Precies. Ik denk ook niet dat mensen een influencer gaan volgen om de hele tijd spon te zien. Mensen abonneren om de persoon en oprechte content. Dat er dan af en toe iets betaald voorbij komt oké. Maar nu is het alsof je naar een van je favoriete tv programma’s kijkt waarbij je om de minuut een reclame blok van 10 minuten hebt. Dan zappen mensen ook weg. Enige hoe je dit kan veranderen is te ontvlogen. Hoe minder volgers hoe minder bedrijven geïnteresseerd zijn voor spon deals.
Dat die hele familie Verbon meteen in de aanval schiet is wel
Als ik er op haar leeftijd zo uit zie teken ik er voor, maar ik vind haar kleding wel erg heftig…
Maar ik ben dan ook preuts. Zou veel te bang zijn dat je naar binnen kan gluren met die hoge split.
Voel me nu ook vreselijk oud, vooral als iemand zegt ‘als mijn moeder er zo uit zou zien…’ zoals vorige x met al die berichten over Deb.
Jullie mogen me denk ik wel boomer noemen
Ja zo van ‘je ziet er goed uit. Voor iemand die net griep had’ ofzo. Vind het iig geen compliment
Het was niet mijn bedoeling om mensen van 40 te beledigen of wat dan ook.
Sorry als dat wel gebeurd is.
In mijn omgeving ken ik echter veel 40+ers die vaak in de ‘kort en pittig’ categorie vallen.
Beetje kort door de bocht van mij daardoor. Excuus!
“Er moet olie in, ik doe altijd kokosvet er in (…) vet is vet”
“Er moet een cup water in, ik heb geen maatbeker, volgens mij is dit het”
Haha ik haak na 2,5 minuut al af.
In NL is het natuurlijk gewoon leuk maar in Amerika is het SOOOO FUN!
Waarom maakt ze er geen mugcakes van? Of een mix waar een kartonnen vorm bij zit? Zo zonde om een vorm voor 1 keer te kopen.
En die chocolate chips op de bodem. Whyyy
En de ronde kant altijd op de bodem doen als je hem niet levelt
Ja want wij hebben geen mix voor aardbei cake en in Murica wel zegt ze
“Hoe vaak ik wel niet taarten heb gemaakt en dat er dan in het recept stond haal een strawberrycakemix en dat hebben we niet in Nederland?!?!”
Wat de fuck voor ‘recepten’ maakt zij :’)
Vind dit echt zo’n leuke foto maar de tekst zo debiel
Haar schrijfvaardigheid is echt blijven steken op het niveau van ‘lief dagboek’.
Verbaast me nog dat ze niet ook een mixer heeft gekocht voor de taartenbakvideo
Of gewoon een hele kietsjeneed
Ik vind het echt zo jammer dat Mascha letterlijk alleen nog maar dingen filmt die ze toch al doet. Vroeger deed ze nog moeite om met leuke/nieuwe video’s te komen. Dan had ze die DIY van whipped body mousse, shower melts, die nagellak met knoflook erin, dat soort dingen. Oke dat waren dan vooral DIY’s eigenlijk en daar moet je ook maar van houden, maar dat soort dingen vond ik altijd zo leuk en onderscheidend aan haar. Nu doet ze geen enkele moeite meer om nog iets nieuws te bedenken en filmt ze alleen maar alles wat ze toch al in het dagelijks leven doet.
Volgens mij vond ze het wel ontzettend leuk om die taart te maken, dat zie je er wel in terug vind ik.
Oh is ze pas 40… ik dacht mid 50 ofzo omdat iedereen hier doet alsof ze bejaard is maar zich toch sexy kleed.
Dacht ik ook, maar ook omdat ze zich zo ‘jong’ kleed. Ik vind dat boven de 25 vaak juist wat ouder maken, zo van you tried…
Wil toch tussendoor ff melden hoe geweldig jouw kerstmutsje zit hoor
Iemand comment: jealous of the cooking skills. Welke skills?? Wat dingen bij elkaar pleuren en in de oven doen, nou chapeau