Huh Mas dr nieuwe video (shoppen bij Sephora) is maar 6 minuten
Edit: ik was vergeten dat ze daarbinnen nooit mag filmen. Goed idee voor een beautygloss video dan wel
Huh Mas dr nieuwe video (shoppen bij Sephora) is maar 6 minuten
Edit: ik was vergeten dat ze daarbinnen nooit mag filmen. Goed idee voor een beautygloss video dan wel
Ik zag op insta dat Serena met Sjors en de hond een wandeling maakte.
Vind het een beetje pijnlijk te zien dat zo veel mensen in zijn comments vragen hoe dat gaat met de hond en de katten samen 
Nouja als ze zelf niks bekendmaken en het valt mensen verder niet op 
Maar ik snap het sowieso niet. Ze kan volgens mij nog goed met George door 1 deur. Dan lijkt het mij dat hij ook wel bij de bevalling wil zijn van zijn tweede kind, toch? Het is natuurlijk helemaal de keuze aan Serena maar ik vroeg me het gewoon af of hij er dan ook bij zal zijn.
@Frenky sowieso is het voor veel mensen gewoon entertainment, al die influencers en hun zorgen/problemen/ellende.
Je hebt nu van die gezichtsrollers die helemaal hip zijn, zo’n jade roller en een rose quartz. Mascha had er een bij de Primark gekocht en nu heeft ze er weer een bij Sephora gekocht…
Is een back up!
Action 0.89 cent of zo 
Die van Sephora was 30 dollar, echt bizar.
…mensen hebben tijd om dat ding over hun gezicht te rollen? 
En dan ook heel merk obsessed selecteren wat ze weggeeft of weg gooit.
Ze neemt expres weinig tot niets mee zodat ze weer een excuus heeft om wat te kopen.
Nouja opzich van alles wat ze koopt vind ik dit dan de meest normale… In NL is geen sephora meer en in Amerika zijn ook weer andere merken verkrijgbaar.
Het is een vreemde combinatie, maar dat shirt vind ik dus echt heel vet. Golden Girls for the win.
Ik heb ook een beetje het idee dat ze haar benen bewerkt heeft oid
Dat shirt had veel leuker gestaan met toffe 80s meuk:
of zoiets
Dan kan Mascha dat morgen even bij de Target of TJ MAXX kopen.
Mascha maak even een filmpje ‘Forummers bepalen wat ik koop / draag in de USA’.
Ja vond ik ook! Had ik eigenlijk niet van mascha verwacht
Waarom niet mijn mooie portretje op haar shirt?
er is ook een soort van hap uit d’r linker bovenbeen bij het rode lint