Beutyblogtopic XL #6

Samenvatting van Mascha haar dag in Miami:

• Eten bij de Taco Bell.
  • Thrift shoppen want ze wil graag “grotere” t-shirts kopen, omdat ze merkt dat ze vaker Gregor’s t-shirts draagt.
  • Boodschappen doen.
  • Instant mac & cheese uit een bakje eten.

Niks gemist dus.

27 likes

“In de Amerikaanse thrift shops hebben ze meer”
Ja omdat de meeste Amerikanen een koopziekte hebben :expressionless:

8 likes

Mijn persoonlijke ergernis is dat iets kopen in een kringloopwinkel tegenwoordig thriften heet. Thrift dit thrift dat. Zo’n lelijk woord. Ongerelateerd eigenlijk, maar kan het niet langer inhouden. Ben een ouwe taart.

16 likes

“Second hand shopping” klinkt beter ja.

1 like

Heb je ook de complete paniek in haar stem gehoord toen ze haar favoriete taco niet kon vinden bij Taco Bell?

12 likes

Jeetje, dat hoop ik dan maar, al vind ik het voor 45 ook echt niét gelden.

over onnodig Engels taalgebruik gesproken, idd. ben niet zo’n Onze Taal abonnee, maar dit zit me ook niet lekker.

edit: ben ook ouwe taart… ALLANG de 25 voorbij hihi.

3 likes

:joy: “wacht WAAR is mijn tostada waar ik al dagen over droom?”

2 likes

En dat moment dat Gregor Mascha onderbrak omdat hij MOEST vertellen wat voor frisdrank hij gemixt had. :woman_facepalming:

8 likes

Ik heb nog geen enkele vlog gezien sinds ze in Amerika zijn, hopelijk ben ik nu afgekickt!

2 likes

Is die kerstboom nog steeds kaal bij de foefjes?

1 like

Haha ze zegt ook: “Ik heb een plan in mn hoofd, ik wil meer grote t shirts”. Echt een goed plan :+1:

4 likes

Ben zelf 30, ging voorheen in minirokjes de deur uit etc maar heb het idee dat ik daar nu niet echt meer weg mee kom, dat mensen snel denken euuhhh…?
Terwijl eigenlijk zou ik daar ook scheit aan moeten hebben als ik dat zou willen dragen. Automatisch pas je (ik tenminste) je kleding iets meer aan ofzo.

1 like

Heb de vlog van vandaag heel even bekeken nadat ik ongeveer alle Miami-vlogs heb geskipt. Mijn god, ik laat het hierbij. Ik mis niks zie ik al. Wat een intense leegheid zeg.

5 likes

nee…en elke brainwave die je besteedt aan je zorgen maken of dit nog wel kán krijg je nooit meer terug.

20 likes

Ik kom uit een vrij conservatieve omgeving waar blote kleren sowieso not done zijn. Ik vind dat best wel lastig, want ik weet nu vaak niet of ik nu een schuldgevoel heb vanwege mijn omgeving, of dat ik me zelf gewoon echt niet prettig voel in iets.

4 likes

Dresscode voor mensen boven de 30

30 likes

Vind dit wel een beetje een (te) blote omajurk hoor

13 likes

Ik zeg niet dat ik het not done vind. Alleen dat ik het bij Debbie juist wat ouder vind maken. En dat ik zelf een wat andere kledingstijl heb aangenomen nu ik geen twintiger meer ben. (dat is geleidelijk gegaan) ik zeg niks over wat iemand wel of niet mag. Wordt uit zijn verband gerukt.
Juist leuk dat niet iedereen dezelfde stijl heeft.

Hahaha. Ik zat me af te vragen wat er nou zo bloot is aan deze jurk en waar die z’n naam aan heeft verdiend. Maar de 2e foto verklaarde een hoop:

blote-oma-jurk-voor-vrijgezellenavonden

Ik stel dit voor als dresscode voor 30+

99 likes