Beutyblogtopic XL #6

image

Ik ben benieuwd! Want momenteel word je bijna misselijk van die beelden.

97 likes

Zo anders wel van deze gif

9 likes

22 likes

Ik geloof het denk ik wel, maar vond het wel echt lijken alsof het zo was.

1 like

Weet iemand dit?
Het viel me ineens op dat de verbon “overdreven” positieve reacties onder gesponsorde Posts van elkaar plaatsen. Ik snap dat het goed voor je merk is om aan te tonen dat er veel engagement is, maar hierbij zien ze toch dat het familie is? Aangezien ze allemaal hun eigen achternaam in hun insta naam hebben staan. Bijvoorbeeld deze van Coolblue; vooral de lekkere centrale reactie van Serena

15 likes

Haha ja viel mij ook op! Ziet er gewoon zo dom uit. App elkaar lekker :sweat_smile:

21 likes

Superhandig! Echt i-de-aal en su-per handig. Had ik al gezegd dat het SUPER-handig is?

56 likes

‘Lekker dicht bij de trein’. Ja Rita, i-de-aaaal

10 likes

Ik zou het echt zwarte schaap van de familie zijn als mijn achternaam van Verspon was. Vreselijk intens allemaal

5 likes

Niet liegen, jij zou de Gymshark spon met open armen ontvangen!

5 likes

In-tens

Wasmachine in de trein? “Mijn generatie sleepte gewoon een koelvriescombinatie op het hoofd door de hitte van Venray naar Veenklooster. Die hadden geen Coolblue of Coolbest nodig om het hoofd koel te houden.”

15 likes

Ik kom even binnenvallen want volg de beutybloggers eigenlijk al jaren niet meer maar hebben jullie de reviews van Mascha’s nieuwe boek op bol gezien? :scream: Het leek me serieus wel een interessant boek qua onderwerp, maar ik sla hem maar over denk ik…

Linkje > https://www.bol.com/nl/p/je-doet-het-toch-wel-gratis/9200000120372628/?bltgh=pcaKO-5XiINE4ZrcMRdIyA.1_4.5.ProductImage

1 like

Hadden we nog niet gezien :grin:.

Grapje. Ik denk dat we hier ongeveer al een topic vol hebben geschreven over dit boek.

18 likes

Ja, dat het besproken zou worden had ik wel verwacht maar ik doelde op de reviews. Damn, zoveel 1* :sweat_smile:

Ja, die reviews zijn echt pijnlijk, maar wel waar. Misschien doen ze er nog wat mee als er een tweede druk komt.

2 likes

Kom maar door met de excuses/reactie/sorry video #allesvoordeviews

Ik zou graag een wetenschappelijke editie van dat meesterwerk willen hebben met kritische onderbouwing en uitgebreid notenregister.

2 likes

Over dat boek gaan we waarschijnlijk niets meer horen gok ik zo :see_no_evil:

10 likes

:joy::joy: klopt. Maar hoop niet dat mijn vader dan zou reageren met ‘super booty pics meid’

11 likes