Ja ik googlede oma jurk en kreeg deze nonsens. Dus had maar de foto gepakt waar die dicht was.
Ik blijf het bizar vinden, dat we 100 jaar oud kunnen worden, maar we ons als we 25 zijn al te oud voor iets onschuldigs als een kledingstuk kunnen voelen en het zoooveel meningen oproept als een vrouw van 49 zich uitdagend kleedt. :’)
Gregor wilt niet met zn kapotte tas naar de schoenmaker. Want dat heeft geen nut want dat leer is kapot… Wat denk je dat een schoenmaker doet Greg…
Wat een hapsnurker is hij toch
Oh wow, ik vind dit echt een goede opmerking eigenlijk! Ik ga er echt op letten dat ik kleding niet meer zo noem. Thanks!
Als ik het goed heb verstaan: ‘‘ah blast, root beer van die muuugs weetjewel? en pepsi cherry’’. Geen idee wat die man hier precies zegt.
Ja maar nu kan ie in Murica een nieuwe kopen KOPEN KOPEN.
Ze zegt toch niet dat het moet? Shadina vraagt zich alleen af of Mascha daar geen behoefte aan heeft.
Wat een rare belichting? Ze ziet er wel heel knap uit. Jammer trouwens dat ze zegt dat geen make up tutorials meer doet omdat er andere mensen zijn die het beter kunnen
Ze doet al jaaaaaaaren Make up tutorials en nu ineens kunnen anderen het beter?
Zodat je oren mooi glimmen. Nee ik heb echt geen idee ik weet verder niks van make up haha
ja mooi make uppie hoor maar vergeet ik nu al jaren mijn oren te highlighten? amai
Wil niet de zeiksnor uithangen. Maar nu geeft ze toe dat andere iets beter kunnen (wat ze in mijn ogen te weinig toegeeft haha) en dan is het weer niet goed.
Of heb ik de sarcasme in je opmerking niet gelezen? Sorry dan .
Ik vind ergens mee stoppen omdat anderen het beter kunnen persoonlijk een behoorlijk stomme reden, vooral omdat ze zegt dat ze het zo leuk vindt. In het leven kunnen andere mensen over het algemeen van alles beter dan jij maar je moet toch vooral doen wat je leuk vindt? Lijkt mij dan.
Ik denk dat het meer gewoon heel erg ‘out of character’ is om dit van haar te horen
nou volgens mij kan ze dan beter met boeken schrijven, vloggen, motivational talks, opruimvideos, instagram etc. ook stoppen
Wat is er eigenlijk met Pinkypolish gebeurd? Waarom blogt zij niet meer? Moest er ineens aan denken, volgde haar altijd graag.

Wil niet de zeiksnor uithangen. Maar nu geeft ze toe dat andere iets beter kunnen (wat ze in mijn ogen te weinig toegeeft haha) en dan is het weer niet goed.
Of heb ik de sarcasme in je opmerking niet gelezen? Sorry dan.
Dit. Als men lang genoeg blijft zeggen dat je er weinig van bakt, is het alleen maar verrassend dat ze nu pas daadwerkelijk minder make-upvideo’s maakt. Can’t blame her. Dat ze dan maar beter met van alles kan stoppen vind ik dan ook echt een flauwe opmerking. Denk dat comments meer indruk op haar maken dan ze wil toegeven. Zou niet moeten dat ze het gevoel heeft het dan maar beter niet te doen. Ja, ze is de beste niet en daar mag commentaar op komen omdat ze al jarenlang ‘het vak’ uitoefent. Maar dan mag zij toch ook zeggen dat ze het liever niet meer vaak doet omdat ze er niet goed in is?
Aan de andere kant kan ze ook extra lessen nemen oid, maar in this case vind ik het óók menselijk om er zo over te denken…
Zij had volgens mij daarnaast ook een best “serieuze” en (dacht ik?) een fulltime baan, op een kantoor? Misschien dat ze daarom niet meer online is?
Ik bedoel juist dat ze het al heel lang doet en nu is het ineens niet goed genoeg meer?
Ik keek vroeger ook haar tutorials toen ik 16 was.
Bedoel er niks negatiefs mee hoor, vind het alleen raar dat ze nu ineens niet goed genoeg meer is.