Beutyblogtopic XL #6

Ik weet mij nog te herinneren dat ze een keer een maskertjes video deed met Nikkie en dat ik Mascha heel erg kapsones over vond komen in haar tutorials.
En als ik nu Mascha met Nikkie vergelijk denk ik…
Wat tof wat Nikkie allemaal bereikt heeft!
Terwijl ik Mascha niet echt verder vind komen met haar kanalen,boeken en samenwerkingen. Maar toch kapsones blijft houden.
Ze verbergt het niet eens want dan komt er weer een
“ diepzinnig praatje “
bij een zwembad in Bali of Miami wat weer op braggen neerkomt. Want zij was de eerste en blabla
Trek haar de laatste tijd slecht hoor.

Tot slot
Fijne feestdagen allemaal!

34 likes

Ja ze groeit al een paar jaar niet meer en er zijn nu heel wat anderen die meer succesvol zijn inmiddels. Terwijl Mascha 10 jaar geleden ofzo aan de top stond. Naja, wel fijn dat ze in ieder geval in zichzelf blijft geloven.

1 like

Heb je ook gelijk in, en hopelijk doen heel veel mensen gewoon wat ze leuk vinden. Maar die krijgen dan over het algemeen niet enorm veel negatieve comments over me heen. Zoals andere zeiden, misschien kan ze beter maar stoppen met boeken schrijven haha.

Ik vind het best janmer dat Mascha niet meer looks wilt maken. Zelf maakt het me niet zoveel uit of iemand perfecte looks kan maken. Kan ik ook niet en zo is de drempel ook lager om de look na te maken. Zolang je oogschaduw niet op je wangen zit is er geen probleem. Het heeft wel z’n charme als iemand nog moet leren of niet perfect is. Het maakt het wat persoonlijker

2 likes

Ik schrok net gewoon een beetje van het blote bovenlijf van Gregor op m’n tijdlijn op instagram, met hun kerstgroet vanuit Miami🙈 snap de foto ook niet helemaal.

16 likes

Jaaaa, Pinkypolish! :heart: Volgens mij was dit inderdaad het geval. Ik googlede laatst nog of ze misschien wel meer online is op andere social media, maar ik zie alleen dingen van werk voorbijkomen, geen beuty. Wel heel jammer, want zij was de enige “influencer” door wie ik weleens wat gekocht heb. Net zoals de Britse Nailasaurus trouwens, maar die hoort niet in dit forum thuis.

2 likes

Is het Photoshop? Met zo’n kerstboompje met mini candycanes.

Ik vond de look best mooi en was daardoor best verrast! Idd heel laagdrempelig en voor iedereen na te maken. Dat is in deze tijd ook wat waard!
Het is vaak hoe ik zelf ook mijn oogschaduw doe en vond het uiteindelijke resultaat haar goed staan en technisch volgens mij redelijk uitgevoerd.
Vond het alleen niet een typische kerstlook, maar daarvoor ga ik wel naar andere beautyguru’s.

1 like

Ja vond haar zo leuk om te volgen! Ze kon zo lekker enthousiast zijn als iets haar erg beviel. En vond haar swatches van nagellak altijd prachtig, ben inderdaad daardoor wel eens geinfluenced!

2 likes

Hahaha, ik citeer: ‘Jongens, wat een leuke supermarkt is dit… Ze hebben zoveel dingen in de vriezer!’ Said by no one ev… Oh wacht. Mascha (2019).

15 likes

I wish. Gregor en mascha in badkleding die een takje met een rode strik vasthouden.

Massa’s instagram post over haar bijzondere ervaring in Miami en al haar nieuwe inzichten TLDR;

• de zon schijnt
  • eten kost nog steeds geld
  • ze vindt het gezellig om samen met Gregor te zijn
  • er zijn veel honden
5 likes

Ik denk dat ze graag willen laten zien dat ze kerst in badkleding kunnen vieren omdat ze niet in NL zijn. Ze zijn in die weken 1x bij het zwembad geweest.

3 likes

You wish? Weet je het zeker…

1 like

Gebruikt Nikkie een filter op insta of ziet ze er altijd zo goed uit als ze net wakker is?

Nikkie leeft op filters.

20 likes

Hahaha veeel beter;)

En nu is het wachten op de tepelpolitie haha

1 like

Ik verwachtte het gewoon niet helemaal tussen alle foto’s van mensen in kerstpyjama met kerstboom etc.

1 like

Ha het is nog echt photoshop ook. Zonde! Had een veel leukere foto geweest zonder die rare boom ervoor.