Beutyblogtopic XL #6

Zoveel privilege, zo weinig tijd.

16 likes

Ik heb hem nu pas gekeken maar wauw dit is erg zeg. En waarom die bevallingsfoto op 0:46…?

Omdat Ian haar zoon is? Het lijkt me een foto van zijn geboorte, klopt ook met de tekst op dat punt van het liedje.

afbeelding

Mas heeft elke vakantie een “You can do it too” speech

76 likes

HugeClassicBird-size_restricted

44 likes

Amen.

109 likes

Eens. Mascha altijd met dr jullie pesten alleen mij

81 likes

Lol 10 minuten en 1 seconde ook echt… Het absolute minimum om toch maar die ad moneys binnen te harken.

29 likes

Ik laat een keer een comment achter met vriendelijke feedback op Mascha’s vlog, maar dat doe ik dus ook nooit meer. Wat een naïeve reacties komen daar op zeg! Ik kan wel begrijpen dat Mascha in een bubbel leeft met de reacties zie ze van haar minions krijgt.

Maar als ik het op elkaar afweeg heeft mijn reactie wel veel meer positieve duimpjes omhoog dan naïeve/negatieve reacties. Hopelijk doet ze er wat mee!

4 likes

Ik denk dat Mascha in december gewoon moet stoppen met extra content maken.

Als ze zich nou eens gaat afvragen waarom mensen dit soort kritiek geven ipv altijd in die slachtofferrol te kruipen. Grow up, echt…
Mensen moeten altijd mij hebben!!!
Misschien eens naar je eigen gedrag kijken dan.

16 likes

Ik vind het persoonlijk ook niet meer van deze tijd, maar ik zie toch ook veel positieve reacties onder zo’n shopvideo. Ik denk dat ze zich daar vooral achter blijft verschuilen. Heb wel het idee dat dit idd jonge meiden zijn, die het als een droom zien om in Amerika te winkelen (had ik vroeger ook)

Verder zou het haar inderdaad sieren om gewoon eens eerlijk te zijn naar zichzelf. Monica koopt ook veel spullen, maar zij zegt gewoon eerlijk: ja het is gestoord wat ik doe, maar bemoei je er niet mee!
Mascha verzint smoesjes om haar gedrag goed te praten, die gewoon nergens op slaan.

Ik doe dit overigens altijd met eten/snoepen. “Ooo ik heb zo hard gewerkt en het is zo koud, ik mag daarom deze reep chocolade wel eten :grimacing:

9 likes

Maar dit dus. Als zij zoveel wil kopen moet ze dat doen, maar zeg dan gewoon bemoei je er niet mee ipv goed praten.

Wel hilarisch al die (jonge) meiden die haar shopgedrag goed praten in de reacties met “waar bemoei je je mee, laat haar kwalitatief goed spul kopen wat jaren mee gaat”. Tsjah als het alleen maar in de kast ligt gaat meuk ook jaren mee inderdaad :joy:

3 likes

Het is vandaag m’n vrije dag, dus uitgebreid de reacties van vandaag aan het lezen

Dit hadden mijn woorden kunnen zijn.

20 likes

Door de jaren heen is ze zo ver van het echte leven af gaan staan dat ze het volgens mij oprecht allemaal niet begrijpt waar mensen over vallen.

9 likes

Mijn comment:

Mascha’s reactie:
???

77 likes

Haar Josh jurk komt soms wel eens tevoorschijn

3 likes

‘Comments tellen niet want niet iedereen die kijkt laat een reactie achter’
Ook echt weer zo’n reactie die als een tang op een varken slaat.

29 likes

Heel apart. Maar slechte content is ook content :dollar:

2 likes

Ja klopt ze heeft een keer een samenwerking met uw gehad hahah

2 likes