Beutyblogtopic XL #6

Die van mij ook niet. Zo teleurgesteld.

1 like

De stad waar ik studeer heeft als slogan: “Eeuwenoud spinglevend”
Vind hem niet eens zo slecht!

2 likes

Dacht dat dit een grapje was
 :open_mouth:

En deze van Westland: Westland
Als in: ‘We stland’? :thinking:

6 likes

Ze hebben zelfs een logo a la I Amsterdam. Met zulke grote letters. Staat als je binnenkomt, het is echt slecht

Doetinchem: Je doet het in Doetinchem

:thumbsup:

7 likes

Gekke Westlanders met hun rare humor :expressionless:

NIEMAND WIL DAT!

Ah, ik dacht dat ik de slogan van Groningen wel kende (Er gaat niets boven Groningen), maar blijkbaar is dat nu ‘City of talent’. Oke?

Kende je de slogan van jouw gemeente?

• Ja!
  • Nee!
  • Ik dacht hem te weten, maar toch niet
  • Mijn gemeente heeft geen slogan

0 stemmers

@BiloxiParish Ah ja even poll aangepast! Sorry stemmers

Volgens mij hebben wij geeneens een slogan

2 likes

Kennelijk is het Creating History. Lekker Hollands!

3 likes

Betuwe, dijk van een landschap

Ben even verhuizen brb.

5 likes

Enschede; ikbenschede :woman_shrugging:t3:

6 likes

Sleur drecht.

3 likes

Oke wouw wist niet dat zoveel plekken slogans hadden. Ff gegoogled en die van ons is saai (past wel) ‘gewoon in Apeldoorn’

Kan nog slechter: Goes is goes

7 likes

Cynthia heeft in haar terugblik op 2019 weer eens genoemd dat ze niet meer op forums leest en dat haar dat zo goed doet.
Dat is heel fijn voor haar, en ik denk ook verstandig, maar ik snap niet dat ze steeds de behoefte blijft voelen om te benoemen dat ze niet meer meeleest.
Hoe vaak heeft ze nu al geroepen dat ze niet meer mee leest, om dan een tijdje later te verkondigen dat ze nu écht niet meer meeleest, en even later vanaf NU echt echt echt niet meer meeleest.

Ik hoop dat het deze keer waar is en dat ze het nu ook volhoudt, maar waarom moet ze dat steeds weer opnieuw benoemen. Zeg er gewoon niets over en dan laat je je ook niet zo kennen?

26 likes

Goes is Goes Nanaaananana

13 likes

Leuker dan het klinkt?

14 likes

Hier is het echt heel léuuuuuk.

2 likes

Mijn gemeente heeft goddank geen slogan. Mijn buurgemeente wel en die is om te janken.

5 likes