Beutyblogtopic XL #6

Hilarisch

1 like

Hahah vind je dit heeeeel Brabants? Gewoon een oost Brabants accent en hij gebruikt bijna geen Brabantse woorden. Kan veel erger :stuck_out_tongue_winking_eye:
Nikkie heeft afgelopen jaren wel een apart accent ontwikkeld.

1 like

Ik voel me helemaal verbonden met hem want ik heb hetzelfde mega Brabants accent. Vraag me altijd af waar die van Nikkie heen is. Zou ze dat afgeleerd/verleerd hebben/zijn door het Engels praten?

2 likes

Laatst had Nikkie ook een foto met Dylan gepost en toen had iemand gereageerd met dat het net moeder en kind is. Geen leuke reactie natuurlijk, maar ik krijg ook een beetje familie vibes erbij. Niet dat het ook maar iets toe doet wat ik ervan vind!!

2 likes

Ahhhh vind 'm wel heel schattig eigenlijk

Zij komt toch oorspronkelijk uit het oosten?

Ze is geboren in Wageningen maar woont volgens mij al 10+ jaar in Brabant.

1 like

Ik vind het zo’n mooie combi dat hij zo lekker normaal is en zij vaak helemaal glam in de make-up, filters, botox, operaties, alles.

3 likes

Ik dacht dat ze al vanaf basisschool in Uden (en omgeving) woont. Maar dat wil natuurlijk ook helemaal niet zeggen dat ze een Brabants accent heeft (ontwikkeld).

1 like

Jongens, kom naar Vinkeveen. Want onze slogan is: Laat je verrassen door de plassen!

47 likes

Hahahaha hoe hij over hun eerste kus praat, “alsof ik dr vol op dr bek pof” :joy:

5 likes

Ik meen dat ze in de Mortel woonde en haar eigen huis in Uden heeft gekocht.

2 likes

Wanne vreeeeselijk accent.

“We have much fan memories hier.” zegt Mas. Joejoe!

2 likes

Lekker tokkie zeg om meteen zo los te gaan.

44 likes

Vind die hele post sowieso best bijzonder?
Haar kat heeft dus een MRI nodig en nu vraagt ze tips waar het goedkoper kan. Ik begrijp heel goed dat het veel geld is maar vind dit dan weer gekke aanpak.

Of ze hoopt dat er een kliniek meeleest en het gratis aanbied? #spon

50 likes

Ja, ik weet 100% zeker dat ze hoopt op een gratis behandeling. Echt schaamteloos.

32 likes

Misschien krijgt ze er nog een gratis verzekering bij

3 likes

Ook echt goedkopere huur(?) want dat is een groot deel van de kosten bij dierenklinieken

3 likes

Ja, denk dit dus ook. Vind het echt vreselijk.

Prima als je je hele inboedel, make-up of speelgoed voor je kind bij elkaar schooit. Maar dit gaat om je kat? Gewoon een levend wezen, ik zou echt asap willen weten wat er aan de hand was met het beestje ipv eerst ff een gratis MRI scoren

2 likes