De feestjes bij Bonnie en Nick thuis lijken me zoooo ontzettend leuk. In geniet even mee via Bonnie’s IG stories.
Aranka gaat met het vliegtuig naar Berlijn☹️
Haha ik moest zo lachen om nick die de lamp vast heeft
Ik ooook, zo lekker dramatisch, heerlijk
Hoe zou jij naar Berlijn gaan? Bus/trein?
Trein. Duurt 1-2 uur langer deur tot deur vanuit het westen van NL, je kunt meenemen wat je wilt ipv alleen handbagage, je hebt chillere stoelen met fatsoenlijk beenruimte, je kunt lekker uit het raam kijken. Alleen maar voordelen naast dat het beter voor het milieu is.
Ik heb het even opgezocht en het is 6 uur vanuit het west en helemaal niet veel duurder, dat idee heb ik altijd van de trein. De volgende keer ga ik echt zeker met de trein!
Goed plan. Ben toen met de flixbus gegaan. Niet duur maar 7 uur zitten met geen been ruimte was niet heel lekker.
Ik had me voorgenomen niets meer te zeggen over Massa’s shopgedrag, maar ik erger me ZO aan hoe ze die Targetvideo begint. Ze is die winkel nog niet binnen en begint al met goedpraten van alle mogelijke zooi die ze mee naar “””huis””” gaan slepen. Jaa we willen een theedoekje kopen want die hebben we echt nodig en we hebben in Nederlands niks en ik wil dat zo graag hier kopen zodat we “voor eeuwig” herinnerd worden aan “””onze tijd””” in Miami.
Ze zijn letterlijk 10 meter en 60 seconden in die winkel en het eerste wat ze doen is twee kersttruien meegraaien. De theedoek van hun leven is al vergeten.
Eindstand:
En geen theedoek…
Wat jammer van die theedoek.
Nu zullen ze de reis direct vergeten bij thuiskomst. Ze hebben tenslotte niet een miljoen andere spullen en 30 vlogs over de trip van hun leven dan kan je net zo goed niet gaan
Najaaaa dan moeten ze echt nog een keer terug, want ze zijn toch niet helemaal geslaagd en ze grijpen er elke dag op mis, want de theedoeken in Murica zijn natuurlijk wel heel anders.
Haha theedoek van hun leven…
Huh Mas dr nieuwe video (shoppen bij Sephora) is maar 6 minuten
Edit: ik was vergeten dat ze daarbinnen nooit mag filmen. Goed idee voor een beautygloss video dan wel
Ik zag op insta dat Serena met Sjors en de hond een wandeling maakte.
Vind het een beetje pijnlijk te zien dat zo veel mensen in zijn comments vragen hoe dat gaat met de hond en de katten samen
Nouja als ze zelf niks bekendmaken en het valt mensen verder niet op
Maar ik snap het sowieso niet. Ze kan volgens mij nog goed met George door 1 deur. Dan lijkt het mij dat hij ook wel bij de bevalling wil zijn van zijn tweede kind, toch? Het is natuurlijk helemaal de keuze aan Serena maar ik vroeg me het gewoon af of hij er dan ook bij zal zijn.
@Frenky sowieso is het voor veel mensen gewoon entertainment, al die influencers en hun zorgen/problemen/ellende.
Je hebt nu van die gezichtsrollers die helemaal hip zijn, zo’n jade roller en een rose quartz. Mascha had er een bij de Primark gekocht en nu heeft ze er weer een bij Sephora gekocht…
Is een back up!
Action 0.89 cent of zo