Beutyblogtopic XL #6

Geen idee of dat een ‘verplichting’ is in NL eigenlijk. Maar het voordeel van het internet is dat je vooruit kan werken. Ze weet al meer dan een half jaar dat ze eind dec wss geen tijd heeft om foto’s en video’s te maken/bewerken/uploaden en om artikelen te schrijven. Dan werk je toch vooruit?

4 likes

Is Mas nou de enige van wie nooit enig familielid zich heeft bemoeid met de kritiek/ook Fame wilde?

Haar moeder zie je zelfs nooit op de vlog, vind ik eigenlijk wel heel verstandig.

41 likes

hahaha mijn moeder zei laatst dat ze een professor van mij wilde bellen na een rotopmerking. Gelukkig niet gedaan, maar man hahaha.

4 likes

Ik snap in dit geval ook wel dat haar familieleden haar willen verdedigen, maar ik vind het niet verstandig. Tuurlijk is het niet leuk om zo’n comment te krijgen, en al helemaal niet in een tijd waarin het blijkbaar niet goed gaat, maar het komt wel van iemand die ooit fan was van Serena en haar blog. Serena zelf reageert inhoudelijk eigenlijk nauwelijks op de kritiek en gooit het over de ‘iedereen doet het dus waarom krijg ik deze shit over me heen’-boeg, en Tara begint haar comment met ‘bah’ wat ik onaardig en onnodig vind. Ja idk ik heb dan zoiets van reageer niet op ‘de bakken stront’ die je over je heen krijgt en ga lekker genieten van de laatste weken van je zwangerschap want je weet zelf wel beter, of geef gewoon toe dat zoveel spon op dit moment het hoogst haalbare is en dat je dit misschien ooit gaat veranderen.

4 likes

Lijkt me ergens wel een leuk experiment om te kijken hoe zo iemand daarop zou reageren :ok_hand:t3:

2 likes

Maar als je de energie hebt om die spon online te gooien. Doe er dan ook even een foto van je katten bij gewoon voor de lol. Hoeveel moeite is dat om te doen alsof je instagram niet alleen voor de moneys hebt. Hou ons aub voor de gek sereen

40 likes

Mijn moeder zegt nog steeds, als ik ergens geen zin in heb, ‘zeg maar dat het van mij niet mag’.

42 likes

Ik denk dat dit ook wel een deel van mensen hun irritatie is. Mensen willen denk ik niet dat iemand zich er makkelijk vanaf maakt en dan heel veel geld verdient (ik weet natuurlijk niet hoeveel het is, maar daarom gaat je fantasie de vrije loop), als ze nu zo zou posten dat het lijkt alsof er iets meer werk in zit, voelen mensen zich minder ‘gebruikt’ denk ik. Iedereen weet dan nog wel hoe het zit, maar dan kan je nog doen alsof je het niet weet.
Deze logica klopt natuurlijk niet, maar ik denk dat dit wel een beetje is wat er gebeurt

2 likes

Ik snap best dat we niet weten wat er bij Serena speelt, maar daar hoeft maar 1 persoon op te reageren. Dit is een beetje middelbare school achtig.

6 likes

Ik denk dat het mensen helemaal niet zoveel boeit hoeveel tijd iemand ergens in stopt als je er maar iets voor terugkrijgt. Als zij binnen 5 minuten een informatieve blogpost kan schrijven waar ik iets aan heb en waar ze goed aan verdient, who cares, get money bitch. Maar het is zo leeg en niet inspirerend. Behalve een incidentele kortingscode en producten die door je strot geduwd worden, valt er op dit moment weinig inhoudelijks te krijgen.

8 likes

Wat is dit voor bh? :rofl:

5 likes

Marlies Dekker? Oh nee, die had nog een cup :no_mouth:

3 likes

Daar zit het bandje meestal boven daadwerkelijke bh? Het lijkt net alsof hier geen stof onder zit?

2 likes

Maar dat bloesje staat haar wel goed!

2 likes

Eens, ze ziet er zeker goed uit, erg knappe vrouw. De borsten vallen wel zo ongeveer op tafel uit het bloesje maar ze ziet er absoluut goed uit.

3 likes

De big picture is blijkbaar erg genoeg om niet af en toe iets leuks voor je volgers te doen, maar niet erg genoeg om keihard te cashen? Serena doet dit al sinds de geboorte van haar eerste kind he. Het is gewoon lack aan alles en dan kan je verwachten dat de weinige volgers die ze nog heeft daar op een begeven moment wat van zeggen. Want ze heeft het niet te zwaar om goedkope kastjes duur door te verkopen.

2 likes

Het kost denk ik alleen wel veel geld om er zo gepolijst uit te zien. Toch best wat injecties (botox of fillers, weet het verschil niet), hairextensions en een borstvergroting. Waarschijnlijk ook nog van die semi-permanente wenkbrauwen en dikke wimpers à €200 per jaar. Scheelt wel wat.

3 likes

Beautylabskins is ook alweer doodgebloed.
Precies 2 posts sinds oktober.

4 likes

Love die schaamteloze pics van Deb :heart:

20 likes

Ik stoor me er ook echt aan. Het is net alsof ik de hele tijd naar advertenties zit te kijken.

1 like