Ik vind dit eigenlijk ook een idiote vraag, of krekor motorisch onderontwikkeld is.
Ja is het ook. Kan je niet bepalen op basis van zo’n filmpje. Het is meer asportief of gewoon algemeen weinig fysieke inspanning denk ik
Volgens mij sporten de foefs meerdere keren per week, dus zo weinig fysieke inspanning zullen ze niet hebben toch
laf joe toe. Fijne feestdagen!
Over Mascha en Gregor gesproken, ze zouden ook een nieuwe business dan kunnen opzetten in Nederland net zoals Arie Boomsma maar dan gewoon Foef Fit. In plaats van planners aan de sportscholen. Kan Massa direct een eigen yogabroekenlijn uitbrengen a la victoria secreet.
Ik ga nu al stuk om die naam Foef Fit
Neeee gemiste kans
Fit 4 foef
Basic foef
Foef 4 Fit!
Zullen nu meerdere youtubers kleding maken van luiers?
Wow dit topic is echt on fire de afgelopen dagen
Nou… Iemand die meerdere keren per week sport zou denk ik wel makkelijker bewegen. Mijn broer heeft hetzelfde postuur als Greg en beweegt ook amper.
Misschien is het niet voor iedereen zichtbaar maar ik zie wel degelijk verschil in de bewegingen van mensen die sporten en hun lichaam uitdagen en mensen die dat niet doen. Iets in de manier waarop het lichaam op neurologisch gebied aangestuurd wordt. Dat kun je alleen maar leren als je beweegt. En dan bedoel ik niet alleen op een crosstrainer staan en een halter bankdrukken o.i.d.
Hij heeft toch vrij recent een hernia gehad?
Ja sorry hoor, maar om over iemands motoriek praten gaat toch wel te ver. Laat dat maar aan de basisschool gymleraren over
Van mas dat gregor altijd draagt wat ie wil!
Doet me meer denken aan de dirty Versace party van Jorik
Geniaal
Max en Krekor zijn toch ook broers???
Nee kan niet want Greg heeft toch Surinaamse roots
Lol
Waren ze niet super teleurgesteld toen uit de DNA test bleek dat Greg zo tata was als maar zijn kon?!
maar hij kan zo goed dansennnnn
haha ja en hij had zo’n goede kont!