Beutyblogtopic XL #6

Ik vind het echt knap hoe je dit allemaal doet. Het is je vakantie eigenlijk en je werkt nog harder dan ooit en dat allemaal om leuke content voor ons neer te zetten. Echt respect. Geniet er gwn lekker van en laat alle haters. Ik heb tot nu toe alleen maar genoten van AL je videos!

Deze comment. Hahahah. Werkt harder dan ooit…

34 likes

Haters gonna hate :tipping_hand_woman:t3:

maar echt geniet van je tijd in miami en heel eerlijk weet je hoeveel mensen maandelijks naar de primarkt gaan dat is veel goedkoper en qwalotatief veel minder goed dan wat jij nu allemaal gekocht hebt bij bijvoorbeeld de victoriasecret.

Sorry, laatste quote. Ik sluit nog heel even af met dit pareltje.

132 likes

En allemaal voor ons hè!!1!1

2 likes

Wow hoe krijg jij dit lettertype bij Youtube? Vind het er leuk uitzien!

Als ik de argumentatie van deze reacties bekijkt daalt mijn vertrouwen in de mensheid naar een nulpunt.

3 likes

Hoe bedoel je? Die synthetische stofjes van de VS zijn écht wel beter dan die van de Primarkt hoor.

9 likes

Qwalotatief uitermate teleurstellend

41 likes

Dit woord kan je eigenlijk niet meer gebruiken op dit forum, maar ik denk dat er een paradigmaverschuiving nodig is bij Mascha. Het lijkt erop dat ze gewoon alleen maar met een kapitalistische consumeerbril naar de wereld kan kijken. En voordat die bril af is gaat ze dit soort kritiek gewoon niet snappen.

28 likes

Wat een polariserende comment.

12 likes

Heel erg goede comment van die persoon! (Ben jij dat zelf? Je had het over alle naïeve reacties die je kreeg)

Mascha reageert niet letterlijk op die comment (lekker ontwijkend) maar op andere reacties waarin gezegd wordt dat ze normaal geen tweedehandskleding koopt dus dat ook niet voor een video moet doen en dat ze haar kleding echt niet allemaal jarenlang draagt.

Waar is manager Max in dit soort situaties? Kan hij haar niet vertellen hoe ze kritisch naar haar content kan kijken? Ze denkt letterlijk dat ze alles perfect doet en dat er werkelijk niets is wat ze kan verbeteren… ? Que?

2 likes

67 likes

Maar die man heeft toch echt de PR-skills van een uitwerpselen-gooiende bonobo.

61 likes

Halleluja, marshall krijgt een electrische Mercedes auto van “hot pink media”

Wow!!! Zo vet hahaha

6 likes

Hoho, ook nog Krikkel, Jessie Maya en hij doet de klusjes van Josh :sunglasses::stuck_out_tongue:

5 likes

Het is toch wel triest dat hij niet eens probeert haar te helpen.

1 like

Helemaal als hij er voor betaald wordt. Want ik neem aan dat hij het NIET GRATIS DOET.

18 likes

Ik denk dat hij net als Mascha het probleem gewoon naar de haturz schuift.

Zo zonde! Maar ik denk dat je gelijk hebt!

1 like

Haha rot op ik bedoelde het serieus!! Hier is bij wijze van bonuscontent een matrix om het uit te leggen:

Kopen shoppen consmeren waah -> PARADIGMAVERSCHUIVING --> misschien moet ik eens kritisch nadenken over mijn impact op deze planeet en op de mensen die al die goedkope teringtroep in elkaar naaien

17 likes