True story
Maar volgens mij is dit nooit doorgegaan vanwege te weinig aanmeldingen. Wat ik dan wel weer sneu vind.
Hahaaa waarom kijk ik naar Maschas videos. Is ze in die trift store ziet ze een florida shirt zegt ze " Ze hebben hier zooooveel florida vakantie shirts" gaat ze verder maar gaat ze weer terug dat rek af zegr ze âWeeeeer zon florida vakantie dingâ
Dat is dezelfde kut.
Tot ze weer in Nederland zijn. Ik heb nu telkens ergens een klein beetje hoop op een leuke amerika vlogâŚ
Is er nu eigenlijk een theorie over hoe het zit met Serena en Gorgomel?
Oh You sweet Summer child
Behalve dat ze uit elkaar zijn niet
Telkens Gregor the manchild âdopeâ zegt, sterft een van mijn hersencellen af
Ik vind Gregor best wel pushy over de kleding die Mascha zou moeten kopen. Viel me laatst ook al op maar nu echt. Hij zegt echt 10x dat hij dat oranje shirt heel cool vindt en zij zegt dingen als ânee niet mijn kleurâ, maar dan zegt hij weer ânee echt heel coolâ en dan gaat ze 'm toch meenemen meerdere keren bekijken en twijfelen. Uiteindelijk spot ze vlekjes en klinkt ze opgelucht dat ze een goede reden heeft gevonden om 'm niet te kopen ondanks dat Gregor 'm zoooo cool vindt.
Ja maar gregor is zo fashionable en stylist dus Mascha pikt alles wat hij zegt.
Zielsvel is gebarsten
Ik heb sowieso het idee dat heel veel wat mascha zegt en doet geĂŻnspireerd wordt door Gregor.
Het half Engelse taaltje, de tatooâs, de muziek smaak, de kleding.
Ik zie namelijk bij bepaalde videoâs een hele volwassen zelfverzekerde Mascha en bij andere een meisje wat een beetje in de puberteit is blijven hangen.
Heb je die 2 wel eens aardbeien zien plukkenâŚ
Dit is enkel gebaseerd op speculaties en aannames nav post op insta.
Wat is eigenlijk dat boek âThrough Lossâ wat ook bij Cynthia staat?
MIssxhien komt het nog en gaat het over loslaten
Fifty shades of shit ?
Ja dat vond ik er ook interessant uitzien, maar er is een Cynth met PhD die dat boek schreef, niet de onze.
Omg hebben mensen HAAR NAAM NAGEAAPT!!! Dat is gewoon nog erger als je kapsel.
Nee is ook een woord