Ik ken alleen de beruchte slogan:
Zaanstad, het was niets, het is niets en het zal ook nooit wat worden.
Maar die geldt vooral voor de gemeente Zaanstad als je er werkt 
Het meest knullige van die thrift video vind ik nog wel dat de laatste 2 winkels al dicht zijn.
Dit is mijn favoriet:
Meppel. Diep geluk.
Jaaaaaah woon ik
Wat een geluk 
Hahaha ja he 
Jawel hoor! ādat maakt ⦠voor mijā
Weet niet of deze up to date is
āDoe āt in Chemā was beter geweest. Gemiste kans!
Wat denken jullie van:
~~ Old city, young vibe ~~
Hoog boomergehalte
Die is toen gaan beauty bloggen en toen gestopt. Helaas, ik vond haar outfits altijd heel leuk. De beauty items niet zo.
Ooh dacht dat dat Everything Goes was?
Nuttige toevoeging 
Ik zit die gingerbread huis gebeuren te kijken van Mas en Krek. Het zijn net broer en zus die met elkaar vechten.
Ik heb het nu als achtergrond geluid en die Gregor is echt een nare vent.
āKijk ik heb dit boompje schuin gezetā. Zei de vrolijke man baby alsof hij het beste idee van Nederland heeft.
āIk kan even niet kijken anders droogt dit opā . Zei Mascha die net daarvoor nog zei dat het lang duurt voor het droogt.
~ 2 sec later ~
" OMG KIJK DIT IS ECHT HEEL LEUK." Zei Krek.
Mascha is gelijk afgeleid en kijkt heel vlug naar het huisje van Gregor.
āKijk ik heb dit boompje schuin gezetā Zei gregor alsof hij dat niet net ook had gezegd maar er niet tegen kon dat Mascha toen niet keek.
Haha en ben toch soort van trots. (Maar ben gewoon heel blij dat ik er ben gaan wonen afgelopen jaar
)
Ik had tijdens dit filmpje juist het idee dat ze soms de camera even vergaten waardoor je een soort inkijkje kreeg in hun relatie en kleine maniertjes ofzo. vond dat juist wel grappig om te zien. Wij zijn juist thuis ook wel eens aan het kibbelen of gekke stemmetjes opzetten tegen elkaar. Maar is van een ander vaak wat cringy om te zien dat snap ik wel 
Ik dacht: de oudste stad van Nederland
Maar blijkbaar is het: old city, Young vibe.
Behalve dat het gewoon een stomme slogan is, WAAROM TOCH ALTIJD IN HET ENGELS. Maakt een stomme slogan niet cooler ofzo.
Voor het eerst dat ik reageer⦠maar zie ik hier mijn woonplaats ff voorbij komen! 
Natuurlijk mag ze het zeggen als ze dat nodig vindt, ik denk gewoon niet dat het (wƩƩr) benoemen haar in dit geval iets brengt of haar helpt.
Ah leuk weer een video in het Nederlands en met haar verloofde.
En hij praat echt heeeeel Brabants hahaha