Plot twist: die paradigmaverschuiving heeft al plaatsgevonden toen ze voor dat tv-programma naar spitsbergen is gegaan. Inmiddels zijn we weer terug bij af zeg maar.
Ja of dat was een schijnverschuiving. Of haar paradigma was alleen scheefgezakt en zit nu weer recht.
Ik zou helemaal niet willen dat mascha veranderd want ik kan er zo van genieten als ze haar outfits laat zien. Heerlijk. Waarom zou je dat willen veranderen
Ik ga voor het eerst in jaren weer een video van Mascha kijken, ik verveel me duidelijk ontzettend🤭
Edit: na 1 minuut uitgezet, ik kan dit echt niet.
Hahaha ramptoerist!
Ik kan wel 100 video’s per maand uitpoepen als ik niet mijn best doe. Kwantiteit staat niet gelijk aan qwaloteit, Mascha. Zo’n Lilylike bijvoorbeeld (@Flamoes Lily-stan, let je op), het is niet mijn content maar ze probeert er wel wat van te maken. Die stationary lijn ziet er gewoon goed uit. Leuke intro, goed gemonteerd. Je ziet ook echt vooruitgang vergeleken met jaren daarvoor. Je kunt niet blijven teren op de video’s die je in je slaapkamer bij je ouders thuis maakte. Kijkers hebben veel hogere verwachtingen.
Nee, maar die maken wel kwalitatief betere filmpjes die je langer moet bewerken. Kwantiteit =/= kwaliteit, maar dat vergeet ze dan even.
Ze zou er zoveel baat bij hebben om weekvlogs te maken. Denk dat ze dan meer rust in haar hoofd heeft, meer inspiratie krijgt en meer tijd krijgt om haar filmpjes beter voor te bereiden. Maar ja
Via de instelling van m’n telefoon. Heb overal dat lettertype.
Hallo dit heeft ze tijdens haar studie geleerd hoor. En al jarenlang gebruikt.
Precies. Zie Nienke Plas. Zij plaatst twee vlogs per week. Deze zijn leuk om naar te kijken, omdat ze werkt naast het vloggen en instagrammen. Er gebeurt gewoon veel meer in haar vlogs, en de vlogs zien er een stuk beter uit. Ja, zij heeft personeel en doet niet alles zelf, maar dit is voor Mascha toch ook te regelen? Als Nienke dit in een paar jaar realiseert, waarom Mascha na 10 jaar nog steeds niet? Is het gemakzucht, gebrek aan passie of iets anders? Ik kan me serieus niet voorstellen dat je zo blind bent dat je niet ziet dat je video’s gewoon echt slecht zijn. Als ze nu een startende vlogger zou zijn, zou ze er echt niet komen met de kwaliteit die ze levert.
Bonnie heeft ook een tijd lang 31 video’s + minstens 4 extra video’s gemaakt. En daarnaast deed ze dan de filmlessen of inval werk op school. En dat waren echt leukere video’s en beter ge-edit dan die saaie nietszeggende vlogs van Mascha. Mijn mening uiteraard maar die opmerking dat ze de enige YT is die dit doet is gelul.
Wel de enige met 6 jobs of hoe noemde ze dat toen ook alweer.
Waarom zou Mascha zich ook druk maken om haar kwaliteit of dat proberen te verbeteren? Ze heeft een vet relaxed leven, verdiend meer dan genoeg met haar huidige inzet en ze heeft genoeg kijkers/volgens die haar helemaal geweldig vinden.
Ik denk dat haar leven helemaal niet zo vet relaxed is. Ja, ze heeft veel vrije tijd en geld. Maar maakt dat gelukkig? Als ik haar vlogs kijk zie ik alleen maar iemand zonder uitdagingen en passie in haar leven, behalve het kopen van troep. Er brandt geen vlammetje meer en ze doet geen moeite om zelf een aansteker te pakken. Haar dagen zijn leeg en ik vraag me af of ze daar nou echt zo gelukkig mee is.
Ik zou er zelf ook niet gelukkig van worden. Maar ik denk niet dat zij dat zo ziet. Als Mascha zelf denkt dat ze van beter leren editen/ leukere concepten voor video’s bedenken oid gelukkiger wordt dan had ze het roer toch al wel omgegooid. Ze komt niet echt over als iemand die moeite wil doen of vindt dat ze nog dingen bij kan leren.
De reden dat ik allang ben afgehaakt bij Mascha is dat zij in bijna elke vlog zeurt over wat ze allemaal moet doen, deadlines deadlines deadlines, filmen, unboxen etc. Ik vind het pervers hoe zwaar zij kan tillen aan de meest mundane dingen die haar ontzettend veel geld in het laatje brengen. Om over haar misplaatste borstklopperij maar niet te spreken.
Haar rants zijn de belichaming van #firstworldproblems
Wow. Ze maakt het echt te zwaar voor zichzelf en probeert de lat zo hoog te leggen. Alles is in haar ogen vreselijk zwaar in haar werk. Meid jw filmt je eigen leven dat is alles. Stel dat je kritiek op je werk krijgt, ga je toch ook niet zeggen dat dat haat is.
Monica heeft een dochter een eigen sieradenlijn, druk sociaal leven. Heb haar nooit horen zeggen hoeveel deadlines zij wel niet heeft of hoe zwaar het wel niet is. Bovendien vind ik dat ze wel een cursus structuurjunkie mag volgen, als je zoveel stress hebt met het behalen van je deadlines gaat er ergens iets mis met je timemanagement.
Je hebt gelijk, ik weet niet alles van haar leven. Ik had beter kunnen zeggen dat het vloggen geen passie meer voor haar is.
Livestreamen op Twitch dus! Ping ping
Hallo Mascha heeft een planner hé, die business staat helemaal los van de andere dingen zij doet