Zijn er nog leuke Nederlandse beautyblogs?
Beautyblogs zijn dood
Daar was ik dus al bang voor.
Zonde.
Dit topic gaat alle blogs overleven.
Dat is zó jammer!
Niet iedereen zit te wachten op vlogs. Heerlijk om in alle stilte in het OV of in de pauze te lezen.
Het was top om mascara oid te vergelijken in de artikelen en dan ook nog eens op meerdere sites!
Mocht er nog een goede blog zijn dan hoor ik het graag.
Ik heb nog lang meegelezen op Cynthia.nl maar ben afgehaakt.
Haha ja want niemand doet het, dus zal het vast goed lopen
Even alle updates uit FoefLand teruglezen hier. Jullie zijn grappig.
Wendy van Dijk heeft een cokeverslaving past er ook mooi tussen.
Uiteraard toevallig
Nee, vooral niet omdat de Foefs bij hun Starbucks-koffiemokken er principieel in zijn: enkel mokken van de Starbucks waar ze echt zelf zijn geweest.
Nja die taart is zo chemisch ik denk dat je die jaren kunt laten staan als decoratie. Elke kerst kun je hem weer mooi in je keuken zetten.
Bonnie en Nick vind ik zo leuk (ook Bonnie’s ouders en hun vrienden trouwens). Af en toe lekker knullige video’s, best herkenbaar en gewoon lieve mensen.
Ik cringe zo hard van die vreselijke titels van alle ‘projecten’ van Cynthia. Wandellust, structuurjunkie… brrrr
En de maand Miami zit er alweer op!
gelukkig nog wel een week lang miami vlogs! de vlogs zijn echt zoveel leuker sinds ze daar zitten. blij dat ze dit voor ons doet.
Vergeet just doel it! niet
Mascha denkt dat haar acne uitbraak door de ui en knoflook uit haar salade komt. Het zal vast niet door de hele maand fastfood eten komen.
Oh God die heb ik gemist
Just doel it…?