Beutyblogtopic XL #6

als bewijs, na de vlog van vandaag, dat ze toch de juiste mistletoe hebben gevonden. (mascha kirde al mistletoe bij een bos dennentakken)

2 likes

Krijgen jullie ook altijd hoofdpijn van regen?

4 likes

Hier wel ja ik heb elders wel mannen Henry Cavill’s zien bekritiseren. :joy:

13 likes

@Milkshake3 @voortaan
Leuk weetje: er is een Instagram pagina vol met tepels, maar je kan het geslacht niet afleiden. Speciaal om die Instagram guideline tegen te gaan haha

36 likes

Oeh :smiling_face_with_three_hearts: die serie ben ik nu ook aan t kijken :innocent:

1 like

Instagram accounts whats_a_nip en projectequaltitty zijn ook aanraders. De eerste is een non-binary persoon (geboren in een mannenlichaam) die nu oestrogeen neemt, wat borstgroei stimuleert, en elke week een foto van de veranderende tepels plaatst. Om te kijken wanneer Instagram het niet meer als mannentepels ziet, maar het als vrouwentepels classificeert en dus verwijdert. De tweede photoshopt mannenborsten op vrouwenlichamen en vice versa, ook om te kijken wat Instagram er mee doet. Echt interessant!!

37 likes

Haha hoe heet die pagina?

https://instagram.com/genderless_nipples?igshid=19z9iourn44q deze!

6 likes

Wat een gekke dingen zijn tepels eigenlijk

16 likes

Ik snap eigenlijk niet waarom ze paspoppen tepels geven, als we toch worden geacht ze onzichtbaar te maken?

Ze hadden ze beter van die oogjes kunnen geven.

39 likes

Wauw. Apart.

Ik kan hier uren naar kijken

2 likes

Ik vind dit echt heel naar

5 likes

Ik ook! Soort hypnose ofzo

Cynthia deelde vandaag een story met de hashtag #wandellust. Zo gaat haar nieuwe hoek heten denk ik.

5 likes

Dat heeft ze een maand terug ook al bekend gemaakt, dat dat de titel van haar boek wordt.

3 likes

Not all those who wandel are lust.
Cytholkien

99 likes

image

112 likes

Jij ook niet met je suggesties. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like