
Nu zullen ze de reis direct vergeten bij thuiskomst. Ze hebben tenslotte niet een miljoen andere spullen en 30 vlogs over de trip van hun leven
dan kan je net zo goed niet gaan 
Najaaaa dan moeten ze echt nog een keer terug, want ze zijn toch niet helemaal geslaagd en ze grijpen er elke dag op mis, want de theedoeken in Murica zijn natuurlijk wel heel anders.
Haha theedoek van hun leven…