Ik ga helemaal stuk om die taart
Haha ja ik had er ook nogal wat moeite mee! Dacht even dat het een zeer interessante verbastering van LOL was.
Volgens mij verdient ze sowieso geld, maar kan je vanaf 10min extra reclames erin proppen. Tenminste dat las ik een keer ergens
Zijn het allemaal reacties in de eerste paar minuten dat de foto online staat? Op die manier zorg je er namelijk voor dat je post bij meet mensen in hun tijdlijn komt.
Ik dacht dat dat inmiddels uit het algoritme van instagram gehaald was⦠kan het in iedergeval niet zien
Ja klopt. Je kan sowieso zelf kiezen wat voor advertenties je wil (Voor de video en wel wegklikken, voor de video en niet wegklikken, na de video, tijdens de video, pop-up), maar als een video langer is dan 10 minuten, kan je zelf advertenties plaatsen. Is het jullie ook wel eens opgevallen dat sommige YouTubers dit dus doen bij een cliffhanger?! Ineens een spannend moment of een reveal en dan komt er reclame.
Is een vlog van zes minuten editten een hele dag werken?
( gewoon een random vraag)
Ze moest nog een spon foto maken bij het zwembad.
Filmpjes die ik bewerkte van ± 30 min duurden ongeveer een uurtje om alles te bekijken + te knippen en in te voegen. Als ze maar 6 min heeft, kan ik me niet voorstellen dat ze veel meer heeft gefilmd die dag
Niomi Smart is verloofd met haar Joe, en ik ben jaloers. Wat een knappe man, ben benieuwd of haar relatie in het echt ook zo geweldig is als ze dat doet voorkomen. Elke titel met Joe erin is bijna: happiest day of my life, the happiest Iāve ever been, dreamy Joe, bla bla.
Ah dan loop ik alweer achter.
@HyacinthBouqet
Ja kan wel maar hoeft zeker niet, maar voor iemand die het al zo lang doet als zij kun je dan wel een oscarwaardig filmpje verwachten. (Al ligt dat natuurlijk ook voor een groot deel aan de beelden die je hebt.) Ik denk dat het echt voor iedereen beter is als ze het editten zou uitbesteden.
Ik ben wel nieuwsgierig of de verhuizing naar India zoān succes wordt.
Ik heb haar ook gevolgd, maar ben gestopt. Joe is zeker super knap, maar hij lijkt me zo mega saai. Net als Niomi eigenlijk haha. Daarom ben ik gestopt met kijken
Ligt eraan hoeveel je gefilmd hebt, maar ik denk niet dat ze dingen dubbel opneemt
Ik ook, denk dat Niomi zich daar maar gaat vervelen. Vond het heel grappig dat ze allemaal hotspots in India had uitgezocht wat typisch Westers is. Ik zou denken lekker de cultuur daar opsnuiven.
Ik volg haar niet meer sinds het uit was met marcus butler (echt een eeuwigheid al). Maar waarom India? Kan zo snel niet vinden op insta
Joe heeft daar een baan aangeboden gekregen en Niomi gaat mee.
Of ze edit een week aan vlogs binnen 1 dag?
Het is zo grappig dat je in de comments met de strekking leest van āah joh ga lekker vakantie vieren, je hoeft niet elke dag een video/vlog te doen want je verdient het ook vakantie te hebben want je werkt al zo keihardā
Als je alles in 1 keer doet heb je toch genoeg tijd tussendoor om vakantie te vieren?
Misschien zie ik het wel verkeerd hoor!
Heb ook maar een normale baan.
Aan die vlogs hoeft ze idd geen hele dag te werken. Hoogstens een middagje on de week en die kan ze makkelijk missen aangezien ZE ER EEN MAAND ZIT (het is maar dat we het weten)
De titel van de vlog is āhele dag editenā oid. Maar als ze de vlog begint is het al 12 uur en vertelt ze dat ze heel de ochtend spelletjes gespeeld hebben en wat gerelaxed hebben. Dan gaan ze de stad in om te lunchen en dan beginnen ze met editen. Is niet echt de hele dag in mijn ogen