Beutyblogtopic XL #6

https://66.media.tumblr.com/ad380df1f14cb07272244e66002e6245/tumblr_mfuvjpLZsq1s0wljvo1_250.gifv

1 like

Ik zet 10 euro in op Harvey

11 likes

Him Shady

12 likes

22 likes

Wauw, Serena verkoopt die gouden kastjes voor ā‚¬50 per stuk en heeft er 15. Lekker cashen met spulletjes die ze bij de kringloop heeft gevonden

12 likes

Ik persoonlijk vond die kastjes spuuglelijk.

1 like

Hij is uitverkocht, maar was voor 6,50 af te halen bij een kringloop in Breda.

Just saying.

Ik heb nog zoā€™n ding op zolder staan. Mā€™n oma bewaarde haar Swarovski beeldjes er in. Ik zit gewoon goud geld, joh.

10 likes

Volgens mij had Gregor het over het ding wat Mascha aan het eten was, dat was de ā€œspicy tostadaā€ daar zit al een saus op die anders is dan die hot sauce zakjes. En de ā€œhotā€ variant is inderdaad niet zo heet daar, is medium.

Hahahahha dit is echt mijn leven. Ga elke keer stuk om deze video

1 like

hahaha ik twijfelde nog om dit te posten omdat ik t eigenlijk te slecht vond

Nou die verzamelfase was ook van korte duur dan

Hoe anders moeten Marshall en Heminem aan hun momā€™s spaghetti komen?

Momā€™s nasi bekt toch minder lekker. Tis ook niet of ze nog echt blogt, de Trendstyle van de beautywereld. Altijd een neusje voor een goeie sidehossel gehad, Sereen en haar hele family. Zelfs de aandoenlijk ogende boomer insta van haar ouders wordt ingezet voor een extra zakcentje.

35 likes

De blog van Serena is gewoon een dekmantel. Daar verdient ze geen bal meer aan, maar staat wel leuk als je een ā€œsamenwerkingā€ wil doen.

Ze doet het lekker op insta, met 100.000+ volgers en letterlijk non-stop spon. En als ze geen spon heeft verkoopt ze haar zooi uit een kringloopwinkel.

Straks kan ze nog eens extra verdienen als ze haar tweede kind gaat uitbuiten en inzetten voor spon.

Een prima verdien model, maar ze verpatst haar geloofwaardigheid.

13 likes

Ik hoop dat ze ergens tussen de vitrinekastjes haar diploma nog tegenkomt. Misschien dat ze die alvast kan gaan afstoffen

18 likes

Straks gaat ze nog kussenslopen verkopen als circle scarfs.

43 likes

Ik snap deze redenering helemaal, maarja aan de andere kant; mensen kopen het wel :woman_shrugging: wat de gek ervoor geeft tochā€¦ Zolang mensen het kopen snap ik wel dat Serena het probeert?

7 likes

Er zijn toch gigantisch veel mensen die zo hun geld verdienen? Ik snap niet wat er ā€˜foutā€™ is aan de manier wat Serena doet. Ja ik vind ā‚¬50 veel te veel geld voor die kastjes, maar het is maar net wat een gek er voor geeft toch?
Ze doet niks wat ā€˜nietā€™ mag en ze naait in weze niemand een oor aan want ze weten dat de kastjes tweedehands zijn en zij ze ook ergens inkoopt.

13 likes

Ik denk dat er misschien het gevoel is dat ze dit alleen maar kan doen omdat ze bekend is/fans heeft, en op die manier misbruik maar van het voordeel dat haar dat geeft tov een anonieme marktplaatsverkoper. En een slaatje probeert te slaan uit mensen die haar al jaren trouw volgen.
Toen Cynthia oude meuk met niet kloppende beschrijvingen (zogenaamd 2x gedragen schoenen, of dat wijnrek dat ze zelf voor een paar tientjes had gekocht -vergeten volgens haarzelf- voor 70 euro verkopen) ging verkopen op marktplaats kwam er ongeveer dezelfde reactie.

Het is inderdaad wat een gek ervoor geeft, zoals met bijna alle handel, en blijkbaar tellen bepaalde mensen het geld er graag voor neer, maar ik snap ook de kritiek wel ergens. Al weten we natuurlijk niet of de kopers Ć¼berhaupt weten wie Serena is.

8 likes

Ik vind dat ze relatief best veel moeite doet om die kastjes te verkopen voor die paar extra centen. Ze is er al zoā€™n half jaar mee bezig op beurzen en verschillende posts. Als je bedenkt dat gemiddeld ook 1000 euro voor een story kan krijgen (zeker in de decembermaand) weet ik niet of het allemaal nog wel zo goed gaat. Zou mijn energie eerder stoppen in samenwerkingen of content. Er staat ook bij ophalen in houten, vraag me af of dit bij haar thuis is? Anders geef je ook nog eens je privacy weg voor wat tientjesā€¦

5 likes

Volgens mij hecht Serena niet veel waarde aan privacy aangezien ze haar huis ook al 4224 keer heeft gefilmd van buiten.

1 like