Beutyblogtopic XL #6

Het is maretak/mistletoe.

1 like

https://dkpo4ygqb6rh6.cloudfront.net/APPELTERN_NL/imageresized/155949/acbecf41771656ed93bc8836f2ace03d/388_517_90_fixedjpg/viscum_album_maretak_mistletoe_vogellijm.jpg

Volgens mij hebben ze wat basilicum uit de grond getrokken.

Dit is mistletoe

2 likes

Ohhhhh die vlog van waar ze aankomen bij een marktje en Mas zegt: nou we zijn er, de Wynwood market place.
Greg, draait zich om,: … avenue.

OK MENEERTJE

Vervolgens is Mas verbaasd dat het alleen maar kraampjes zijn.

4 likes

Wat verwacht ze dan bij een marktje? Ik zou teleurgesteld zijn als ik naar een markt ga en er geen kraampjes zijn🤣

5 likes

Ook dat ze serieus een verhaal gaat houden over hoe ze het appartement gevonden hebben ‘voor het geval iemand van jullie dit ook wil gaan doen’

Ja natuurlijk gaan je 14 jarige kijkers dit ook doen!!!

Ze zag er wel mooi uit vandaag vond ik

6 likes

En wat was DE tip… trrrrrromgerrrroffelllll

airbnb

14 likes

Ja of in de massaplanner

Maar die moet je dan wel open op tafel laten liggen zodat je er iedere dag naar kunt kijken!

1 like

Naamloos-1

Ik heb even een visionboard voor alle youtubers/bloggers gemaakt dan hoeven ze dat zelf niet te doen. Als je dit in je opneemt dan heb je succes en kwaliteit. :upside_down_face:

76 likes

Die taart die Mascha heeft gemaakt vind ze te chemisch naar aardbei smaken. Dus nu na 1 stukje gaat hij als ‘decoratie’ in de keuken staan. Dan vraag ik me echt af waarom ze mix heeft gekocht, dat kan je toch direct verwachten als je die verpakking ziet.

21 likes

En al helemaal in Amerika waar alles zo chemisch als de pest smaakt als het niet het labeltje organic heeft. :joy:

4 likes

dwwwdwwd

69 likes

Hahahahaha die tekstballon

1 like

Ja baanbrekend he

3 likes

Net Mascha haar thrift store video gekeken. Hoeveel vormloze t-shirts kan een mens kopen?

4 likes

Wow, een taart als decoratie gebruiken is wel next level voedselverspilling :o_o:

28 likes

Ze pakt ook dingen waarvan ik denk neeee niet doen! Hahaha

2 likes

Dit ook:

Gregor over een trui: “Hij is wel écht heel cool.”
Mascha: “Het is niet per se iets wat ik draag.”
Gregor: “Moet je leren.”

Que? :confused:

49 likes

Ja? Of dat shirt wat écht niet mooi zat bij haar buik. “Ik vind dit heel cool!”

4 likes

Ik denk dat je aan oa Mascha wel kan zien dat als je minder doet, je draagkracht ook naar beneden gaat. Als je een heel lange tijd veel minder doet dan je aan zou kunnen, kan je uiteindelijk ook minder aan. Dat zie je maar weer met ‘zo’n drukke dag’.

19 likes