Beutyblogtopic XL #6

49, Toch dichterbij de 50

7 likes

Deze snapte ik ook helemaal niet. Wat een onzin kraamt ze steeds uit.

Vraag me af of die taart uberhaupt op gaat. Op het eind proeft ze een stuk en ze zegt dat het super leuk was om te doen, maar verder niet dat het lekker is oid. Ze zegt zelfs dat ze die mix waarschijnlijk niet nog eens zou kopen

3 likes

Deze mevrouw antwoordt op dat Mascha zegt dat ze 80 dollar per dag aan eten uitgeven. Haar reactie is weer top hahaha. Ze begrijpt die mevrouw niet of ze wilt haar niet begrijpen.

50 likes

Ze reageert wel op een andere naam eigenlijk, dus het klopt denk ik niet

2 likes

Mijn hemel. Deze valt wel echt onder de categorie ‘ben je nou dom of doe je je alleen maar zo?’

Oh wacht, als het klopt wat Sam.so.niet zegt neem ik m’n woorden terug.

1 like

Het bericht van die Victorian is heel lang (en saai) dus die screenshot ik niet (want dat zou drie screenshots zijn en ik moet duidelijk even mijn telefoon opladen :poop:) maar dit was de reactie op fockelien

1 like

Vraag me wel af waar ze op doelt met lange wandeldagen?

14 likes

‘Lange wandeldagen’??? Door Wallmart?

132 likes

Weet ook niet zo goed of dat nu een reactie was een bericht van een ander of dat ze zichzelf nu zo actief vindt, het was echt allemaal te saai om te lezen

1 like

Hahaha oké zie nu inderdaad dat ze op een ander reageert, sorry :see_no_evil:.
Maar inderdaad; lange wandeldagen???

1 like

Ze werkt gewoon heel hard! Jullie begrijpen niet hoe zwaar wandeldagen zijn in de malls in Amuricah. Die zijn namelijk heel erg huge.
En als ze geen wandeldag heeft, heeft ze wel een edit-dag.
Hopelijk kan ze als ze weer terug zijn in Amsterdam een vakantie boeken om bij te komen en te chillen.

4 likes

Ja iemand had hier ook op gereageerd met “normaal deel je al je pijntjes, kies je er bewust voor deze niet te delen?” of iets in die strekking. Lange wandelingen :joy::joy::joy:

18 likes

Je hoeft toch niet 3x per dag uit eten te gaan? Ze zitten in een woning met keuken waar je gewoon kan koken.

4 likes

Ik heb er geen mening over, ben er nooit geweest en ben het niet van plan ook. En als je veel geld hebt, geef je het vaak ook makkelijker uit. Ik zag alleen dat de screenshot die hier werd geplaatst met een reactie niet klopte dus heb de reactie die Mascha gaf op die fockelien geplaatst.

Nu voel ik mij oud en ik ben pas eind twintig😭.

Zeker bang dat ze in Cynthia’s vaarwater komt te zitten.

64 likes

plottwist: ze zijn nu daar om een wandelgids te schrijven voor in Murica, met de beste routes door de malls

41 likes

Zo dramatisch ook weer :expressionless: Hoe lang is ze daar nu eigenlijk? En dan 4x door je rug heen gaan van wandelen? Dan doe je echt iets verkeerd (tijdens het wandelen en de rest van de dag). Misschien kan ze beter haar oefeningen wel weer oppakken, dan kan haar romp het tenminste dragen als ze een paar stappen wandelt. :roll_eyes:

5 likes

Met tips zoals:

Ga eerst langs Victoria’s Secret en koop daar een roze Pink sweatpants, trek die aan op het toilet en ga vervolgens naar The Cheesecake Factory en leef je lekker uit. Knoei je dan op je sportbroek dan heb je een goed excuus om weer terug te gaan naar Victoria’s Secret om nog een extra broek te kopen. Zo kan je zonder veel extra gezeik meer spullen inslaan en zorg je dat de economie van Murica niet ten onder gaat aan het duurzaamheidsoffensief.

20 likes